Chidaneh.com placeholder image

8 ایده خلاقانه در حمام و سرویس بهداشتی کوچک

به قلم: تحریریه چیدانه

سرویس بهداشتی: اگر حمام کوچکی در راهروی منزل تان یا یک سرویس بهداشتی پنهان شده در زیر راه پله دارید، از کوچکی آن نگران نشوید، بلکه به گرمی پذیرای آن باشید. برای تبدیل حمام از یک فضای عادی به یک فضای فوق العاده، تأکید خود را به جای مساحت، متوجه رنگ یا چیدمان دکوراسیون آن کنید. استفاده از رنگ آمیزی، تایل، کاغذ دیواری و بخش های توکار می تواند به صورت خلاقانه ای حمام و سرویس بهداشتی کوچک شما را به یک فضای شیک و زیبا مانند یک جعبه ی جواهر تبدیل کند. همان طور که قبلا نیز ۱۰ ترفند در طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی کوچک را به شما پیشنهاد دادیم، چیدانه امروز قصد دارد در این زمینه 10 ایده به شما دهد که امیدواریم به کارتان آید. با ما همراه باشید…

تابلو فرش ریحان

ترفند های خلاقانه رنگ آمیزی سرویس بهداشتی کوچک

از قدرت اعجاب انگیز اما ساده و مقرون به صرفه ی رنگ آمیزی برای ایجاد تحول در ظاهر و دکوراسیون حمام تان استفاده کنید. رنگ های برجسته گزینه ی بسیار مناسبی هستند، اما ترفند های خلاقانه ی رنگ آمیزی نیز در چنین فضاهای کوچکی به خوبی کار می کنند. رنگ به راحتی ترمیم می شود، پس از خلاقیت و ابتکار در آن نهراسید.

طرح راه راه افقی در این سرویس بهداشتی باعث می شود فضا بزرگ تر به نظر برسد. چیدانه پیش از این شیوه ی رنگ آمیزی دیوار با طرح راه راه در دکوراسیون منزل را به شما آموزش داده است. سقف رنگ شده نیز چشم را از توجه به کوچکی فضا باز می دارد.

فضای دوش باز در حمام کوچک

حذف درب اتاق دوش بهترین راه برای حمام های بسیار کوچک است. در چنین حمام های کوچکی باید اقدامات ضد آب ساختن فضا، بیش از حد معمول صورت گیرد – مثل کاشی کاری از کف تا سقف.

چیدمان غیر معمول حمام و سرویس بهداشتی

این حمام تنها فضایی به اندازه ی یک وان دارد و فضای لازم برای روشویی را محدود کرده است. طراح با یک طراحی خلاقانه روشویی و آینه را مستقیما به دیواره ی شیشه ای نصب کرده و به این صورت فضا را حفظ کرده است.

مطلب پیشنهادی: ایده های طراحی حمام و سرویس بهداشتی های کوچک!

کفپوش حمام و سرویس بهداشتی

توجه را به کفپوش حمام جلب کنید تا چشم را به سمت عقب حمام بکشد. این سرویس بهداشتی باریک در نگاه اول تنگ به نظر می رسد، اما تایل های کف باعث می شود شما مساحت را از خاطر ببرید. استفاده از شکل مشابه کف در پنجره ی شیشه ای عقبی، دکوراسیون سرویس بهداشتی را جذاب تر کرده است.

مطلب پیشنهادی: کدام کف پوش برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب تر است؟

قفسه توکار در دکوراسیون سرویس بهداشتی

حمام ها و سرویس بهداشتی های قدیمی اغلب گوشه و کنار و دیوار هایی دارند که بی استفاده مانده اند. از این سطوح بیشترین استفاده را بکنید؛ اجازه ندهید هیچ فضایی مرده باقی بماند. طراح در این سرویس بهداشتی از دیوار داخلی کنار توالت به عنوان فضای انباری و یک جذابیت دکوراسیونی استفاده کره است. آیا استانداردها در سرویس بهداشتی کوچک اما چشم گیر را می دانید؟ چیدانه به شما می گوید.

دیوار نما در سرویس بهداشتی کوچک

دیوار نمایی که در این سرویس کوچک استفاده شده، در نگاه اول چشم را فریب می دهد. این گونه دیوار نما های پوستری در بسیاری از فروشگاه ها موجود اند. دیوار نما هایی انتخاب کنید که حس وسعت و سرزندگی واقعی به فضا ببخشند.

دیوارپوش های برجسته در حمام و سرویس بهداشتی کوچک

دیوارپوش های برجسته با طرح های بزرگ، به سرویس های کوچک شادی و انرژی می بخشند. برای دوچندان کردن زیبایی، این دیوارپوش ها را تا سقف ادامه دهید.

مطلب پیشنهادی: سرویس بهداشتی متفاوت با کاغذ دیواری

آینه در دکوراسیون حمام

اضافه کردن آینه به فضاهای کوچک قدیمی ترین ترفند برای بزرگ جلوه دادن این فضاها است. این سرویس بهداشتی یک آینه ی گوشه ای دارد که همه چیز را دو تا نشان می دهد، از جمله لامپ های دو سمتش. اگر حمام تان از نور طبیعی بی بهره است، این یک راه حل عالی است.

برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی کوچک تان می توانید از طراحان داخلی متخصصی که در اهالی فن چیدانه حضور دارند کمک بگیرید یا به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه بروید، سوالات خود را مطرح کرده و از ایده های دیگر کاربران چیدانه بهره مند شوید.

مطالب بیشتر:
۱۰ شیرآلات بهداشتی لوکس برای سرویس بهداشتی و حمام
طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی برای معلولین و سالمندان
حمام و سرویس بهداشتی لوکس و نکات مهم در طراحی داخلی

۷ راه حل برای تهویه مطبوع حمام و سرویس بهداشتی
۹ تغییر هوشمندانه برای حمام و سرویس بهداشتی شیک و امروزی!

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه