Chidaneh.com placeholder image

8 تغییر دکوراسیون کوچک در آخرین روز سال!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: همه ی ما می خواهیم در خانه ای شاد زندگی کنیم، جایی که احساس راحتی و آرامش کنیم. آنچه شما را در خانه تان شاد می کند، بسیار سلیقه ای و فردی است و هرکسی باید بهانه های شادی اش را کشف کند. برخی از افراد با انجام کارهای هنری شاد می شوند، برخی دیگر شادی را در رنگ های روشن و انرژی بخش منزل شان می یابند، یا شاید زندگی در خانه ای منظم و خالی از شلوغی و اغتشاش به شما شادی ببخشد. گاهی ساده ترین بهانه ها برای ایجاد احساس شادی در ما کافی هستند و نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارند.

سال نو بهانه ی خوبی برای آوردن شادی بیشتر به خانه است و تنها چیزی که برای رسیدن به شادی نیاز می باشد، این است که آستین تان را بالا بزنید و هر آنچه را حس خوبی به شما نمی دهد، تغییر دهید. به همین بهانه کمپین عیدانه و چیدانه امروز می خواهد 8 ایده به شما پیشنهاد دهد که می توانند با تغییر دکوراسیون منزل شما، اندکی به شادی های تان بیفزایند. با چیدانه همراه باشید…

چوب و هنر

گروه طراحی گرین دیزاین
دکوراسیون داخلی ویلای مسکونی باکو
گروه طراحی گرین دیزاین

شلوغی و بی نظمی دکوراسیون منزل تان را از بین ببرید!

یک خانه ی تمیز و منظم می تواند تفاوت زیادی در زندگی شما ایجاد کند. زمانی که شلوغی فیزیکی در محیط از بین رود، ذهن نیز به نظم فکری می رسد. در نتیجه شما می توانید روی موضوعات مهم و اصلی زندگی تان بیشتر متمرکز شوید و در نهایت سبک زندگی خود را بهبود ببخشید. وقتی چنین زندگی منظمی را تجربه کنید، دیگر هرگز به زندگی شلوغ و بی نظم گذشته باز نخواهید گشت.

امیر صادقی
عکاسی از دکوراسیون اتاق خواب
امیر صادقی

یک دفترچه شادی تهیه کنید!

با نوشتن شادی های تان، بیشتر درباره ی آن ها بدانید. نوشتن درباره ی تجربه های لذت بخش زندگی تان باعث ایجاد انرژی مثبت و در نتیجه بروز خلاقیت بیشتر در شما می شود. هر شب هر آنچه در طول روز شادتان کرده را روی کاغذ بیاورید. بهانه ی شادی تان را کشف کنید و برای بیشتر در شاد بودن در روزها، هفته ها و ماه های آینده برنامه ریزی نمایید.

گل های تازه برای دکوراسیون منزل تان بخرید!

با یک دسته گل تازه، رگه هایی از رنگ و شادی به ورودی منزل، میز ناهارخوری یا کانتر آشپزخانه ببخشید. از رنگ های شاد زرد و نارنجی برای ایجاد حس خوب در خود استفاده کنید. یک دسته گل بخرید و آن را به چند قسمت تقسیم کنید و در چند نقطه از منزل تان قرار دهید. می توانید شاخه های گل را در شیشه ی آب نگهداری کنید. خلاقیت به خرج دهید و برای مثال از شیشه های مربا یا قوری و فنجان های قدیمی به جای گلدان استفاده کنید.

مبلمان دی دریم
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
مبلمان دی دریم

تخت خواب تان را مرتب کنید!

ممکن است از آن دسته افرادی باشید که نامرتب بودن محیط مانع از بروز خلاقیت در آن ها می شود. یکی از اقداماتی کوچک اما مؤثری که می توانید در این زمینه انجام دهید، مرتب کردن روزانه ی تخت خواب است، کاری که فقط چند دقیقه از زمان شما را می گیرد اما در حال خوب شما بسیار اثرگذار است. این اقدامات کوچک می توانند به سادگی موجب افزایش شادی شما شوند.

آسمانه
مبلمان آنتیک آسمانه
آسمانه

اشیای موردعلاقه تان را در دکوراسیون منزل به نمایش بگذارید!

خریدن اشیا راهی برای ارتباط با دنیای بیرون است و اگر چیزهایی خریداری کنیم که برای مان اهمیت دارند، از ارزش برخوردار می شوند. شما می توانید با استفاده یا به نمایش گذاشتن اشیایی که دوست دارید و با دیدن هر روزه ی آن ها، به راحتی خاطرات خوب گذشته را به یاد آورید و شادمان شوید.

شرکت آریا پلاتینیوم
روشویی کلاسیک آریا پلاتینیوم
شرکت آریا پلاتینیوم

از اصول فنگ شویی پیروی کنید!

جریان انرژی را در منزل تان به کار گیرید. از اصول فنگ شویی که تا به حال در بخش فنگ شویی چیدانه زیاد به آن ها پرداخته ایم کمک بگیرید و انرژی را در گوشه و کنار منزل تان جاری سازید. طبق فلسفه ی تعادل در فنگ شویی، شما باید اشیای شکسته را تعمیر کرده یا از دکوراسیون تان حذف کنید.

مانی فرم
اتاق خواب مدرن با رو تختی بنفش مانی فرم
مانی فرم

برای رسیدن به موفقیت، بهترین لباس ها را انتخاب کنید!

آیا هر روز لباس مشابه روز قبل می پوشید؟ البته این موضوع در زندگی شلوغ روزانه اتفاقی عادی است؛ گویا چسبیدن به چیزهای آشنا آسان تر از تجربه ی چیزهای جدید است، اما به گفته ی روانشناسان شیوه ای که ما خودمان را از طریق آن به دنیا نشان می دهیم، ارتباط دوطرفه ی بسیار قوی با اعتماد به نفس و شادی ما دارد. اگر درباره ی کمد لباس خود و محتویات آن احساس خوبی ندارید، اکنون زمان خوبی است که تغییری در آن ایجاد کرده و دنیایی جدید را تجربه کنید. سبک پوشش خود را تغییر دهید و منتظر نتایج مثبت آن باشید.

گروه طراحی گرین دیزاین
دکوراسیون داخلی ویلای مسکونی باکو
گروه طراحی گرین دیزاین

با افراد موردعلاقه خود وقت بیشتری بگذرانید!

با افرادی که به قلب شما نزدیک تر اند، زمان بیشتری بگذرانید. ساعت های ارزشمندی از برنامه ی روزانه ی خود را به همسر، فرزندان و بهترین دوستان خود اختصاص دهید. اکثر ما به دلیل درگیری های روزمره، وقت کافی و با کیفیتی را به این افراد اختصاص نمی دهیم. اما به این بیندیشید که چند سال دیگر چه چیزهای برای شما ارزشمند تلقی می شوند و دوست دارید از چه چیزهایی خاطره داشته باشید؟ کارهای روزانه یا بودن کنار افرادی که دوستشان دارید؟

اکنون شما بگویید برای شادی بیشتر در سال نو چه برنامه هایی دارید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه های پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید. ضمنا ی توانید سوالات مربوط به دکوراسیون داخلی منزل خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید.

مطالب بیشتر:
۱۰ ترفند تغییر دکوراسیون بدون یک ریال هزینه!
۱۰ تغییر دکوراسیون سریع برای روزهای پایانی سال

تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه
تغییر دکوراسیون نشیمن ؛ به استقبال نوروز

۱۰ راهکار کم هزینه برای تغییر دکوراسیون

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه