Chidaneh.com placeholder image

ایده های ساده برای دکوراسیون منزل زوج های جوان

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: یکی از دغدغه های زوج های جوان انتخاب سبک دکوراسیون برای خانه ی مشترکشان است. همه ی زوج های جوان تمایل دارند که فضای خانه ی خود را برای دور هم جمع شدن دوستان و آشنایانشان بی نظیر باشد و در جای جای خانه ی خود نشانی از عشق و صمیمیت بی حدشان باشد. در همین راستا چیدانه ایده هایی برای شما زوج های جوان و دوست داشتنی در نظر گرفته است پس با ما همراه باشید.

اسکای اسکرپر

نکته ای که پیش از هر چیز باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی شماست. رنگ های خنثی و بسیار آرام را برای رنگ آمیزی دیوارهای خود انتخاب کنید تا زمینه ای مناسب برای قسمت های دیگر دکوراسیون منزل شما ایجاد شود.

انتخاب دکوراسیون تک رنگ با طیف رنگ های متنوع برای دکوراسیون داخلی شما بسیار مناسب است زیرا هرچه تعداد رنگ های مختلف در دکوراسیون شما کمتر باشد فضای خلوت تر و شیک تر به و جود می آورد که آرامش بصری را نیز برایتان با خود به همراه دارد.

نکته ی دیگر که در انتخاب رنگ ها باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ هایی است که علاوه بر جذابیت و مدرن بودن برای شما آرامش به همراه داشته باشد و نشان دهنده ی روحیه ی شما باشد، حتی می توانید به جای رنگ های همیشگی سفید یا کرم از رنگ هایی مانند طوسی روشن و یا زرد ملایم استفاده کنید و لذت ببرید.

در انتخاب مبلمان مناسب آنچه که در ابتدا حائز اهمیت است سلیقه ی مشترک شماست یک مبلمان با سلیقه ی مشترک احساس بهتری برای شما در فضای داخلی منزلتان ایجاد خواهد کرد.مبلمان خود را طوری کنار هم بچینید که محیطی صمیمی و گرم در زمانی که میزبانیان برای گفت و گو به وجود آید .

نکته ی دیگر در انتخاب مبلمان توجه به رنگ و مدل مبلمان است، نمی خواهم قاعده و قانون وضع کنم اما مبلمان مدرن با خطوط صاف یکی از مناسب ترین گزینه ها برای دکوراسیون داخلی زوج های جوان است، و درکنار آن انتخاب یک رنگ زنده و جسورانه جلوه ی  پیچیده تر اما مهیج تر به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

برای عناصر و لوازم دکوراتیو به دنبال ایده های جالب و خاص باشید،یکی از این ایده های جالب و خاص گنجاندن نام عروس و داماد به اشکال دکوراتیو کنار هم در دکوراسیون است. استفاده از شمع های مختلف هم در دکوراسیون شما می تواند جلوه ی شاعرانه و متفاوتی برایتان داشته باشد.

یکی دیگر از عناصر دکوراتیو بی نظیر که به دیوارهایتان شما جلوه ی خاصی می بخشد، عکس های دو نفره ی پر خاطره است که در مدت آشناییتان آن ها را جمع کرده اید، این خاطرات به خوبی زینت بخش فضای داخلی شما خواهند بود، آن ها را به شکلی مبتکرانه قاب بگیرید و در گوشه وکنار فضای خود قرار دهید و لذت ببرید.

اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنینی را می شناسید،که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 مطالب پیشنهادی چیدانه برای شما نوعروسان:
هر آنچه برای چیدمان منزل عروس باید بدانید!
۱۰ ترکیب رنگ جذاب برای جهیزیه خانه عروس
انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!
 برای خرید فرش ایرانی به چه نکاتی باید توجه کنید؟
با این پرده شید های زیبا، دکوراسیون منزل تان را متحول کنید!
۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی با دکوراسیون منزل
پیشنهادی متفاوت برای مبلمان خانه های کوچک
انتخاب مبلمان کلاسیک در طراحی دکوراسیون منزل
کدام میز ناهارخوری برای دکوراسیون منزل شما مناسب است؟

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
آذرین وب در تاریخ 30 آذر 1394
بسیار عالی

ثبت دیدگاه