Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل برای شب امتحان

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: این روزها؛ روز های امتحانات میان ترم است و همه مشغول به درس خواندن هستند، کتابخانه ها غلغله است و دانش آموزان و دانشجویان همه مشغول درس خواندن هستند و اسباب آرامش شان فراهم. در این بین ما هم پیش خودمان گفتیم در این راه سهمی داشته باشیم و چند نکته ی دکوراسیونی را برای شما آماده کنیم تا خانه و اتاق ها را برای روز ها امتحان آماده کنید. اگر برای تان جذذاب است تا بدانید چگونه دکوراسیون داخلی می تواند بر کیفیت درس خواندن شما تاثیر گذار باشد، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

[[nid:20685]]

قالیشویی ادیب

کتابخانه ها را طبقه بندی و نظم دهی کنید   

ابتدا قفسه کتاب ها و کتابخانه ها را طبقه بندی و نظم دهی کنید در یک طبقه کتاب های درسی و کمک آموزشی و در طبقه دیگر برگه های امتحانی و جزوات مهم را بگذارید. یادتان باشد کتاب های غیر درسی آلبوم عکس، رمان و هر وسیله غیر مرتبط را از کتابخانه بردارید. 

مبلمان کودک و نوجوان آپادانا
مدل پرنسس بلوط
مبلمان کودک و نوجوان آپادانا

دیوار اتاق مطالعه را با لوح های تقدیر تزیین کنید

اگر فرزندتان لوح های تقدیر تحصیلی دارد، بهترین مکان استفاده از این لوح ها در بالای میز مطالعه و بر روی دیوار است، این کار باعث می شود، علاقه کودک تان به ادامه تحصیل و مطالعه بیشتر شود. 

مبلمان کودک و نوجوان آپادانا
دکوراسیون اتاق کودک
مبلمان کودک و نوجوان آپادانا

نورپردازی های اتاق مطالعه 

هنگام مطالعه بهتر است، نورپردازی اتاق به رنگ سفید یا صورتی باشد. این کار به گفته کارشناسان و روانشناسان تسلط کودک تان را در حین درس خواندن افزایش می دهد و باعث می شود تا بازدهی کودک تان موقع درس خواندن بیشتر شود.

[[nid:37242]]

بهترین جای قرار گیری میز تحریر 

بهترین مکان برای  قرار گرفتن میز مطالعه پشت به تخت خواب است. و برای به دست آوردن نور مناسب بهتر است میز را جوری قرار دهید که پنجره در سمت چپ آن ها باشد.

دکوراسیون خانه آرا
طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار
دکوراسیون خانه آرا

استفاده از گل های طبیعی در دکوراسیون اتاق مطالعه 

قرار دادن یک شاخه گل با برگ های سبز و زیبا بر روی میز نه تنها محیطی شاد را به وجود می آورد، بلکه حس خلاقیت و تازگی را در کودک تان به وجود می آورد.

رنگ سبز در طراحی دکوراسیون اتاق مطالعه 

رنگ سبز برای مکان هایی که احتیاج به تمرکز در آن ها مورد نیاز است رنگ ایده آلی است. اگر این رنگ با کرم و سفید همراه شود، فضایی آرام و تفکر آمیز به وجود می آورد. فراموش نکنید که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است.

استفاده از رنگ نارنجی در اتاق کار

رنگ های پر هیجان در اتاق مطالعه

برای تقویت حافظه بر روی کاغذ هایی به رنگ نارنجی و رنگ قرمز چند تمرین را برای کودک تان بنویسید و روی یکی از دیوارهای اتاق نصب کنید و از او بخواهید این تمرین ها را انجام دهد و این کار را به صورت روزانه انجام دهید. این تمرین های می توانند به سان تابلو هایی زیبا باشند برای دکوراسیون داخلی اتاق کودک شما. 

مطالب پیشنهادی: ۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!
اتاق فرزند تان را برای مدرسه آماده کنید
لوازم التحریرهای جذاب برای رفتن به مدرسه
۸ فضای مطالعه و انجام تکالیف در دکوراسیون منزل

گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه