Chidaneh.com placeholder image

10 جا حوله ای شیک و ارزان برای حمام

به قلم: تحریریه چیدانه

حمام: همه ی ما خواستار نظم و پاکیزگی در خانه ی خود هستیم و برای برقرار ساختن آن حتی کوچک ترین جزییات را نیز نادیده نمی گیریم. تلنبار کردن همه ی وسایل در انبار و کمد و پنهان کردن آن ها پشت درب های بسته به معنای نظم نیست. نظم واقعی زمانی حاصل می شود که هر وسیله ای در دکوراسیون منزل برای خود جایگاهی داشته باشد. چیدانه تا کنون به مواردی مثل جا کلیدی، جا کفشی، بند رخت و از این قبیل پرداخته و پیشنهاد هایی به شما داده است. امروز نیز می خواهیم به یکی دیگر از این وسایل کاربردی در منزل بپردازیم؛ جا حوله ای! با ما همراه باشید…

قالیشویی ادیب

کابینت حوله و وسایل بهداشتی در حمام

اگر فضای حمام تان اجازه می دهد یک کمد دیواری یا کابینت را به حوله ها و لوازم بهداشتی دیگر اختصاص دهید. چنانچه نگران تأثیر رطوبت بر لوازم پارچه ای هستید، با برقرار ساختن یک تهویه ی مطبوع در حمام به راحتی می توانید از این نگرانی نجات یابید.

آویز حوله ها در حمام

به نمایش گذاشتن حوله های خوش رنگ و لعاب، ظاهری لوکس به حمام تان می دهد، فضای کمد یا کابینت را اشغال نمی کند و دسترسی به حوله ها را آسان می گرداند. انتخاب رنگ حوله ها متناسب با فضا، نشان دهنده ی دقت و خوش سلیقگی شما است.
اگر لوکس پسند هستید، مطلب حمام و سرویس بهداشتی لوکس و نکات مهم در طراحی داخلی آن را از دست ندهید.

جا حوله ای مستقل در حمام

یک جا حوله ای مستقل مانند این نمونه ی فرفورژه ی آنتیک که در تصویر می بینید، در کنار اینکه به نقطه ای کانونی و عنصری جذاب در دکوراسیون حمام تبدیل می شود، از کارایی زیادی برخوردار است و قابلیت نگهداری چندین حوله را دارد.

ترکیب جا حوله ای با استیکر دیواری

یک دیوار لیمویی، یک عکس برگردان یا استیکر دیواری درختی، تعدادی قلاب که در مکان های صحیح نصب شده اند! به همین راحتی می توانید جا حوله ای حمام تان را از یک عنصر معمولی به عنصری بسیار جذاب و دکوراتیو تبدیل کنید.

اکسسوری های حمام برای جا حوله ای

این روزها اکسسوری ها و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی از تنوع بسیار زیادی برخوردار شده اند. جا حوله ای ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای مثال این جا حوله ای مینیمال با اشغال کمترین فضا، دارای کارایی زیادی است.

شلف به عنوان جا حوله ای در حمام

یکی از ساده ترین راه حل ها، تعبیه ی یک شلف ساده با میله ای در زیر آن است که هم ارزان و هم کاربردی می باشد. اگر این نمونه را در بازار نیافتید، به راحتی می توانید سفارش ساخت آن را بدهید.

جا حوله ای دستی در حمام و سرویس بهداشتی

شاید تصور کنید جا حوله ای چیزی نیست که توانایی ابراز خلاقیت در آن داشته باشید. اما ما به شما می گوییم که هر چیز کوچک و حتی معمولی می تواند با ایده های شما به عنصری متمایز و شاخص در دکوراسیون داخلی منزل تان تبدیل شود. مثلا می توانید این جا حوله ای روستیک و جذاب را به راحتی خودتان بسازید!

جا حوله ای نرده ای در حمام

 چه ایده ی هیجان انگیزی! این که یک نرده ی معمولی که گوشه ی انبار منزل تان افتاده، می تواند به چنین عنصر کاربردی تبدیل شود، فوق العاده جالب است. شما با داشتن دیدی متفاوت می توانید هر وسیله ی بی مصرفی را به عنصری کاربردی و در عین حال زیبا و چشم نواز در دکوراسیون داخلی تبدیل کنید.

جا حوله ای دکوراتیو در حمام

جا حوله ای خود به تنهایی می تواند عنصری زیبا و کار شده باشد. اگر برای خرید جاحوله ای به بازار می روید، برای انتخاب آن را تنها از دید کاربردی بودن نبینید، بلکه سعی کنید نمونه ای برگزینید که با سبک دکوراسیون منزل تان هماهنگی داشته باشد و آن را تکمیل کند.

جا حوله ای یا حوله خشک کن در حمام

امروزه در اکثر حمام ها حوله خشک کن در نظر گرفته شده است. بهتر است در انتخاب نوع حوله خشک کن نیز دقت نمایید. حوله خشک کن هایی که علاوه بر میله دارای قلاب برای آویز حوله یا مانند این نمونه دارای طبقه هستند، کاربردی تر می باشند. همیشه به حداکثر کارایی وسیله ای که تهیه می کنید فکر کنید.

اگر قصد دارید لوازم و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی تان را به روز کنید، اهالی فن چیدانه محصولات متنوعی در اختیار شما می گذارند که می توانید از بین آن ها بهترین و مناسب ترین ها را انتخاب کنید.

مطالب بیشتر:
بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون منزل
بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک

۹ ایده نو برای بند رخت در آپارتمان!
۷ جاکفشی شیک و ساده برای ورودی آپارتمان

۷ ایده ی متفاوت برای جامجله ای در دکوراسیون داخلی
۸ ایده برای جا دادن سبد لباس چرک در دکوراسیون منزل

نویسنده: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ناصح در تاریخ 12 تیر 1396
سلام خیلی جالبه سایت خوبی دارید ولی دریغ از یک شماره تماس- عضویت در سایت شما هم خیلی سخت و در حوصله من نبود

ثبت دیدگاه