Chidaneh.com placeholder image

جای عکس های چاپی قدیمی در دکوراسیون منزل تان خالی است!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: از زمان اختراع عکاسی دیجیتال و عکاسی با موبایل، بسیاری از ما دیگر عکس های خود را چاپ نمی کنیم و چقدر حیف… تصاویری که فقط در کامپیوتر ها و گوشی ها زندگی می کنند و حضوری در زندگی واقعی ما ندارند، لذت بردن از آن ها نیز محدود به همان لحظه ی دیدن شان پشت صفحه ی مانیتور می شود. ما لذت ساده و دلنشین عکس های چاپی را فراموش کرده ایم، عکس هایی که کم بودند اما همیشگی بودند. چیدانه امروز می خواهد این لذت را به خانه های شما بازگرداند. ما 10 پیشنهاد بسیار جذاب برای آوردن عکس های چاپی قدیمی در دکوراسیون منزل تان داریم. با ما همراه باشید…

تابلو فرش ریحان

عکس های چاپی را به قاب آینه تان گیر دهید!

عکس های چاپی قدیمی از وسایل تزئینی خاطره انگیز در دکوراسیون منزل شما هستند. گیر دادن ساده ی چند عکس به گوشه ی قاب آینه روشی بسیار آسان برای نمایش تصاویر شما در جایی است که هر روزه آن ها را می بینید و لذت می برید. اگر آینه ی شما لبه ای ندارد که عکس ها را گیر دهید، می توانید با چسب های دورو این کار را انجام دهید.

عکس های چاپی روی یک سطح مغناطیسی

سطوح مغناطیسی برای نمایش عکس ها بسیار مناسب هستند، زیرا شما به راحتی و خیلی سریع می توانید عکس ها را بگذارید و بردارید.

نظرتان درباره ی یک تابلو مغناطیسی، نرده ی مغناطیسی راه پله برای تزیین راه پله یا حتی یک دیوار کامل مغناطیسی چیست؟ نصب تابلوهای مغناطیسی بسیار آسان است و می توانید تعدادی از آن ها را برای دست یابی به یک صفحه ی بزرگ با هم ترکیب کنید.

عکس های چاپی در سبد، سینی یا کاسه

از این ساده تر نمی شود! تعداد زیادی عکس جمع کنید، در یک ظرف کاسه مانند بریزید و نزدیک محل گفتگویتان بگذارید.

وقتی دوستان و خانواده به ملاقات تان می آیند، زیر و رو کردن عکس های درون کاسه و حرف زدن درباره ی آن ها یک سرگرمی جذاب خواهد بود.

عکس های چاپی جلوی میز کار

اگر روی دیوار جلوی میز کار خود تابلو یا سیمی برای چسباندن و نگه داشتن یادداشت ها دارید، عکس های چاپی خود را نیز در بین آن ها بگنجانید و به آن صحنه زندگی ببخشید.

می توانید کل دیوار جلوی میز کار تان را نیز به عکس ها اختصاص دهید و از دیدن هر روزه ی آن ها لذت ببرید.

عکس های چاپی روی دیوار میان قاب

قاب های قدیمی عکس که شیشه ندارند، در دست دوم فروشی ها و کهنه فروشی ها با هزینه ی بسیار کمی پیدا می شوند. یکی از این قاب ها را برای گروه کردن عکس های چاپی تان استفاده کنید. عکس ها را با چسب های دورو به دیوار بچسبانید و از خارج شدن از قاب نترسید. این می تواند یکی از ۷ ایده تزیین دیوار های خالی باشد. پس دست به کار شوید و یک ظاهر هنرمندانه خلق کنید!

عکس های چاپی روی شید آباژور

این روش برای آباژور هایی مناسب است که شید شان از حباب لامپ دور است و عکس ها داغ نمی شوند (گرما با گذشت زمان به عکس ها آسیب می زند). به سادگی با گیره چند عکس خود را به لبه ی شید وصل کنید و لذت ببرید.

عکس های چاپی زیر شیشه میز

میز قهوه خوری با یک رویه ی شیشه ای مکانی ایده آل برای نمایش عکس های چاپی است. بعد از هر سفر می توانید این صحنه ی نمایش عکس ها را به روز کنید و تصاویز زیبای جدید تان را به نمایش بگذارید.

عکس های چاپی در شیشه مربا

یک عکس چاپی درون شیشه ی مربا مهمانان شما را دعوت می کند به اینکه خم شوند و آن را از نزدیک ببینند. با یک درپوش زیبای گل گلی زیبایی صحنه ی نمایش عکس خود را تکمیل کنید.

با عکس های چاپی تزیین کادوی هر فرد را مخصوص او کنید!

با استفاده از عکس کسی که می خواهید به او هدیه بدهید، هدیه اش را منحصر به او کنید. می توانید عکس را زیر روبان گیر دهید یا در بالای جعبه بچسبانید. این عکس ها هم تزیین کادو ی شما و هم برچسب معرفی دریافت کننده ی آن هستند.

کتاب عکس های چاپی شما روی میز قهوه خوری

یک کتاب عکس گلاسه روی میز قهوه خوری، مکان مناسبی برای نگهداری و نمایش عکس های شما است. من پیشنهاد می کنم هر فصل با گزیده ای از بهترین عکس های خود یکی از این کتاب ها را سفارش دهید و بهترین خاطرات خود را همیشه زنده نگه دارید. این کتاب ها حکم همان آلبوم های قدیمی را دارند.

حالا شما بگویید ارتباط تان با عکس های دیجیتال تان چطور است؟ آیا زندگی آن ها به همان حافظه ی کامپیوتر یا گوشی تان محدود شده یا راهی به درون زندگی واقعی شما پیدا کرده اند؟
اگر شما هم ایده های خلاقانه ی این چنینی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود به کار گرفته اید، فرصت همکاری با تحریریه چیدانه را از دست ندهید و با تورهای چیدانه دکوراسیون زیبای خود را برای همه به نمایش بگذارید.

ایده های جذاب دکوراسیونی:
۱۲ ایده بافتنی برای مبلمان دکوراسیون منزل
۱۱ صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی

۷ دکوراسیون زیبا و ارزان با ظروف قدیمی
۱۰ ایده دکوراسیون با کاغذ کادوهای دور ریختنی!

شمعدان لاله عباسی، اصالت گذشته در دکوراسیون امروزی

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه