Chidaneh.com placeholder image

چگونه چهره زشت آبگرمکن ها را بپوشانیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: یکی از مواردی که در بیشتر خانه ها ظاهر نامطلوبی را برای فضای داخلی ایجاد می کنند حضور تاسیسات و لوله ها، داکت ها، آبگرم کن ها و… است، حضور این اقلام هر چند الزامی است اما چهره ی فضای داخلی شما را مخدوش می کند، امروز در چیدانه ایده های کاربردی و مقرون به صرفه ابی را برای پوشاندن چهره آبگرم کن ها برای شما ارائه می دهیم با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

استفاده از کابینت ها برای آبگرم کن ها

بهترن راه حل پوشاندن آب گرم کن ها استفاده از کابینت هاست، در هنگام نصب و طراحی کابینت ها در آشپزخانه حتما از نجار خود بخواهید که برای آب گرم کن تان کابینت در نظر بگیرید  و به راحتی چهره زشت آن را برای همیشه بپوشانید.

استفاده از پارتیشن ها برای آبگرم کن ها

برای فضاهایی همچون رخت شوی خانه می توانید به سادگی از پارتشن ها استفاده نماید، یک پارتیشن ساده به خوبی می تواند چهره ی آب گرم کن شما را بپوشاند. با استفاده از پارتیشن ها دسترسی به آب گرم کن ها در زمان تعمیر نیز آسان تر می شود.

استفاده از درب های قدیمی برای آبگرم کن ها

استفاده از درب های قدیمی برای آبگرم کن ها

یک راه حل مقرون به صرفه برای پوشاندن آب گرم کن ها استفاده از درب های قدیمی است. به راحتی از درب های قدیمی برای این منظور استفاده نمایید می توانید آن ها را با توجه به فضای خود رنگ کنید تا هماهنگی بهتری با فضای داخلی شما داشتهباشد.

استفاده از فضایی خاص برای آبگرم کن ها

استفاده از فضایی خاص برای آبگرم کن ها

گاهی آب گرم کن ها در فضایی است که امکان پنهان کردن آن ها در کابینت ها نمی باشد. برای این منظور از یک نجار کمک بگیرید از او بخواهید باکسی برای آب گرم کن شما بسازد حتی این باکس می تواند کمی بزرگ تر باشد و از سار فضای آن برای قرار دادن سایر لوازم و وسایل خود همچون شوینده ها و… استفاده نمایید.

پوشاندن آبگرم کن ها با درب های لولایی

گاهی آب گرم کن شما در فضایی خاص همانند پستو ها قرار می گیرد ، یک ایده ی منحصر به فرد استفاده از درب های لولایی برای پوشانندن ظاهر آن هاست، حتی می توانید به منظور استفاده بهنیه و مخفی کردن درب ها روی آن ها را شلف و طبقه کار کنید و فضایی منحصر به فرد را برای دکوراسیون خود ایجاد نمایید.

پوشاندن آب گرم کن ها با پرده

اگر آن گرم کن شما در فضایی همچون رخشویخانه، زیر زمین و یا فضاهایی این چنینی قرار دارد، به سادگی می توانید با استفاده از یک پرده روی آن را بپوشانید کافی است فقط چوب پرده ای برای آن فضا نصب نمایید و چهره ی آب گرم کن خود را مخفی نمایید.

پوشاندن آبگرم کن ها با پارچه

پوشاندن آبگرم کن ها با پارچه

یکی دیگر ازایده های مقرون به صرفه که به آسانی می توانید خودتان بسازید، استفاده از پارچه های بامزه و خاص برای پوشاندن نمای آب گرم کن هاست، به سادگی یک پارچه ی طرح دار انتخاب کنید و دور تا دور آب گرم خود بپوشانید و ظاهر متفاوتی به آن ببخشید.

پوشاندن آب گرم کن ها با دکوپاژ

پوشاندن آب گرم کن ها با دکوپاژ

گاهی اوقات یکی از راه حل هایی بی نظیر برای مخفی کردن یک عنصر برجسته کردن آن است! به طور مثال برای آب گرم کن ها می توانید آن را رنگ بزنید، و یا با دکوپاژ طرح هایی را روی آن ایجاد نمایید و حتی طرحی را روی آن نقاشی کنید تمام این ایده ها بسته به خلاقیت شما دارد، پس برجسته کردن را هیچ گاه فراموش نکنید!

اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنینی را می شناسید،که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب بیشتر:چگونه لوله های رو کار در دکوراسیون داخلی را بپوشانیم؟
۷ ایده برای مخفی کردن ستون ها در دکوراسیون داخلی
قناسی ساختمان را با طراحی دکوراسیون خلاقانه بپوشانید!
راز های مخفی کردن درب های اضافی در دکوراسیون داخلی
چگونه به سادگی سیم های مزاحم را پنهان کنید!
راه حلی آسان برای پوشاندن سوراخ های دیوار
۸ ایده برای مخفی کردن سیم ها در دکوراسیون منزل
راه حلی ساده برای مخفی کردن چهره زشت رادیاتورها
چهره زشت سیفون سرویس بهداشتی را زیبا کنید!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه