Chidaneh.com placeholder image

تزیین دیوار با 7 راه حل سریع و ارزان!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

دیوار: وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون می شود اولین و ساده ترین عنصری که می تواند تغییر زیادی در چهره ی دکوراسیون داخلی شما ایجاد نماید دیوارها می باشند، چهره ی دیوارها را می توان به روش های گوناگون تغییر داد، گاهی با استفاده از کاغذ دیواری، گاهی رنگ آمیزی و یا الحاق کردن تزئینات می توان این تغییرات را اعمال کرد، اما هر کدام ازاین تغییرات نیازمند هزینه و صرف زمان زیادی است، امروز در چیدانه ایده های مقرون به صرفه ای را برای تغییر سریع چهره ی دیوارها با شما در میان می گذاریم با ما همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

غلتک های طرح دار یکی از گزینه های ساده ای است که به خوبی می توانید از آن برای تغییر چهره ی دیوار های خود استفاده کنید، کافی است یکی از آن ها را به همراه رنگ مورد علاقه و خوش ترکیب با دکوراسیون خود تهیه کنید و به سادگی چهره ی دیوارهای خود را تغییر دهید. پیش از خرید از فروشنده دستور العمل آن را بخواهید و سرعت عمل خود را چند برابر کنید.

گاهی می توانید به سادگی سطح بافت داری را روی دیوار خود ایجاد نمایید، برای داشتن این سطح بافت دار کافی است همانند تصویر عمل کنید، روی دیوار رنگ شده را به وسیله ی جارو یا فرچه از بالا به پایین بافت های مورد نظر را ایجاد کنید و به سادگی چهره ی دیوار خود را متمایز کنید.

استنسیل ها یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه و ساده برای تغییر چهره ی دیوارها می باشد، شابلون آن ها را می توانید به سادگی با استفاده از طلق ها خودتان بسازید و یا از نمونه های آماده در بازار کمک بگیرید، مطلب استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار در رابطه به شما کمک خواهد کرد.

اگر توانایی و مهارت کافی در نقاشی دارید، می توانید از این مهارت خود برای تزیین دیوارها استفاده کنید، کافی است طرح ساده ای را در نظر بگیرید، طرح های از طبیعت،طرح های بامزه ایست که می توانید به کمک رنگ های رقیق شده روی دیوار خود ایجاد نمایید و از هنر خود لذت ببرید. مطلب دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان! می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

کمی خلاقانه عمل کنید، همیشه استفاده از تک رنگ ها برای تغییر دکوراسیون گزینه ی مناسب محسوب نمی شود گاهی با کمی خلاقیت و استفاده از جلوه ی ابر و باد می توانید فضای دکوراسیون خود را تغییر دهید، این عمل نیاز به کمی تمرین دارد، کافی است سطح دیوار خود را به دو بخش تبدیل کنید، و از دو رنگ متفاوت که تیره و روشن استفاده کنید درست همانند تصویر حد فاصل این دو رنگ را با هم ترکیب کنید، برای ترکیب بهتر از حلال مناسب رنگ ها استفاده نمایید.

نیازی نیست برای تغییر چهره ی دیوارتان حتما از یک کاغذ دیواری استفاده نمایید، به سادگی می توانید آن را خودتان بسازید! به تصویر توجه نمایید کافی است خطوط شبکه مانندی را روی دیوار ایجاد نمایید و فواصل هر یک از این شبکه ها را با استفاده از چسب های رنگی یا رنگ و قلم مو اشکال متفاوت را ایجاد نمایید این ایده به خوبی می تواند برای تغییر دکوراسیون اتاق کودک مورد استفاده قرار گیرد.

استیکرهای دیواری یکی از گزینه های پر طرفدار برای تزیین دیوار است که می توانید به سادگی با استفاده از مقواهای رنگی آن ها را برای فضای اتاق خواب تهیه کنید، کافی است طرحی را به عنوان شابلون انتخاب کنید، و روی مقواهای رنگی تعدادی از آن ها بکشید و دور بر کنید و به اشکال دلخواه روی دیوار نصب کنید.

مطلب بیشتر:رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!
۷ ایده تزیین دیوار های خالی
نقاشی روی دیوار، زیبایی مقرون به صرفه!
۸ تابلو خلاقانه برای تزیین دیوارهای منزل
۱۰ ایده خیره کننده برای دیوار بین کابینت آشپزخانه
۸ کاغذ دیواری که شما را به اشتباه می اندازد!
خودتان بسازید: رنگ آمیزی دیوار خانه با طرح گل دار
دیوار شیشه ای با طرح های زیبا در دکوراسیون داخلی منزل
۱۱ دیوار سبز جذاب در منزل و دفتر کار شما

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه