Chidaneh.com placeholder image

ایده های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: باور کنید که تغییر دکوراسیون داخلی خانه اصلا کار سختی نیست، لزومی ندارد برای این که بخواهید فضای جدیدی را تجربه کنید، حتما کل دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهید، می توانید فقط دست روی گوشه ای از خانه بگذارید، یا فقط یم عنصر جدید به فضا اضافه کنید، اگر نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های دکوراسیونی مقرون به صرفه ای را که از دل صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه بیرون کشیده ایم، بررسی کنیم. 

طراحی دکوراسیون مدرن اشپزخانه

سرویس خواب بالسا

شلف هایی در کنار کانتر آشپزخانه

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان از جزیره استفاده می کنید، به راحتی هر چه تمام تر می توانید کناره های آن را تبدیل به قفسه هایی برای لوازم دکوری کنید، لزومی هم ندارد که حتما فضای کابینت های را کم کنید، می توانید این قفسه ها را در بیرون کابینت ها تعبیه کنید، عکس بالاترین بهترین راهکار را به شما نشان می دهد.

کاناپه های چوبی برای دکوراسیون داخلی خانه

انباری هایی در گوشه خانه

با عدادی تیر و تخته چوبی می توانید برای دکوراسیون داخلی خانه تان یک کاناپه تو خالی درست کنید، روی آن را تشک و کوسن بگذارید و از زیبایی که به گوشه خانه شما بخشیده است لذت ببرید، از داخل این کاناپه ها هم می توانید به عنوان یک انباری دم دستی بهره ببرید. بهتر است طرز فکرتان را نسبت به کاناپه ها عوض کنید.

گلدان های دیواری برای دکوراسیون داخلی خانه

گلدان های دیواری، دیوار های سبز

اگر خانه تان کوچک است و فضای کافی برای نگه داری از گلدان ها ندارید اما همچنان دل تان می خواد از زیبایی و لطافت آن ها بهره مند شوید، به سراغ گلدان های دیواری بروید. این گلدان ها به سان شلف هایی سبز رنگ روی دیوار خانه شما خودنمایی می کنند.

لوسترهای دست ساز برای دکوراسیون داخلی خانه

لوسترهای دست ساز برای دکوراسیون داخلی خانه

با مقداری سیم و لامپ و شیشه مربا به سادگی می توانید لوسترهای زیبایی مانند آن چه که در عکس بالا می بینید داشته باشید. این لوستر ها را می توانید در اتاق خواب تان، در نشیمن خصوصی تان و یا حتی در آشپز خانه خانه تان استفاده کنید.

تزیین دیوار خانه با بشقاب های دکوری

بشقاب های تزیین شده روی دیوار

دیوارهای سفید و خالی خانه آزارتان می دهد؟ خب دست به کار شوید و با هنر خودتان برای دیوارها تزیینات زیبا درست کنید. این تزیینات حتما که نباید گران قیمت باشندکه؛ اتفاقا نمونه های مقرون به صرفه آن زیباتر هستند، بشقاب هایی که خیلی وقت است از آن ها استفاده نکرده اید را از قفسه های بیرون بکشید، رنگ و قلم مو ها را هم از کمد بیاورید و مشغول طرح زدن روی بشقاب ها شوید، بعد هم آن ها را روی دیوار نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

طراحی نشیمن پشت پنجره

نشیمن های پشت پنجره

پنجره های بزرگ جان می دهند برای آن که پشت شان نشیمن های کوچکی درست کنید و در تمام روزهایی که می خواهید خستگی ها را به رو نیاورید و نادیدیه بگیرید به آن ها پناه ببرید. این پنجره ها به شما کمک می کنند تا ساعتی را به روش خودتان زندگی کنید، با انواع بیشتر این نشیمن های پشت پنجره می توانید در مطلب … آشنا شوید.

کنسول های شلف مانند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

کنسول یا شلف؟

در فضاهای کوچک باید حداکثر استفاده را از فضا برد و تمام وسیله هایی را که می توانند باعث کمتر شدن فضا شوند را حذف کرد و وسیله های دیگری را جایگزین آن ها نمود، به عنوان مثال می توان به جای کنسول های جاگیر از شلف ها استفاده کرد.

تزیین راهروها با آویزهای سقفی

تزیین راهروها

راهروها مظلوم ترین قسمت های خانه هستند، به این دلیل که زیاد به تزیینات و طراحی دکوراسیون آن ها توجه نمی شود، اگر راهروی اصلی منزل تان ساده، فراموش شده و نیازمند مقداری توجه به نظر می رسد، راه حلی آسان برای زندگی بخشیدن به آن این است که از آویزهای سقفی زیبا استفاده کنید. وقتی این کار را انجام دادی، خواهید دید که چقر ظاهر راهروی شما تغییر کرده است.

کتابخانه های مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه

برای دکوراسیون داخلی خانه تان کتابخانه بسازید

با تعدادی تخته چوبی و میخ و چکش می توانید قفسه هایی مانند عکس بالا بسازید و از آن ها هر جای خانه که خواستید استفاده کنید، این قفسه های می توانند یا روی زمین قرار بگیرند یا به دیوار متصل شوند، در نهایت این شما هستید که در رابطه با جای آن ها تصمیم می گیرید.

مبلمان های مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه

مبلمان هایی برای طبقه بندی و نظم دهی به دکوراسیون داخلی خانه

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان را بزنید بهتر است از مبلمان هایی استفاده کنید که کناره آن ها قابلیت تبدیل شدن به قفسه هایی برای طبقه بندی و نظم دهی را دارا است. مخصوصا اگر خانه ای با فضای کوچک دارید این مبلمان ها چند منظوره حسابی به کارتان می آید.

جا ظرفی های مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه

جاظرفی ای متفاوت برای سینک ظرف شویی

جاظرفی ها که حتما نباید در کابینت بالای اشپزخانه قرار داده شوند، با کمی خلاقیت می توان آن ها را پشت شیرهای آب جای داد و دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تحت تاثیر قرار داد.

شما هم ایده و ترفندهای دکوراسیونی مخصوص خودتان را با چیدانه و در قسمت مشاوره دکوراسیون به اشتراگ بگذارید تا در مطالب بعدی از آن ها استفاده کنیم. 

مطالب بیشتر: ۶ ترفند پوشاندن فضاهای پرت دکوراسیون منزل
۸ ترفند ایجاد فضای سبز در خانه های بدون پاسیو
با سینی های دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!
بهترین محل میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل کجاست؟
چگونه دکوراسیون منزل را روشن و دلباز جلوه دهیم؟
چشم گیرترین مکان بوفه و ویترین دردکوراسیون منزل
۱۲ ایده خلاقانه برای تزیین کلید و پریز

عکس : صفحه اینستاگرام چیدانه | نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ایما در تاریخ 15 فروردین 1395
سلام. بابت این صفحه واقعا متشکرم. دنبال عکسهایی میگشتم تا به کسی نشان دهم اگر تصویر کمد قهوه ای و تخت کنار دیوار را تغییر دهد، اتفاق بدی نمی افتد. اینها نمونه های خیلی خوبی هستند.

ثبت دیدگاه