Chidaneh.com placeholder image

8 ایده برای جا دادن سبد لباس چرک در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: سبد لباس های چرک و کثیف از آن دسته چیزهایی است که هم باید دم دست باشد، هم نباید جلوی دید باشد. باید جوری آن را مکان نمایی کرد که اگر کسی به صورت سرزده وارد اتاقی شد که این سبد ها آن جا قرار دارد، خیالتان از بابت آن راحت باشد. این مطلب هم دقیقا می خواهد همین را به شما بگوید، این که سبد لباس های کثیف را کجا بگذارید پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

قالیشویی ادیب

سبد لباس چرک، آویزان شده به درب اتاق خواب

اولا این که با سبد لباس چرک خیلی سخت برخورد نکنید. این سبد ها را می توانید از پارچه های زیبا و گل گلی مانند همان هایی که در مطلب ۷ ایده استفاده از پارچه های گل گلی در دکوراسیون منزل به شما معرفی کردیم درست کنید و آن را به در اتاق خواب تان آویزان کنید. با این کار هم سبد لباس چرک تان کاربردی است و هم به زیبایی اتاق لطمه نمی زند، در ضمن دسترسی به آن هم برای تان راحت تر خواهد شد.

سبد لباس چرک کنار دراور ها

اگر کمد و یا دراوری دارید که در آن وسایلی مانند سشوار، اتو، میز اتو و غیره را نگه می دارید، کنار این دراور ها یا کمد ها جای بسیار مناسبی برای قرار دادن سبد لباس چرک است. این جا سبدی ها را خودتان بسازید تا برای تان مقرون به صرفه تر باشند، فقط کافی است تا 2 قلاب به کناره این دراورها و یا کمد ها نصب کنید و بعد هم سبد ها را روی آن بگذرید.

سبد لباس چرک درون کشو ها

این سبد ها را می توانید در داخل کشو های اتاق هم پنهان کنید. اصلا می توانید این کشو را کاملا به سبد لباس چرک و کثیف اختصاص دهید و دو سبد درون کشو بگذارید، یکی برای لباس های رنگی، دیگری برای لباس های به رنگ سفید و یا هر کدام که باید جدا از دیگری شسته شود.

فضای زیر ماشین های لباس شویی برای سبد لباس چرک

می توانید برای ماشین های لباس شویی و خشک شویی تان پایه ای چوبی دست کنید و زیر این پایه ها سبد لباس های چرک را قرار دهید. درست مثل آن چه که در عکس دیده می شود. هم کاربری ماشین لباس شویی و خشک شویی مختل نمی شود، هم سبد ها دسترسی راحتی دارند.

صفحه ای کشویی برای قرار دادن سبد لباس چرک

اگر تصمیم گرفتید تا ماشین لباس شویی را در ارتفاع و روی چند طبقه کشو قرار دهید، حتما صفحه هایی کشو مانند آن چه که در عکس بالا دیده می شود هم برایش تعبیه کنید. روی این صفحه های کشویی می توانید سبد لباس های کثیف تان را بگذارید و یا اصلا سبدهایی که برای جمع آوری لباس های خیسی که داخل ماشین هستند را روی آن ها بگذارید، در هر صورت این صفحه های کشویی کاربرد زیادی برای تان دارد.

قفسه ای چوبی برای سبد لباس چرک

سری به انباری خانه بزنید، تکه چوب های به درد نخور را بیرون بکشید و با آن ها قفسه ای چوبی بسازید که با ابعاد و اندازه ماشین لباس شویی تان هماهنگ باشد، حتی می توانید رنگ دلخواه تان را هم روی آن بزنید، ولی دقت کنید که داخل این قفسه ها باید در فواصل منظم و به اندازه ارتفاع سبدهای پلاستیکی لباس های کثیف تان تکه چوب هایی به بدنه وصل شده باشد تا بشود مانند عکس سبد لباس چرک را به آن گیر داد و آن ها را طبقه بندی و نظم دهی کرد.

این هم نوع کمی مدرن تر شده همان قفسه هایی است که در قسمت قبل گفتیم، تنها تفاوت این عکس با عکس قبل در این است که این بار سبد ها دارای صفحه های کشو مانند هستند و راحت تر از جای خود بیرون می آیند، معمولا این جور قفسه ها را در آشپزخانه ها و هماهنگ با جنس کابینت آشپز خانه می سازند.

سبد لباس چرک برای اتاق کودک

سعی کنید تا نظم دهی و دسته بندی لباس های چرک را از همان دوران کودکی به بچه های تان آموزش دهید، می توانید این کار را برای شان به تفریحی شاد تبدیل کنید، سبد لباس های کثیفی را که می خواهید در اتاق کودک بگذارید را مانند حلقه و سبد بازی بسکتبال درست کنید و با این کار کودک تان را تشویق کنید تا لباس های کثیفش را خودش دسته بندی کند.

مطالب پیشنهادی:
وسایل تزئینی خاطره انگیز در دکوراسیون منزل شما
میز تلویزیون LCD، چه رنگی، چه جنسی و چه مدلی بهتر است؟
۱۰ ایده خلاقانه در کابینت آشپزخانه برای جا ادویه ای!
۱۱ صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی
۷ راه جلوه گری تابلو ها در دکوراسیون داخلی

شما هم پیشنهادات خودتان را برای جا نمایی سبد لباس های کثیف در دکوراسیون منزل را با ما و در بخش مشاوره دکوراسیون به اشتراک بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه