Chidaneh.com placeholder image

جالباسی های شیک و مدرن برای نظم بخشیدن به آپارتمان شما

به قلم: تحریریه چیدانه

ورودی و راهرو: اصلا خاصیت ورودی خانه این است. به محض ورود به خانه، مثل یک آهنربا عمل می کند و شما دلتان می خواهد کیف و کت و چتر و… همه را همان جا رها کنید. اما این کار شما زمانی نتیجه تاسف بارش را نشان می دهد که مجبور شوید در یک راهرو ورودی کثیف و نامرتب به استقبال مهمان ها بروید. این مطلب می خواهیم چند ایده آسان، دست یافتنی و البته شیک برای مدیریت نظم و ترتیب ورودی خانه بدون اینکه لازم باشد شما به یک آدم شسته و رفته تبدیل شوید در اختیارتان بگذاریم. با چیدانه همراه شوید. 

سرویس خواب بالسا

جالباسی های فانتزی

اگر ورودی شما طوری است که جالباسی جایی برای پنهان شدن ندارد یا می خواهید از چوب لباسی های بدون درب بر روی یک دیوار خالی که دید مستقیم به فضای نشیمن نیز دارد استفاده کنید، آویر لباسی را انتخاب کنید که بیشتر اور کت خیس، روسری پشمی یا کیف خرید قدیمی که روی آن آویزان می کنید به چشم بیاید. آویز های رنگی چوب لباسی فانتزی عکس بالا بیش از هر چیزی که روی آن آویزان شود دیده می شود و مانند یک عنمصر دکوراتیو در کوشه نشیمن عمل می کند.

اضافه کردن مبلمان به جالباسی

اگر شما فضای کوچکی در یک راهرو به عنوان ورودی دارید؛ ایجاد سطوح بیشتر مثل یک نیمکت، یک سبد و یک طاقچه می تواند برای قرار دادن لوازم اضافی شما در بدو ورود یا نشستن راحت و آسوده برای درآوردن کفش ها به یاری تان بیاید.

جالباسی مخصوص کودکان

کودکان متخصص ایجاد شلوغی و هرج و مرج در خانه هستند. اما ایجاد قلاب های آویزی مخصوص آنها در ورودی خانه، می تواند کار را هم برای شما و هم برای آنها راحت تر کند و علاوه بر آن حس رضایت و اعتماد به نفس از اینکه از اینکه خودشان می توانند بدون کمک شما لوازم و لباس هایشان را از آویزان کنند و بردارند، برای آنها ایجاد می کند.

ظرف هایی برای ورودی

آپارتمان های مجردی یا محل زندگی زوج های جوان، معمولا فضای زیادی برای ورودی ندارد. یک آویز ساده پشت درب ورودی می تواند نیاز شما را به چوب لباسی بر طرف کند. اما برای خرده ریز ها می توانید از چند ظرف بر روی یک کنسول کوچک برای قرار دادن کلید، کیف پول، ساعت و وسایلی که معمولا هنگام خروج از خانه به آنها احتیاج دارید استفاده کنید.

ترکیبی از انواع جالباسی

این ایده برای آپارتمان هایی که به سبک تلفیقی دکور شده اند خیلی خوب کار می کند. نیمکت برای نشستن، سبدهایی به عنوان جا کفشی، چوب لباسی کوچکی برای چتر و کلید و روسری و … باکس هایی برای کیف و عینک آفتابی و آویزهای منحصر به فردی برای کلاه و همه آنها بر روی یک دیوار . باید به صاحب این خانه بابت این همه سلیقه و خلاقیت برای ایجاد این دیوار شیک تبریک گفت!

جالباسی متناسب با لباس هایتان

اگر سبک مشخصی برای لباس های رومزه تان دارید و در محل کار همیشه کت و شلوار رسمی به تن می کنید این سبک از جالباسی می تواند ورودی خانه شما را متحول کند.ف آویز های برنزی کلاسیک، یک مانکن با پایه چوبی برای قرار دادن کت و کلاه و کیف و کفش چرمی تان نیز می تواند قسمتی از این دکور کلاسیک زیبا باشد. در این روزها که آب و هوا معلوم نمی کند،حتما از چتر برای حفظ لباس هایاتو کشیده تان استفاده می کنید پس به یک سطلبرنزی همبرای جای چتر ها احتیاج دارید. 

جالباسی برای مخفی کردن همه چیز

یک کمد کم عمق و جمع و جور در ورودی برای مخفی کردن همه چیز مفید است. می توانید جایی برای همه نیاز های خود در این کمد در نظر بگیرید، قسمتی برای جا کفشی، جایی برای کیف ها، چند آویز برای لباس های مختلف، چند سبد برای انواع لوازم، طبقاتی برای عطر و اودکلن ها، دیواری برای کلید ها و زیور آلات و هر چیزی که هنگام خروج از خانه ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید، در نظر بگیرید. یک درب ساده کشویی یا آکاردئونی می تواند به سادگی تمام محتویات کمد جالباسی را برایتان پنهان کند و شما همیشه یک ورودی مرتب و بی نقص خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی: ۷ دکوراسیون داخلی ، مناسب آپارتمان های کوچک
۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

استانداردها در سرویس بهداشتی کوچک!
آپارتمان های کوچک، کوچک نیستند!
بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون منزل

منبع: نوشته شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه