Chidaneh.com placeholder image

رمز و رازهای یک شرکت موفق و خاص در حوزه مبلمان!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: رسپینا مجموعه‌ای است با حدود 10 سال فعالیت در زمینه واردات اکسسوری و مبلمان که از ابتدا سعی داشته معرف آخرین دستاوردهای دکوراسیون داخلی باشد.شروع فعالیت این مجموعه با واردات آثار چاپی نقاشان معاصر جهان و قاب‌های چوبی متناسب با این آثار، از بهترین کارخانجات ایتالیایی و انگلیسی بود که تابلوهایی با دیزاین متفاوت‌تر از آنچه تا آن روز در بازار ایران ارائه می‌شد را به مخاطبان خود عرضه کرد که این سبک جدید مورد استقبال زیادی قرار گرفت و باعث شد که نام رسپینا در زمان کوتاهی در ایران شناخته شود. اینها بخش‌هایی از فوت کوزه‌گری است که جناب آقای یزدآبادی، مدیر گالری رسپینا برای موفقیت از آنها بهره برد. اگر دل‌تان می‌خواهد با رمز و راز راه‌انداختن یک فعالیت خاص و موفقیت هرچه بیشتر در ادامه مسیر آشنا شوید، گفت‌و‌گوی ما را با آقای یزدآبادی مدیریت گالری رسپینا از دست ندهید.

چوب و هنر

شروع فعالیت رسپینا

شروع فعالیت رسپینا مصادف با زمانی بود که سبک زندگی و نوع دکوراسیون در ایران با دگرگونی روبه‌رو شده بود؛ بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم هم‌راستا با این حرکت جدید، سبک جدیدی از تابلوهایی دکوراتیو را با قاب، پوستر و دیزاین متفاوت ارائه کنیم؛ پوسترهایی با کیفیت چاپ بالا که می‌توانست جایگزین خوبی برای نقاشی‌های اصل باشد و از طرف دیگر هزینه بسیار کمتری را به خریداران تحمیل کند. 

ایجاد یک بازار تازه با کشف نیازهای پنهان مردم

مردم همیشه از نوآوری استقبال می‌کنند و کارشناسان هر رشته باید با بررسی‌های تحولات دنیا و در نظر داشتن فرهنگ و سلیقه ایرانی، انتخاب‌های درستی را پیشنهاد و ارائه کنند؛ بنابراین گالری رسپینا از همان ابتدا مشورت با طراحان داخلی حرفه‌ای که دارای نگاه‌های جدیدی بودند را سرلوحه کار خود قرار داد و سفارش‌هایش را بر آن اساس تنظیم کرد.  ما در این راستا مطمئن بودیم که مورد پسند مردم نیز قرار خواهیم گرفت و این شد که رسپینا به‌عنوان مجموعه پیشرو و متفاوت شناخته شد.

مشورت و استفاده از افراد متخصص و باتجربه در گالری رسپینا

یک مدیر موفق، شخصی است که در تمام زمینه‌ها از نظر کارشناسان باتجربه استفاده کند؛ مثلا زمانی که طراحان داخلی نیاز به سبک جدیدی از مبلمان و لوستر دست‌ساز با کیفیت را به ما گوشزد کردند، بلافاصله بررسی روی آن را شروع کرده و منابع لازم را شناسایی کند و در نهایت با مشورت متخصصان امر قراردادهای خرید لازم را منعقد کرده و واردات آن کالاها را آغاز کند.

نگاه تخصصی و طراحانه در رسپینا

مفهوم ست کردن مبلمان‌ با همدیگر این‌ روزها با قدیم متفاوت است. امروزه دیگر لازم نیست که مبلمان ما سراپا یک رنگ باشد تا بگوییم مبل‌های‌مان با هم ست شده‌اند. ممکن است یک نوع خاص از پارچه یا بخشی از پوشش کوسن اتاق نشیمن با پارچه‌ روکش صندلی‌های غذاخوری یکسان باشد که در این صورت مبلمان ما ست شده است.

انتخاب نام برند باید متناسب با نوع فعالیت باشد!

انتخاب نام مناسب و متناسب برای هر نوع فعالیت، بسیار مهم است که بدین خاطر نام رسپینا که نامی کاملا ایرانی است، برای مجموعه ارائه‌کننده نقاشی، پوستر، قاب و گل‌آرایی که به معنای پاییز است در نظر گرفته شد و برای مجموعه‌ای که مبلمان و سیستم روشنایی را ارائه می‌کند نام مانتره که از گاتها، سروده‌های آسمانی زرتشت برگرفته شده و به معنای سخن اندیشه‌برانگیز است، انتخاب شد.دلیل انتخاب نام مانتره این بود که مبلمان و محصولاتی را ارائه می‌کنیم که دیگران را به تفکر وامی‌دارد. از طرفی فروش محصولات، تازه شروع ارتباط مستمر ما با آنها بود و خود را متعهد به گارانتی و خدمات پس از فروش می‌دانیم.

رقبای قوی همیشه باعث پیشرفت و پویایی رسپینا خواهند شد

البته طبیعی بود که افرادی در داخل با مشاهده موفقیت‌های این سبک کار، دنبال‌کننده مسیر رسپینا شوند که ما برای حفظ جایگاه خود به عنوان یک مجموعه پیشرو، ناچار به نوآوری هرچه بیشتر شدیم و این حرکت همچنان نیز ادامه دارد. “رقیب باعث می‌شود که شما هر لحظه به فکر یک ایده یا طرح جدید باشید. رقیب نمی‌گذارد شما در جا بزنید. پس بدون اینکه خودش بداند،‌ باعث پیشرفت شما می‌شود."

بهترین تبلیغ، رضایت بلندمدت مشتری از خرید خود و معرفی ما به دیگران است.

ما ارزش بالایی برای طراحان داخلی و مشتریانی که با ما همکاری می‌کنند، قائل هستیم و بدین خاطر خود را موظف می‌دانیم که وقت اختصاصی برای آنها در نظر بگیریم تا بتوانیم در یک فضای آرام، پاسخگوی تمام سؤالات و درخواست‌های‌شان باشیم.در همین راستا سعی کردیم قدرت انتخاب زیادی را درخصوص تمام محصولات از سبک‌های مختلف نقاشی، پوستر، قاب، قاب آینه گرفته تا مبلمان، لوستر، پارچه رومبلی و رنگ بدنه مبلمان برای مشتریان فراهم کنیم.یک نکته مهم دیگر، احترام گذاشتن به خود و مشتریان با رعایت زمان تحویل و سرویس‌دهی سروقت است که این امر منجر به متفاوت و خاص بودن از دید مشتری می‌شود.

طراحی لوسترها و آباژورهای برند رسپینا

گالری رسپینا اقدام به تولید محصولات متنوع از سبک‌های مختلف نقاشی، پوستر، قاب، قاب آینه ،مبلمان، لوستر، پارچه رومبلی و… برای مشتریان نموده است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این گروه و همچنین اطلاعات تماس آن ها می توانید به سایت گالری رسپینا مراجعه نمایید.

مطالب بیشتر: ۲۰ نکته طلایی برای لوکس‌پسندها!
ایده های ساده لوکس ترین خانه های جهان !
دکوراسیون داخلی لوکس به سبک کوکو شانل
اتاق خواب های لوکس با رنگ طلایی!
کف پوش چرمی برای فضاهای لوکس!
ویدئو:ایده ای خلاق برای داشتن خانه ای لوکس

منبع: گالری رسپینا | گردآوری در تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه