Chidaneh.com placeholder image

10 تغییر دکوراسیون سریع برای روزهای پایانی سال

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: اگر تا به حال برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود برای سال جدید کاری نکرده اید، نگران نباشید؛ هنوز دیر نیست. تغییرات سریع و آسان بسیاری وجود دارد که شما می توانید در خانه ی خود ایجاد کنید و بیشتر آن ها تنها به اندکی خلاقیت و چند ساعت زمان نیاز دارند. در این مطلب چیدانه 10 تغییر دکوراسیونی سریع را به شما پیشنهاد می دهد که حس فضای منزل شما را در سال جدید دگرگون می کنند. این تغییرات دائمی نیستند و شما هر وقت بخواهید می توانید دوباره آن ها را نو کنید. پس با عیدانه چیدانه همراه باشید و دست به کار شوید…

دکوراسیون تندیس دکور
کاغذ دیواری کد 51-40 تندیس دکور
دکوراسیون تندیس دکور

قالیشویی ادیب

1. کاغذ دیواری موقت در دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از کاغذ دیواری های واقعی تغییری بزرگ و زمان بر است و به آسانی قابل تعویض نیست. به همین دلیل کاغذ دیواری های موقت و عکس برگردان ها بسیار پر طرفدار هستند. این نوع کاغذ دیواری ها بدون هیچ دردسری به شما شانس تغییر حس فضا را می دهند. حتی اجاره نشین ها می توانند از این تغییر دکور بهره مند شوند. پس از کاغذ دیواری ، تغییر دکوراسیون بی دردسر برای منزل تان غافل نشوید!

آموزش دکوراسیون دوریکا
تابلوهای دکوراتیو آموزشگاه دوریکا
آموزش دکوراسیون دوریکا

2. ایجاد زمینه رنگی جدید در دکوراسیون داخلی

ایجاد یک زمینه ی رنگی جدید در کوسن ها، پتوهای رومبلی، تابلو ها، گیاهان گلدانی یا همه ی آن ها بدون شک تغییری پررنگ اما سریع در خانه ی شما ایجاد می کند. نکته ی مهم این است که رنگ انتخابی شما از خانواده ی رنگ های موجود در قطعات دیگر دکوراسیون منزل تان باشد.

3. تعویض یک قطعه از مبلمان دکوراسیون منزل

یک راه سریع برای تغییر دکوراسیون چشم گیر، جایگزین کردن یکی از قطعات مبلمان با قطعه ای جدید است. در این مثال، صندلی های غذاخوری معمولی با یک مبل راحتی جایگزین شده اند و غذاخوری را به فضایی تلفیقی و خلاقانه تبدیل کرده اند.

[[nid:44503]]

4. آوردن گیاهان خانگی به دکوراسیون داخلی منزل

اگر می خواهید به فضای خانه تان زندگی ببخشید، یک یا دو گیاه خانگی به آن جا اضافه کنید. این کار هم رگه ای از رنگ سبز به فضای شما می دهد و هم انرژی فضا را متحول می کند، اما این پروژه ای است که کل سال شما را درگیر می کند. اگر فکر می کنید توانایی رسیدگی به آن را ندارید، می توانید از گیاهان مصنوعی استفاده کنید.

درباره ی خانه تکانی و تغییر دکوراسیون با اصول فنگ شویی چه می دانید؟

عرفان شریف نژاد: عکاس
خانه ناهید
عرفان شریف نژاد: عکاس

5. ایده های دست ساز در دکوراسیون داخلی منزل

یک راه حل برای تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه، انجام آن توسط خودتان است که به ایده های “خودتان بسازید" شناخته می شود. برای انجام این کار نیازی به تجربه ندارید. تعداد بسیار زیادی آموزش این ایده های دست ساز دکوراسیونی در فضای اینترنت وجود دارد که شما را در ساخت و تزیین اکسسوری های دکوری و غیر دکوری یاری می کنند.
برای دیدن تعدادی از این ایده های جذاب پیشنهاد می کنم سری به بخش “خودتان بسازید" چیدانه بزنید.

آسمانه
دکوراسیون متفاوت با تابلوهای نقاشی
آسمانه

6. خلق دیوار عکس در دکوراسیون داخلی منزل

شاید در سال جدید بخواهید خاطرات مورد علاقه ی خود را یادآوری کنید؛ ایجاد یک دیوار عکس به شما در این کار کمک می کند. تصاویر مورد علاقه و خاطره انگیز خود یا نوشته های الهام بخش تان را قاب کنید و به دیوار بزنید. می توانید این عکس ها را سالی یک بار جایگزین نمایید. این ایده یکی از ۱۰ ایده مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون است که بسیار جذاب نیز می باشد.

مبلمان دی دریم
دکوراسیون داخلی خاص نشیمن
مبلمان دی دریم

7. افزودن یک آینه برجسته به دکوراسیون داخلی

افزودن یک آینه به فضا راهی مناسب برای بازتر نشان دادن فضا است. آینه ها فضاهای کوچک را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهند و می توانند جایگزینی عالی برای یک تابلو هنری باشند.

گروه مبلمان یاتاش
ست مبلمان ناتالی
گروه مبلمان یاتاش

8. کتابخانه هنری در دکوراسیون داخلی منزل

به جای اینکه از کتابخانه فقط به عنوان مکانی برای کتاب ها استفاده کنید، عناصر دکوراتیو و تزیینی در بین کتاب ها قرار دهید – مانند قاب عکس، اکسسوری ها و جعبه ها. با این کار، عملکرد و زیبایی را تلفیق می کنید.

هفت رنگ
رنگ آبی در دکوراسیون داخلی
هفت رنگ

9. تغییر چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل

گاهی فضا حس راکد بودن پیدا می کند، اما اگر بودجه ی کافی نداشته باشید، بهترین راه حل چیست؟ پاسخ، تغییر چیدمان مبلمان است. به سادگی با کشاندن مبل ها به مکان های جدید، می توانید یک ظاهر کاملا نو به فضا دهید.

نظرتان درباره ی لباس مبل، مقرون به صرفه ترین راه تغییر دکوراسیون منزل چیست؟ این ایده نیز می تواند دکوراسیون شما را متحول کند.

[[nid:41558]]

10. رنگ آمیزی یک دیوار در دکوراسیون داخلی

شاید این یک 28 روز باقی مانده تا سال نو، فرصت کافی برای رنگ آمیزی کل دیوارهای منزل نباشد. در مقابل، دیوار های تأکیدی – جایی که شما فقط یک دیوار را در فضا رنگ آمیزی و معمولا به رنگ روشن رنگ می زنید – یک تغییر دکوراسیون بزرگ اما سریع هستند که ظاهری کاملا متفاوت در فضای منزل شما ایجاد می کنند. ضمنا می توانید این بار متفاوت برخورد کنید و تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه با رنگ آمیزی کف را تجربه نمایید.

حالا شما به ما بگویید…
برای سال پیش رو چه تغییراتی در دکوراسیون داخلی منزل خود اعمال کرده اید؟ تورهای چیدانه برای تهیه ی گزارش از دکوراسیون خلاقانه تان در کنار شما خواهد بود. فرصت همکاری با تحریریه چیدانه را از دست ندهید!

مطالب بیشتر:
تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه

تغییر دکوراسیون نشیمن ؛ به استقبال نوروز
۱۰ راهکار کم هزینه برای تغییر دکوراسیون
تغییر دکوراسیون ، احساسی نو در خانه ؛ به استقبال نوروز

ایده های ارزان برای تغییر ظاهر خانه
تغییر دکوراسیون با طراحان رنگ شناس ؛ به استقبال نوروز

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه