Chidaneh.com placeholder image

7 ترکیب رنگی بی نظیر با زرد

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ زرد: رنگی به روشنایی خورشید و به شادابی صبح! برخی ها رنگ زرد را کسل کننده می دانند اما باید بگوییم اگر از ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها در فضای خود به درستی استفاده کنید، قطعا فضای دکوراسیون بی نظیری خواهید داشید، پس با چیدانه همراه باشید تا رنگ های جذاب خوش ترکیب با رنگ زرد را به شما معرفی کنیم.

سرویس خواب بالسا

ترکیب دوست داشتنی زرد با صورتی

این ترکیب یکی از آن ترکیب هایی است که برای اتاق دختر خانم های نوجوان شما بسیار مناسب است، یک ترکیب انرژی بخش و دوست داشتنی که در کنار رنگ سفید بی نظیر می شود، به سادگی می توانید برای کوسن، گلدان و یا حتی رنگ مبلمان خود از این ترکیب رنگ صورتی و زرد استفاده کنید و سایر عناصر اتاق را به رنگ خنثی نگه دارید و لذت ببرید.

ترکیب باشکوه زرد با بنفش

این دو رنگ یکی از آن ترکیب های منحصر به فردی هستند که در چرخه ی رنگ نیز دو رنگ خوش ترکیب با هم می باشند، اگر فضایی می خواهید که جلوه ی باشکوهی داشته باشد پس ترکیب رنگ زرد و بنفش همان ترکیبی است که شما به آن نیاز دارید، اما توجه داشته باشید که رنگ بنفش تیره را رنگ دوم انتخاب کنید، چرا که این رنگ فضای شما را گرفته می کند، اما رنگ زرد که رنگ غالب باشد به خوبی می تواند فضای شما را دگرگون کند.

ترکیب آرامش بخش زرد با آبی

این ترکیب بی نظیر برای فضای اتاق خواب شما بهترین گزینه است، منظور از زرد یک زرد پر رنگ و براق نیست، بلکه زرد لیمویی مات در کنار آبی نسبتا تیره است، باز هم اشاره می کنم در ترکیب رنگ زرد با سایر رنگ های تند و تیره آن چه که اهمیت دارد غالب بودن این رنگ نسبت به سایر رنگ های تیره است که به خوبی می تواند در فضای شما بدرخشد.

ترکیب هیجان انگیز زرد با نارنجی

اگر نشانه های افسردگی را در فضای خود می بینید و دلتان یک جهش عظیم و هیجان می خواهد، پس این ترکیب نارنجی با زرد را درفضای خود فراموش نکنید، اتاق کودک یا حتی نشیمن و فضای غذاخوری شما همان محلی است که باید سرشار از این ترکیب رنگ دوست داشتنی باشد، دست به کار شوید و هیجان را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید.

ترکیب متفاوت زرد با قهوه ای

این ترکیب رنگ متفاوت و بی نظیر به فضای شما روشنایی می بخشد، اصولا استفاده از رنگ هایی مثل قهوه ای فضای داخلی شما را تیره می کنند برای جلوگیری از این موضوع باید حتما از یک رنگ روشن برای تعادل فضایی استفاده کنیم، این رنگ های روشن می توانند شیری، کرم، و زرد کم رنگ دوست داشتنی باشند، این ترکیب برای فضاهای کوچک فوق العاده ترکیب مناسبی است.

ترکیب استثنایی زرد با طوسی

 رنگ زرد براق یا زردی که ته رنگ نارنجی را با خود به همراه دارد همان رنگی است که به خوبی در کنار طوسی زغالی و یا حتی طوسی سرد و کم رنگ می نشید. انتخاب کدام رنگ طوسی بسته به میزان سلیقه ی شما نسبت به داشتن فضای گرم تر یا سرد تر است که به خوبی کی توانید از این ترکیب رنگ در فضای دکوراسیون خود استفاده کنید.

ترکیب منحصر به فرد زرد با سیاه

این ترکیب بی نظیر برای خاص پسندهاست، بنابراین اگر به دنبال یک فضای خاص می گردید، این ترکیب برای شما بی نظیر است، یک فضایی مثل فضای مطالعه، بخشی از نشیمن و یا حتی اتاق انتظار یک فضای اداری همه و همه می توانند با این ترکیب متمایز خوش بدرخشند، استفاده از رنگ سیاه به عنوان رنگ غالب جسارت خاص خودش می خواهد پس برای یک فضای متفاوت و منحصر به فرد آن را انتخاب کنید تا جسارت و خلاقیت شما دو چندان جلوه کند.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر در رابطه با رنگ زرد در چیدانه :
خانواده زرد را مهمان خانه خود کنید
رنگ های پاییزی که شما را گرم می کند!
نگاهی به کاربرد رنگ زرد در طراحی داخلی
جادوی رنگ زرد برای داشتن خانه آفتابی!
رنگ زرد خورشید تابستان را به خانه خود بیاورید

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه