Chidaneh.com placeholder image

آیا به دکوری های شیشه ای فکر کرده اید؟

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: تا به حال به لوازم دکوری شیشه ای دقت کرده اید؟ این وسیله ها ماهیت جالبی دارند. آن ها قابلیت سحر انگیزی دارند که می تواند حسابی جذاب و گیرا باشد و آن قابلیت، شفافیت آن ها است. این شفافیت باعث می شود تا آن ها در مواجه با نور رفتاری متفاوت از دیگر وسیله های اطرافشان داشته باشند، آن ها نور را از خود عبور می دهند و باعث می شوند تا خانه تان شفاف تر و روشن تر و در نتیجه بزرگ تر جلوه کند. این وسیله ها بی اندازه با شکوه و زیبا هستند، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم تعدادی از این وسیله های دکوری را بررسی کنیم.  

فکتور

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن پروژه زعفرانیه
شرکت معماری دکوکو

چوب و هنر

1. شمعدان های شیشه ای و زیبا 

این شمعدان ها می توانند هاله ای از لوکس بودن را به دکوراسیون داخلی خانه شما اضافه کنند. این شمعدان های شیشه ای می توانند پایه کوتاه و یا پایه بلند باشند و در هر قسمتی از خانه که شما ترجیح می دهید، استفاده شوند. جلوه این شمعدان ها را باید زمانی که داخل آن ها شمع روشن است ببینید بعد راجع به آن ها قضاوت کنید. 

سینی های شیشه ای برای دکوراسیون داخلی

2. آینه هایی به شکل سینی تزیینی 

آینه ها هم نوعی شیشه هستند که کمی قابلیت هایشان بالاتر است. آن ها به جای آن که نور را از خود عبور دهند، آن را منعکس می کنند و این خود می تواند جلوه ای نو از خلاقیت و زیبایی باشد. فکرش را بکنید که برای میز های شیشه ای تان سینی های تزیینی درست کنید آن هم از جنس آینه؛ تقابل این دو متریال که تقریبا ماهیتی یکسان دارند می تواند زیبایی خاص و منحصر به فردی را ایجاد کند که در عکس بالا هم می توانید آن را ببینید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: چگونه از آینه ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم

تراریوم های شیشه ای برای روی میز در دکوراسیون داخلی

3. تراریوم های رومیزی شیشه ای 

اگر قصد دارید برای تزیین میزهای جلو مبلی تان از یک وسیله دکوری جذاب و خاص استفاده کنید، تراریوم های شیشه ای با اشکال مختلف بهترین گزینه هستند. حتی می توانید این تراریوم های دوست داشتنی را خودتان بسازید؛ کافی است به مطلب چگونه یک تراریوم بسازیم؟ مراجعه کنید تا آسان ترین روش آن را ببینید. 

جعبه های تزیینی شیشه ای

4. جعبه های تزیینی شیشه ای برای گوشه و کنار خانه 

اگر وسیله هایی دارید که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و شما دوست دارید که آن ها را به نمایش بگذارید و در عین حال از صدمه دیدن آن ها می ترسید، می توانید از جعبه های شیشه ای مانند عکس بالا استفاده کنید تا هم یک وسیله دکروی زیبا در دکوراسیون داخلی خانه تان داشته باشید و هم از لطمه خوردن به وسیله های با ارزش تان جلوگیری کنید. 

قاب عکس های شیشه ای برای دکوراسیون داخلی منزل

5. قاب عکس های تمام شیشه ای برای دکوراسیون داخلی منزل 

یکی دیگر از لوازم دکوری شیشه ای که می تواند حسابی در خانه شما غوغا کند، قاب عکس های مینیمال تمام شیشه ای هستند. این قاب عکس ها به قدری زیبا، جذاب و دوست داشتنی هستند و آن قدر حس حضورشان خوب است، که نمی توان ساده از کنارشان گذشت. عکس بالا را ببینید و بعد اگر توانستید آن ها را تهیه نکنید. 

شلف های شیشه ای برای دکوراسیون داخلی منزل

6. شلف های شیشه ای جذاب برای دکوراسیون داخلی خانه 

امان از دست این شلف های بازیگوش که هر دفعه به یک شکل خودشان را نمایان می کنند. طراحی شلف های خلاقانه برای دکوراسیون داخلی منزل می تواند به شما کمک کند تا تجربه های جدیدی از حضور در یک فضا پیدا کنید. یادتان باشد که شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا است. 

دستگیره های در شیشه ای در دکوراسیون داخلی

7. دستگیره های در شیشه ای برای دکوراسیون داخلی 

شیشه ها می توانند حضور ظریف تری در دکوراسیون داخلی خانه شما داشته باشند؛ حضوری به ظرافت دستگیره های در ورودی خانه. مطمئن باشید با این کار هر وقت کسی به خانه شما مراجعه کند از شدت شکوه و زیبایی این دستگیره ها به وجد می آید و حسابی غافلگیر می شود. 

اگر هنوز هم در رابطه با لوازم دکوری شیشه ای برای تان سوال هایی مطرح است، خوشحال می شویم این سوال ها را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه بپرسید تا به بهترین نتیجه برسید. 

مطالب پیشنهادی چیدانه به شما: با سینی های دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!
جین های دوست داشتنی را به دکوراسیون منزل بیاورید!
روشنایی و جذابیت دکوراسیون با چراغ های دکوراتیو
۱۰ وسیله قدیمی فراموش شده در خانه های امروزی
ساعت هایی که دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه