Chidaneh.com placeholder image

صندلی تابی، هیجان گم شده دکوراسیون منزل شما

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: همه ما از بچگی تا پیری علاقه مند به تجربه حس پرواز بوده و هستیم و جزء آرزوهای مان است بتوانیم این حس را مدام تجربه و تکرار کنیم و  لحظات خوب زندگی مان را رقم بزنیم. بعضی از افراد با سوار شدن هواپیما، چتربازی و خیلی کارهای دیگر سعی می کنند این حس و لذت را برای خودشان تکرار کنند که خب همه اینا همیشه شدنی نیست و فقط گاهی اوقات در زندگی پر مشغله ما اتفاق می افتد. اما یه راه خوب و ساده برای داشتن این حس داشتن یه صندلی ریلکسی یا تاب راحتی است که می تواند در گوشه حیاط، باغ یا حتی اتاق جای بگیرد، اگر برای شما هم جالب است تا راجع به مبلمان های تابی بیشتر بدانید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

[[nid:52163 view_mode=col2]]

تابلو فرش ریحان

[[nid:52166 view_mode=col2]]

مبل تابی برای فضای باز 

همان طور که می دانید مبل های تابی انواع و اقسام مختلفی دارند و در هر فضایی می توان از آن ها استفاده کرد. نمونه هایی از این مبل های تابی برای فضای بیرونی خانه مناسب هستند، اگر شما هم دوست دارید تا از نسیم خنک بهاری بیشتر بهره مند شوید می توانید برای بالکن، پاسیو و حیاط خلوت خانه تان یکی از این مبل های تابی را تهیه کنید. 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی مدل Dگلابی مبل مرکزی
مبل مرکزی

مبلمان تابی برای دکوراسیون داخلی منزل 

مبلمان های تابی در دکوراسیون داخلی خانه هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، نگران ابعاد اندازه بزرگ آن ها نباشید، کافی است گوشه ای از خانه، به عنوان مثال گوشه اتاق خواب یا اتاق نشیمن که پنجره ای رو به منظره حیاط دارد را خالی کنید و این مبل ها را آن جا قرار دهید و زمانی که خواستید خستگی تان را در کنید، به آن ها پناه ببرید. حتی می توانید سری به مطلب مبلمان تابی، لذت تاب خوردن در دکوراسیون منزل بزنید تا بیشتر با کارآیی این مبل های تابی در دکوراسیون داخلی منزل آشنا شوید. 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی و تاب راحتی مدل SKY مبل مرکزی
مبل مرکزی

انواع مختلف مبل های تابی 

مبل های تابی انواع مختلفی دارند، منظورم از نظر شکل ظاهری آن ها است. اگر سری به محصولات شرکت مبل مرکزی بزنید، می توانید مدل های مختلف این مبل های جذاب و دوست داشتنی را ببینید و هر کدام را که مطابق سلیقه تان بود انتخاب و سفارش دهید. رنگ تشک ها و پشتی ها و حتی رنگ خود مبل های تابی می تواند به سلیقه شما باشد. 

مبل مرکزی
صندلی ریلکسی مدل W مبل مرکزی
مبل مرکزی

مبل های تابی دو نفره برای فضای باز و دکوراسیون داخلی منزل 

خوبی مبل های تابی این است که می توانند به صورت مبل های دونفره طراحی و اجرا شوند. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید دوست داشتنی ترین فرد زندگی تان را هم در لحظات خوشتان سهیم کنید. نمونه ای از این مبل های تابی دو نفره را در عکس بالا می توانید ببینید. 

[[nid:52165 view_mode=col2]]

[[nid:52921 view_mode=col2]]

مبلمان های تابی شرکت مبل مرکزی (CF)

شرکت مبل مرکزی (CF) بزرگ ترین شرکت تولید کننده مبلمان فضای باز و بیرونی در سراسر کشور است و می تواند به شما در تجربه دوباره لذت تاب سواری کمک کند. شما می توانید با شرکت مبلمان مرکزی (CF) تماس بگیرید و یکی از این مبلمان های تابی را به سلیقه خودتان سفارش بدهید و دم خانه تحویل بگیرید. تحویل این تاب ها در تهران رایگان است و دوسال گارانتی تعویض هم دارد. صندلی های تابی این شرکت از 135 تا 250 کیلو وزنو تحمل می کند و زیر بارش برف و بارون و تابش آفتاب مقاومت زیادی دارد. 

شرکت مبل مرکزی گواهی نامه ها و لوح های تقدیر زیادی را دریافت کرده است که تعدادی از آن ها را در ادامه می توانید بخوانید:

  • – لوح سپاس از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • – گواهی تقدیر و استاندارد ISO16817 چهت سازگاری با طبیعت از انجمن GCERTI در سال ۲۰۱۲
  • – لوح تقدیر از انجمن کیفیت ایران در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵
  • – نشان رضایت مندی مشتری در سال ۱۳۹۳
  • – گواهی ثبت طرح صنعتی

برای مشاهده محصولات بیشتر مبل مرکری و همچنین دریافت اطلاعات تماس با این شرکت می توانید به پروفایل اهالی فن شرکت مبل مرکزی در وبسایت چیدانه مراجعه کنید. 

مطالب بیشتر: چگونه یک نیمکت ساده برای فضای بیرونی خانه بسازید
۷ پیشنهاد برای زیبایی طراحی محوطه بیرونی منزل
مجموعه ای رنگارنگ از مبلمان های فضای بیرونی
مبلمان و طراحی دکوراسیون فضای بیرونی و باغچه منزل

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه