Chidaneh.com placeholder image

یادگاری های خانه هما روستا برای دکوراسیون منزل شما!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: چند وقت پیش بود که همای سینمای ایران پر کشید و به آسمان رفت. هنرمندی که سراسر شوق بود برای هر کارش، ترانه مادری اش برای همه گوش نواز بود. در کارش بی نظیر بود و بی مانند و چه حیف که ما سیراب نشده از هنرش او را از دست دادیم، گرچه فیلم هایش تا همیشه و همیشه خاطراتش را برایمان تداعی می کند اما بودنش چیز دیگری بود. به همین خاطر ما هم بر آن شدیم تا به سبک حودمان از او یادی کنیم، با بررسی نکات دکوراسیونی که او در طراحی خانه اش مد نظر داشته است. با چیدانه همراه باشید تا ببینیم هما روستا چه نکاتی را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش مد نظر قرار داده است شاید شما هم بخواهید آن ها را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان به کار ببرید.

سرویس خواب بالسا

طراحی دکوراسیون داخلی خانه هما روستا

خانه اش هم همانند خودش گرم و صمیمی است. به جرات می توان گفت که خانه او سبکی کلاسیک و دوست داشتنی دارد، سبک کلاسیک فکر شده، با انتخاب های درست. از مبلمان های کلاسیک با رنگ آبی که صمیمیت را در فضا القا می کند، تا ویترین چوبی که کاملا یادآور خانه های ایرانی است. همه این زیبایی ها را گلدان هایی تامین می کنند که در جای جای خانه قرار گرفته اند. کمی که چشم بچرخانی کتابخانه را می بینی که آرام و بی صدا هم چون گنجینه ای نفیس در گوشه ای از خانه در دل فرورفتگی ها نشسته است، دیوارها پر هستند از قاب عکس های زیبا و تابلوهای هنری زیبا. ترکیب رنگ های این خانه عالی است وهمه چیز به بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفته اند. 

هفت رنگ
رنگ آبی در دکوراسیون داخلی
هفت رنگ

استفاده از رنگ آبی درطراحی دکوراسیون داخلی خانه 

رنگ آبی ، تجربه ی آرامش در طراحی داخلی است. این رنگ می تواند فضایی صمیمی و در عین حال دوست داشتنی را در خانه تان به وجود بیاورد که از بودن در آن لذت ببرید و خستگی هایتان را فراموش کنید. 

آسمانه
چیدمان فضای داخلی
آسمانه

ویترین های چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

این ویترین ها چه در خانه های بزرگ و چه در خانه های کوچک کارآمد و بسیار مفید هستند. آن ها می توانند به سان نمایشگاه هایی از لوازم و وسایل دکوری باشند و یا حتی می توانند چهره ای از انباری ها باشند که به شما در طبقه بندی و نظم دهی خانه تان کمک می کنند. اغلب این ویترین ها سبکی مدرن دارند اما چوبی بودنشان باعث می شود تا با هر یبک دکوراسیونی ای به خوبی ست شوند. 

مبلمان دی دریم
دکوراسیون نشیمن مدرن و متفاوت
مبلمان دی دریم

استفاده از گیاهان در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

گیاهان پیچکی، تصفیه کننده هوا و زینت بخش دکوراسیون منزل هستند. این گیاهان موجودات زنده ای هستند که به خانه تان روح و طراوت و سرزندگی می بخشند و به کیفیت زندگی شما کمک می کنند و باعث می شود تا فضای داخلی خانه تان خواستنی تر باشد. 

گروه مبلمان یاتاش
ست مبلمان ناتالی
گروه مبلمان یاتاش

کتابخانه هایی در دل فرورفتگی های دیوار 

اگر به من باشد که می گویم کتابخانه برای هر خانه ای لازم است، چه خانه بزرگ باشد چه کوچک. حتی اگر شده این کتابخانه ها را باید ایجاد کرد. مثلا در دل فرو رفتگی های دیوار، یا روی هر دیوار که تزیینات خاصی ندارد. خلاصه که از هر فضایی که می توانید برای درست کردن کتابخانه استفاده کنید. اگر هم نمی دانید بافرورفتگی های دیوار چه کار کنید، پیشنهاد می کنم مطلب ۷ پیشنهاد کاربردی برای فرو رفتگی های دیوار را حتما بخوانید. 

آسمانه
دکوراسیون داخلی
آسمانه

استفاده از تابلو ها و قاب عکس ها درطراحی دکوراسیون داخلی خانه

راه جلوه گری تابلو ها در دکوراسیون داخلی زیاد است. حضور این تابلو ها بر در و دیوار خانه حس یکنواختی خانه را از بین می برد و باعث می شود تا تجربه ای جدید از فضا داشته باشید. می توانید مطلب ۸ نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل را بخوانید تا بدانید تابلوهای هنری را چگونه در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. 

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن پروژه آقای عباسی
شرکت معماری دکوکو

نورپردازی در دکوراسیون داخلی خانه

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی خانه بر هیچ کس پوشیده نیست و همه ما از تاثیر آن ها بر دکوراسیون داخلی خانه خبر داریم. می توانید از لوستر و آباژورهای شیک و متفاوت در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید.

اگر از این مطلب خوش تان آمد پس حتما مطالب زیر هم برای تان جذاب خواهد بود: 
خانه پرویز تناولی، شاهکاری از معماری و دکوراسیون ایرانی
خانه پدر سالار سینمای ایران، سلیقه مدرن در پوسته سنتی!
خانه ویشکا آسایش، دکوراسیونی با ایده های کلاسیک!
صندلی های منزل را با سلیقه بهنوش طباطبایی انتخاب کنید!
استودیو تیک‌تاک، دفتر کار دوست داشتنی برادران دو قلوی صفاریان پور
فریار جواهریان، معمار صحنه های ۱۰ فیلم از داریوش مهرجویی
تزیین دیوار خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه