Chidaneh.com placeholder image

8 دیوار بین کابینت خلاقانه در دکوراسیون آشپزخانه

به قلم: تحریریه چیدانه

آشپزخانه: آیا از کاشی و سرامیک های ساده ی دیوار بین کابینت آشپزخانه خسته شده اید؟ اگر دوست دارید در این یکی دو ماه باقی مانده به ایام عید، تغییری کوچک اما تأثیر گذار در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید، پیشنهاد چیدانه به شما این است که خیلی ساده و کم هزینه با این ایده های خلاقانه برای دیوار بین کابینت، هم آشپزخانه ی خود را از حالت یکنواخت همیشگی در آورید و هم یک برجستگی خیره کننده در آن ایجاد کنید. همان طور که پیش از این از ۱۰ ایده خیره کننده برای دیوار بین کابینت آشپزخانه استقبال کردید، این بار نیز از شما دعوت می کنیم با ما و این ایده های تحسین برانگیز همراه باشید…

چوب و هنر

طرح کندوی عسل برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

تایل های شش گوشه جدید نیستند و شما احتمالا زیاد آن ها را دیده اید اما چیدمانی به این شکل و به رنگ چوب طبیعی، چیز معمولی نیست. این تایل های شش گوشه با الگوی کندوی عسل و متمرکز شدن در بالای نقاط اصلی کار در آشپزخانه یعنی بالای اجاق گاز و سینک به جای کل دیوار، بسیار زیبا جلوه کرده اند.

دیوار بین کابینت آشپزخانه با کاغذ دیواری سیاه و سفید

این کاغذ دیواری سیاه و سفید با الگوی شلوغش، کابینت سفید براق و کفپوش تیره ی این آشپزخانه ی معاصر را به هم متصل کرده است. برای حفاظت از کاغذ دیواری به عنوان دیوار بین کابینت، آن را با شیشه ی حرارت دیده بپوشانید. این کار به شما این امکان را می دهد که هروقت خواستید شیشه را بردارید، کاغذ دیواری را عوض کنید و شیشه را به جای خود بازگردانید که هزینه ی آن بسیار کمتر از کاشی کردن مجدد آن است.

تایل های آینه ای برنزی در دیوار بین کابینت آشپزخانه

دیوار باریک بین کابینت ها، مکانی عالی برای به نمایش گذاشتن تایل های خاص است. در این نمونه، تایل های آینه ای با زمینه ی برنزی که در چیدمان آجری شکل قرار گرفته اند، یک ظاهر سنتی متفاوت ایجاد کرده اند. درخشش تایل های آینه ای برای پراکندن نور در آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است. اگر آشپزخانه تان کوچک است، پیشنهاد می کنم ۷ ترفند دکوراسیون آشپزخانه کوچک اما جادار را از دست ندهید.

دیوار بین کابینت آشپزخانه با چوب طبیعی

استفاده از چوب کابینت ها برای دیوار بین کابینت آشپزخانه ظاهری یکدست اما خوشایند ایجاد می کند. از به کار بردن ایده های خلاقانه و متفاوت نهراسید!

استفاده از عکس و تصویر در دیوار بین کابینت آشپزخانه

امروزه بسیاری از شرکت ها می توانند عکس های موردعلاقه ی شما را به یک کاغذ دیواری بزرگ تبدیل کنند. چرا از این ایده برای دیوار بین کابینت خود بهره نگیرید؟ این ایده بسیار منحصر به فرد، غیرمنتظره و جذاب است. شاید این ایده جزء ۱۰ راز ساده آشپزخانه های رویایی باشد، نمی خواهید رازهای دیگر چنین آشپزخانه ای را بدانید؟

دیوار بین کابینت استیل در دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از فولاد ضد زنگ (استیل) برای دیوار بین کابینت آشپزخانه علاوه بر ایجاد ظاهری براق و با شکوه، بسیار کاربردی نیز می باشد چون به راحتی قابل تمیز کردن است.
اگر سطوح استیل زیادی در آشپزخانه ی خود دارید، این مطلب را از دست ندهید: ۶ راه ساده برای تمیز نگهداشتن وسایل و تجهیزات استیل آشپزخانه!

کاغذ دیواری رنگی به عنوان دیوار بین کابینت آشپزخانه

می خواهید به آشپزخانه ی تمام سفید خود رنگ و روح بدهید؟ یک پیشنهاد ساده و کم هزینه برای شما داریم. شما به جای متحمل شدن درسر ها و هزینه های نصب کاشی های رنگی، به راحتی می توانید با یک کاغذ دیواری رنگی با طرح های برجسته، ظاهر آشپزخانه ی خود را از این رو به آن رو کنید.
در این آشپزخانه، کابینت سفید، لوازم خانگی استیل و بخش های چوبی روستیک، فضا را از تحت تأثیر قرار گرفتن بیش از حد توسط این کاغذ دیواری جسورانه حفظ کرده اند. همانطور که قبلا گفته شد برای حفاظت از کاغذ دیواری می توانید از یک لایه شیشه ی حرارت دیده استفاده کنید.

دیوار بین کابینت آشپزخانه با موزاییک های الگودار

انتخاب موزاییک های الگودار برای دیوار بین کابینت، طرح و بافتی زیبا به فضا می دهد و به خصوص برای مشخص کردن فضای آشپزخانه در یک فضای پلان باز بسیار مناسب است.

حالا شما بگویید…
برای دیوار بین کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ی خود چه ایده ای به کار برده اید؟ تورهای چیدانه برای تهیه ی گزارش از ایده های خلاقانه ی شما منتظر همکاری با شما است. پس فرصت همکاری با تحریریه چیدانه را از دست ندهید!

مطالب بیشتر:
نکته هایی در طراحی آشپزخانه که نباید از آنها غافل شد!

۱۰ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های نقلی
۶ ویژگی یک آشپزخانه معاصر و امروزی

نکاتی برا ی داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی
۱۹ قدم برای داشتن بهترین آشپزخانه

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه