Chidaneh.com placeholder image

7 جالباسی خلاقانه برای گوشه و کنار دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: در روزهای سرد زمستانی بیشترین چیزی که در دکوراسیون داخلی خانه به کارمان می آید جالباسی است آن هم برای لباس های ضخیم و سنگین زمستانی. چوب لباسی هایی در اقصی نقاط خانه که هم بشود به چشم یک وسیله دکوری به آن ها نگاه کرد و هم از آن ها استفاده کرد. امروز می خواهیم چوب لباسی های فانتزی ای را با هم ببینیم که می توانند حس و حال طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان را حسابی زیر و رو کنند. پس با چیدانه همراه باشید.

چوب و هنر

چوب لباسی های دایره ای شکل برای روی دیوار در دکوراسیون داخلی 

این نوع چوب لباسی ها مانند پونز هایی در ابعاد بزرگ بر دل دیوار می نشینند و با حالت دایره ای خود ایستایی و عمود بودن آن را به چالش می کشند. این دایره ها می توانند ابعاد مختلفی داشته باشند، بزرگ، کوچک و حتی می توانند به نسبت هم در ارتفاع های مختلفی نصب شوند ولی نه آن ارتفاعی که گذاشتن لباس ها روی آن ها را غیر ممکن کند. 

آویز های چوب لباسی فانتزی برای کودکان

چوب لباسی هایی دیواری برای اتاق کودک 

لباس های زمستانی کودکان به نسبت لباس های بزرگسالان سبک تر هستند و جای کمتری را اشغال می کنند می توانید در اتاق کودک دلبند تان یکی از این چوب لباسی های دیواری را که در عکس بالا می بینید تهیه و نصب کنید.  حتی هر کدام از این آویز های می تواند با آویز بغل دستی خود متفاوت باشد، هیچ اشکالی ندارد. 

چوب لباسی های خانه تان را خودتان بسازید

چوب لباسی های خلاقانه 

شما می توانید از آویز های چوبی رخت و لباس برای ساختن چوب لباسی هایی که نزدیک ورودی خانه قرار می گیرند استفاده کنید. به این ترتیب که آن ها را از وسط نصف کنید و با پیچ و مهره و چسب چوب آن ها را به یک تخته چوبی نصب کنید، به همین سادگی چوب لباسی های تان را خودتان بسازید. در ضمن این چوب لباسی ها می توانند دو منظوره باشند، یعنی از قلاب آن ها می شود برای گذاشتن کیف یا دیگر لوازمی که موقع بیرون رفتن به آنها نیاز دارید را آن جا تعبیه کنید. 

طراحی چوب لباسی های دو منظوره برای دکوراسیون داخلی

چوب لباسی های دو منظوره برای دکوراسیون داخلی منزل 

این چوب لباسی های دو منظوره ضمن آن که خیلی ساده اند ، اما بسیار هم کاربردی و به دردبخور هستند. ساختار آن ها شامل یک دسته بسیار ساده و قلابی از جنس پارچه های بادوام مانند چرم است. شما می توانید کت ها و کاپشن ها یتان را روی دسته ها و کیف و شال و روسری تان را روی ارچه های آویزان کنید. 

چوب لباسی های تاشو برای دکوراسیون داخلی خانه

چوب لباسی های تاشو در دکوراسیون داخلی منزل 

وسایل تاشو معجزه فضاهای کوچک هستند. اگر در خانه ای کوچک زندگی می کنید پیشنهاد می کنم تا از ایده این عکس برای خانه تان بهره ببرید. این چوب لباسی ها حالتی تاشو دارند و زمانی که به هر کدام از تیغه های آن احتیاج تداشته باشید می توانید آن ها را تا و در دل خود چوب لباسی پنهان کنید. 

چوب لباسی های ریلی برای دکوراسیون داخلی خانه

چوب لباسی های ریلی برای دکوراسیون داخلی خانه 

این نوع چوب لباسی ها عجیب به درد روز های مهمانی می خورد، درست کردنشان هم ساده است. اگر به عکس نگاه کنید کاملا متوجه می شوید که باید چه کار کنید. زیاد بودن تعداد رخت آویز ها و هم چنین قرار گرفتن لباس ها درحالتی مناسب خیال همان های تان را از بابت لباس هایشان راحت می کند. 

چوب لباسی های درختی  

اگر در بین فروشگاه هایی که لوازم دکوری می فروشند چرخی بزنید امکان دارد که بتوانید چنین جالباسی فانتزی ای را پیدا کنید و یا شاید یکی که کمی متفاوت تر از این باشد. به هر صورت استفاده از ایده چوب لباسی های درختی بسیار خوب است و مطمئنا طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان را تحت تاثیر قرار می دهد. 

مطالب پیشنهادی: ۱۰ جالباسی مدرن در دکوراسیون منزل
رازهای حرفه ای برای داشتن یک کمد لباس تمیز و منظم
۸ ایده نظم دهی آسان به ریخت و پاش آشپزخانه!
نظم بخشیدن به خانه با ۱۰ ایده آسان و ارزان
بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک
۷ شلف دیواری با کاربردی متفاوت!

آیا شما هم از این جالباسی های خلاقانه در خانه خود دارید؟ پس همین الان عکس آن رادر بخش مشاوره دکوراسیونبرای ما بفرستید تا متا بتوانیم برای تولید مطالب بعدی از آن ها استفاده کنیم. 

نویسنده : شمیم آقازاده |گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه