Chidaneh.com placeholder image

10 ایده جای دستمال توالت در حمام و سرویس بهداشتی

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات سرویس بهداشتی: دستمال توالت وسیله ی جذابی نیست، اما پنهان کردن آن به طور کامل همیشه راه حل خوبی نیست. حداقل بخشی از محل نگهداری دستمال های توالت باید در دید و دسترس باشد تا در هنگام تمام شدن دستمال به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. چیدانه در این مطلب تعدادی پیشنهاد جذاب برای شما دارد تا دستمال های توالت خود را در نقاط مناسبی از سرویس بهداشتی قرار دهید که هم دسترسی خوبی داشته باشند و هم ظاهری زننده در این فضا ایجاد نکنند. با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

بالای درب حمام و سرویس بهداشتی مکان مناسبی برای تعبیه ی یک شلف و نگهداری رول های دستمال توالت است.

میله ای که از سقف آویزان است و تعدادی رول را نگه می دارد، مانند آنچه در تصویر می بینید وسیله ای ساده و کاربردی می باشد که محل نگهداری و استفاده از دستمال توالت را یکی کرده است.

شبکه ای از طاقچه های دیواری برای نگهداری دستمال توالت ها، ظاهری زیبا به فضای شما نیز می بخشند.

تهیه ی یک قفسه ی دیواری مانند تصویر، روشی ارزان و آسان و کم جا برای نگهداری وسایل شما در حمام و سرویس بهداشتی است. سعی کنید چنین تجهیزاتی را طوری انتخاب کنید که چندین کاربری به طور هم زمان داشته باشند، مانند این نمونه که هم جا مجله ای و هم مکانی برای رول های دستمال است.

تعبیه ی جایی برای رول ها در کمد و کابینت سرویس بهداشتی نیز، راه حلی هوشمندانه است.

وسیله ای مانند آنچه در تصویر می بینید، هم رولی را که اکنون در حال استفاده از آن هستید نگه می دارد و هم محلی دارد برای نگهداری رول های دیگر.

گاهی یک سبد کوچک بر روی تانک توالت فرنگی می تواند بهترین گزینه باشد. برای حفظ ظاهر فضا سعی کنید حتی چنین تجهیزات کوچک و ساده ای را هماهنگ با بقیه ی وسایل انتخاب کنید.

چنین سبد دیواری نیز برای نگهداری رول ها و حوله ها بسیار مناسب است و فضای کف را اشغال نمی کند، مخصوصا وقتی که حمام یا سرویس بهداشتی کوچک باشد.

و باز هم شلف ها که به جرأت می توان گفت از کاربردی ترین و در عین حال ساده ترین و ارزان ترین تجهیزات در دکوراسیون داخلی هستند که در هر فضایی و برای هر منظوری قابل استفاده می باشند.

برای این منظور می توانید از ایده های خلاقانه نیز بهره بگیرید و حتی کاربرد وسایل کهنه را تغییر دهید.

اگر به دنبال چنین تجهیزاتی برای دکوراسیون داخلی منزل خود هستید، اهالی فن چیدانه با انواع لوازم و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی مکان خوبی برای پیدا کردن کالای موردنظرتان است، پیشنهاد می کنم سری به آن ها بزنید.

مطالب بیشتر:
بهترین شیرآلات برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی
۱۰ جا حوله ای شیک و ارزان برای حمام

تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی را در چه ارتفاعی نصب کنیم؟
۱۰ سینک و روشویی شیک برای سرویس بهداشتی و حمام

تجهیزات معجزه گر در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک!

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه