Chidaneh.com placeholder image

ایده های دکوراتیو نظم دهی به سیم های مزاحم کف خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: سر و سامان دادن به سیم های آشفته ای که گاها خودشان را پشت میز ها و وسیله های خانه پنهان می کنند؛ بعضی وقت ها واقعا به یک چالش و معضل تبدیل می شود. بعضی وقت ها برای آن که بتوانید آن ها را تمیز کنید، وقت زیادی را باید برای باز کردن گره های آن ها صرف کنید، اما می شود با ایده هخا و ترفندهای دکوراسیونی به راحتی این معضل و مشکل را حل کرد. این مطلب دقیقا می خواهد همین راه حل ها را به شما نشان دهد پس تا انتهای آن با چیدانه همراه باشید. 

chidaneh ad banner

استفاده از گیره های مختلف 

اگر کمی خلاقیت را با توانایی های فنی تان مخلوط کنید، به راحتی می توانید با استفاده از گیره های مختلف، سیم های تان را نظم دهی کنید. ایده های مختلف این کار در عکس بالا به شما نشان داده شده است. 

نقاشی روی دیوار با سیم ها

نقاشی روی دیوار با سیم ها 

شما حتی می توانید خلاقیت خودتان را جور دیگری به رخ بکشید، مثلا می توانید با سیم ها و تعدادی بستِ نگه دارنده سیم روی دیوار نقاشی بکشید. عکس بالا به شما نتیجه این کار را نشان خواهد داد، به نظر که این ایده بسیار هم جذاب به نظر می رسد. 

پنهان کردن سیم ها با استیکر های دیواری

پنهان کردن سیم ها با استیکر های دیواری 

یادتان هست که قبلا گفته بودیم با استیکر دیواری می توانید در ۵ دقیقه دکوراسیون منزل را متحول کنید؟ خب الان می خواهیم به شما بگوییم که با استیکرهای دیواری می توانید در 5 دقیقه به سیم های نا منظم خانه تان نظم و ترتیب بدهید. فقط کافی است که در انتخاب استیکر ها دقت کنید. 

داکت های دیواری برای نظم دهی به سیم های خانه 

برای نظم دادن به سیم ها می توانید از انواع مختلف داکت های دیواری استفاده کنید. این داکت ها هم می توانند روی دیوار نصب شوند و هم می توانند روی زمین باشند. جای آن ها کاملا بسته به موقعیت جای سیم های شما دارد. 

استفاده از بست های معمولی 

نوع دیگری از بست ها وجود دارند که نمونه آن را در عکس بالا می توانید ببینید. می توانید تعداد زیادی از آن ها را تهیه کنید و به دور سیم های وسیله های برقی خانه تان بپیچید و مانع از گره خوردن آن ها به یکدیگر شوید. باور کنید بعضی وقت ها راه حل ها به همین آسانی هستند. 

جهبه ای برای نظم دادن به سیم ها

جعبه ای برای نظم دادن به سیم ها 

اگر با سیم هایی مثل سیم شارژرهای اضافی، هندزفری ها و یا هر سیم دیگری که اتصالشان به وسیله موقت است، مشکل دارید، می توانید جعبه ای درست کنید که درونش پراست از لوله های دستمال کاغذی های رولی و هر لوله را به یک سیم اختصاص دهید با این کار دسترسی تان به سیم ها راحت تر می شود و دیگر نیازی نیست زمانی را برای باز کردن گره های آن هاصرف کنید. 

صفخات پلاستیک پین دار برای نظم دهی به سیم ها

صفحات پلاستیکی پین دار برای نظم دادن به سیم ها 

اگر کمی در مغازه هایی که وسیله های الکترونیکی و وسایل جانبی آن ها را می فروشند گشت بزنید، صد در صد می توانید این صفحات پلاستیکی پین داری را که مختص جمع آوری سیم ها است را بیابید. این صفحات پشت چسب دار، دارای پین های پلاستیکی روی بدنه خود هستند که کمی انعطاف پذیر هستند و به راحتی می توان سیم ها را از بین آن ها عبور داد،  و مسیر هر سیم را تعیین کرد. 

ما دوست داریم بدانیم شما چگونه سیم های منزل تان را سر و سامان بخشیده اید؟ می توانید عکس ایده های خود را از طریق همکاری با تحریریه چیدانه با ما به اشتراک بگذارید تا در تولید مطالب بعدی از آن ها استفاده کنیم. در ضمن می توانید نمونه های این مطالب را در قسمت تور خانه گردی چیدانه ببینید. 

مطالب بیشتر در مورد طبقه بندی و نظم دهی: بهترین جای شوینده ها و ابزار نظافت در آپارتمان های کوچک
نظم دهنده کابینت آشپزخانه را به همین آسانی بسازید!
نظم دهی و تمیزکاری آشپزخانه در ۵ گام!
۱۰ ایده کارساز برای اتاق خواب جادار تر!
جاکفشی های کوچک برای ورودی خانه های کوچک!
شستشو و نظم دهی آسان لباس های چرک بعد از سفر!

نویسنده : شمیم آقازاده |گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه