Chidaneh.com placeholder image

زیباترین درب ورودی چوبی برای آپارتمان شما کدام است؟

به قلم: تحریریه چیدانه

درب و پنجره: نمی دانم آیا شما هم متوجه این قضیه شده اید که وقتی چیزی مدام جلو چشم تان است و به صورت روزمره از آن استفاده می کنید، دیگر آن قدر به چشم نمی آید ولی به محض ایجاد تغییر در آن ها تحول و دکرگونی بزرگی را حس می کنید، یکی از این وسایل درب های ورودی هستند، درب هایی که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم، اما شاید کمتر مورد توجه ما قرار بگیرند و از آن جایی هم که این روزها بازار تغییر دکوراسیون حسابی داغ است، ما هم تصمیم گرفتیم تا به سراغ درب های ورودی چوبی برویم و به شما بگوییم چگونه می توانید ظاهر آن ها را برای عید امسال تغییر دهید. پس با چیدانه تا انتهای این مطلب جذاب و متفاوت همراه باشید.

نقش برجسته روی نمای درب ورودی خانه

تابلو فرش ریحان

1. نقش های برجسته روی درب های ورودی چوبی

می توانید از یک نجار هنرمند خواهش کنید تا روی بدنه درب های چوبی خانه تان نقش های زیبا حکاکی کند، این کار باعث می شود تا حسابی چهره درب ها عوض شود. شاید هم بتوانید تعدادی از این نقش ها را به صورت آماده خریداری کنید و با استفاده از چسب چوب آن ها را روی درب ها بچسبانید، این کاملا بسته به نظر و سلیقه شما است

درب ورودی زرد رنگ

2. رنگ های خاص برای درب چوبی ورودی خانه

جسارت این را داشته باشید که با رنگ های خاص درب ورودی خانه تان را متفاوت کنید، درب های ورودی تان لرزوما نباید همان رنگ چوب را داشته باشند، آن ها بعضا می توانند دارای رنگ هایی مانند زرد قرمز تیره و یا هر رنگ دیگری که باب میل شما است را داشته باشند. 

درب ورودی چوبی

3. ترکیب مواد و مصالح مختلف برای درب چوبی ورودی خانه

برای متفاوت کردن چهره درب چوبی ورودی خانه تان می توانید از مواد و مصالح دیگر هم کمک بگیرید. به طور مثال ترکیب شیشه و چوب زیبایی خاصی را پدید می آورد. ظرافت شیشه در کنار چوب تضاد دلنشینی را در نمای ورودی خانه تان پدید می آورد.

درب ورودی خانه با عرض زیاد

4. نوعی دیگر از ترکیب موادو مصالح مختلف برای در ورودی چوبی

ترکیب شیشه و چوب می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، به طور مثال شما می توانید لته های کنار در را هم با شیشه ها ترکیب کنید تا چهره آن زیباتر و دلنشین تر شود. عکس بالا یکی از زیباترین این نمونه ها را به شما نشان می دهد.

یراق آلات لوکس برای درب ورودی خانه

5. یراق آلات لوکس برای درب های ورودی چوبی

یکی دیگر از راه هایی که می توانید چهره درب های ورودی تان را تغییر دهید، انتخاب یراق آلات لوکس و پر کار و جزییات است. این یراق الات با این که کوچک هستند اما تاثیرشان بسیار زیاد است.

درب ورودی چوبی قدیمی برای خانه های مدرن

6. استفاده از درب های چوبی قدیمی

اگر از طرفداران سبک روستیک هستید، پس به شما پیشنهاد می کنم تا درب های چوبی قدیمی را جایگزین درب های چوبی مدرن امروزی کنید تا هم چهره ورودی تان تغییر کند و هم آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن را تجربه کنید.

ترموود در نمای ارجی ساختمان

7. یکی کردن درب با نمای خارجی ساختمان

شاید این جمله برای تان کمی عجیب باشد، اما اگر تصمیم دارید تا برای نمای خارجی ساختمان تان از ترمووود استفاده کنید، می توانید برای درب خانه تان هم همان سیاست را در پیش بگیرید، این کار باعث می شود تا کنجکاوی مخاطبان و بازدیدکنندگان ساختمان کمی برانگیخته شود و این موضوع برایشان جالب شود. 

شما می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن به بهترین پاسخ ها دسترسی پیدا کنید. 

مطالب پیشنهادی: درب های داخلی خانه را با این ایده های آسان نونوار کنید!
با درب و پنجره های قدیمی در دکوراسیون منزل تان غوغا کنید!
برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی
خودتان بسازید: درب های کهنه را نو کنید!
راز های مخفی کردن درب های اضافی در دکوراسیون داخلی

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه