Chidaneh.com placeholder image

رستوران کینودا در تهران برای یک شب شاد و رنگی

به قلم: تحریریه چیدانه

رستوران و کافی شاپ: برای طراحی یک رستوران آنچه که در وهله ی اول حائز اهمیت است آرامش مهمانان در تمامی ساعات و بخش های مختلف فضای رستوران است. به نحوی که کاربر در زمان حضورش آرامش و آسایش را در همه ی قسمت ها احساس کند. رستوران کینودا از مرکز طراحی کوثر به سبکی مدرن طراحی شده است و آسایش و آرامش مهمانان از اولین اهداف طراحی این فضا بوده است با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

مرکز طراحی کوثر
سالن و کانتر رستوران کینودا
مرکز طراحی کوثر

تابلو فرش ریحان

طراحی رستوران کینودا به سبک مدرن صورت گرفته است و این طراحی برای پذیرایی از حدود ۳۰۰ نفر در ســـالن و بالکن فضای باز صورت گرفته است.

مرکز طراحی کوثر
نمای کانتر و سالن رستوران کینودا
مرکز طراحی کوثر

از ویژگی های بارز طراحی این رستوران جالب استفاده از مصالح و متریال کورین برای تزیین دیوار ها و ستون ها و تلفیق آن با کاغذ دیواری می باشد که توانسته فضای داخلی متفاوتی را خلق نماید.

مرکز طراحی کوثر
رستوران کینودا
مرکز طراحی کوثر

در رستوران کینودا یک ورودی از مسیر اصلی و یک آسانسور اختصاصی از بالکن برای مهمانان ویژه تعبیه شده است که همین امر آسایش کاربر در فضا را دو چندان کرده است.

مرکز طراحی کوثر
رستوران کینودا
مرکز طراحی کوثر

در بازسازی رستوران کینودا بخش های سالن اصلی، کانتر، بار، فضای v.i.p، بالکن فضــای باز، آسانسور، راه پله ورودی، سرویس های بهداشتی، اتاق مدیریت، اتاق استراحت، آشپزخانه و… به طور کامل طراحی و در راستای هدف اصلی یعنی همان آرامش کاربران اجرا گردید.

مرکز طراحی کوثر
نمای بالکن رستوران کینودا
مرکز طراحی کوثر

اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنینی را می شناسید،که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب بیشتر: کافه اسپریس ، طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی
کافه کرگدن، کافه ای شیک در یک پارکینگ قدیمی در تهران
کافه بهشت، تجلی زندگی ایرانی در آن سوی مرزها !
کافه قنادی رکس، یادآور خاطرات شیرین در تبریز
دکوراسیون داخلی کافه مهتاب، فضایی دنج و دلنشین
تجربه خانه ایرانی در رستوران خونه سام درخشانی
رستوران و گالری مکعب سفید در تهران
اسنک بار دایره، معماری خلاق در اصفهان
 گشتی در دکوراسیون داخلی کافه لمیز های تهران 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه