Chidaneh.com placeholder image

پاتختی هایی که میز نیستند!

به قلم: تحریریه چیدانه

پاتختی ها یکی از پر کاربردترین عناصر موجود در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها می باشد، گاه تختخواب ها به خصوص تخت های تک نفره فاقد پاتختی می باشند که با سادگی می توانید یک پاتختی خلاقانه خودتان برای آن ها بسازید با چیدانه همراه باشید تا ایده های هوشمندانه ای برای این پاتختی ها در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

استفاده از جعبه های ساده به عنوان پاتختی ها

قالیشویی ادیب

جعبه های ساده یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل شدن به پاتختی ها می باشد به سادگی می توانید انها را رنگ های متنوع بزنید و در فضای داخلی خود استفاده نمایید حتی می توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و برای آنها پایه تعبیه کنید و ظاهر کارآمد تری به آن ها ببخشید.

نیازی نیست همیشه پاتختی های شما روی زمین قرار گیرد گاهی می توانید به ساده ترین شکل یک باکس پر کاربرد تهیه کنید و روی دیوار نصب کنید و با دکوری های ساده چهره ی متفاوتی به آن ببخشید، این سبک از پاتختی ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب اند.

شلف های خود را روی زمین قرار دهید! به سادگی می توانید از شلف های به عنوان پاتختی ها استفاده کنید اگر زیاد اهل مطالعه هستید این شلف ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند که می توانید از آن با عنوان کتابخانه هم استفاده نمایید.

از یک چهار پایه نسبتا کوتاه هم می توانید با عنوان پاتختی استفاده نمایید کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و تغییرات ساده ای در چهار پایه ی خود ایجاد کنید و آن را تبدیل به یک پاتختی جذاب نمایید.

استفاده از بلوک های سیمانی به عنوان پاتختی ها

بلوک های سیمانی هم می تواند علاوه بر کارکرد سازه ای در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بدرخشد کافی است آن ها را در کنار هم بچینید و یک پاتختی جذاب برای خود بسازید.

استفاده از میز های معلق به عنوان پاتختی ها

گاهی باید چهار چوب ها و قوانین را بشکنید! اگر در نجاری مهارت دارید به سادگی می توانید چهره ی متفاوت تری به فضای داخلی خود ببخشید و یک میز معلق برای تختخواب خود با یک قطعه چوب و کنف بسازید و لذت ببرید.

استفاده از چمدان های قدیمی به عنوان پاتختی ها

چمدان های قدیمی هم به سادگی می توانند تبدیل به یک پا تختی جذاب برای شما شوند، کافی است آن ها را از انباری ها در آورید و روی هم بچنید! و یک پاتختی جذاب و مقرون به صرفه برای خودتان بسازید.

استفاده از تنه درخت های خشک به عنوان پاتختی ها

 چوب های قدیمی، تنه درخت های خشک شده همگی می توانند برای شما حکم یک پاتختی فوق العاده را داشته باشند کافی است به اطراف خود خوب دقت کنید و از خلاقیت خود استفاده کنید.

استفاده از کتاب ها به عنوان پاتختی ها

اگر می خواهید یک پاتختی سریع برای خود دست و پا کنید نگاهی به کتابخانه ی خود باندازید با چیدن کتاب ها روی هم به سادگی می توانید در کمترین زمان ممکن یک پاتختی جالب برای خودتان بسازید و از فضای داخلی خود لذت ببرید.

استفاده از بشکه های به عنوان پاتختی ها

اگر سری به انبارتان بزنید حتما عناصر خلاقانه ی بسیاری را پیدا می کنید که به راحتی می توانید تبدیل به پاتختی ها کنید واز آن ها در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده نمایید درست مانند بشکه ی قدیمی بی استفاده !

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:نردبان های چوبی کهنه را دور نیندازید!
با صندوق های چوبی یک کتابخانه ساده و ارزان بسازید!
دکوراسیون نو با وسایل کهنه؛ زنگ تفریح آخر هفته!
چگونه با تخت های قدیمی دکوراسیون خود را متحول کنید!؟
با درب و پنجره های قدیمی در دکوراسیون منزل تان غوغا کنید!
با فنجان و نعلبکی های چینی گلدان های رنگی بسازید!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه