Chidaneh.com placeholder image

10 وسیله که دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما کم دارد!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق خواب: تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که جای چه وسیله هایی در اتاق خواب شما کم است؟ یا این که با چه وسیله های ساده ای می توانید اتاق خواب خودتان را تزیین کنید؟ خب امروز در چیدانه می خواهیم به همین قضیه بپردازیم. می خواهیم ببینیم که چه وسیله هایی وجود دارند که جایشان در اتاق خواب شما خالی است. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

دکوراسیون رامسین
چیدمان فضای اتاق خواب
دکوراسیون رامسین

تابلو فرش ریحان

تلویزیون در دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

تلویزیون می تواند عنصر گم شده دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما باشد، البته این وسیله بهتر است در اتاق خواب مستر مورد استفاده قرار بگیرد و فکر این که این عنصر را در اتاق کودک قرار دهید را از سر بیرون کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: اتاق خواب مستر شیک و زیبا در دکوراسیون منزل

کلیاس کویر
دکوراسیون داخلی اتاق خواب نازدلکده
کلیاس کویر

نیم ست های شیک در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

یک نیم ست شیک و زیبا می تواند دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما را از یک نواختی نجات دهد و به آن هیجان و زیبایی و چهره ای نو ببخشد. تصمیم با خود شما است که این نیم ست ها چه سبکی باشند. از مبلمان های راحتی باشند یا سبکی دیگر داشته باشند. 

پارس چوب فدک
طراحی جکوزی در فضای اتاق خواب
پارس چوب فدک

طراحی جکوزی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

حتما شما هم از این ایده تعجب کرده اید. ولی باور کنید که ایده جکوزی در اتاق خواب شدنی است. عکس بالا اتاق خوابی را به شما نشان می دهد که توسط یکی از اهالی فن چیدانه طراحی و اجرا شده است و م بینید که به راحتی یک جکوزی زیبا هم در آن اجرا شده است. پس شما هم می توانید یک جکوزی در اتاق خواب خود داشته باشید. پیشنهاد می کنم مطلب جکوزی خانگی و یک آب تنی هیجان انگیز در منزل را بخوانید تا بهتر بتوانید در موردش تصمیم بگیرید. 

تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

صندلی ننویی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

شاید اتاق خواب شما چیزی که کم دارد یک صندلی راک یا ننویی با ظاهری کاملا مدرن است. این صندلی ها آرامش خاصی را به شما می دهند. مطلب صندلی راک، تاب بازی خیال برصندلی ننویی مادر بزرگ را خوانید و بیشتر در مورد این صندلی های دوست داشتنی بدانید. 

تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

صندلی تابی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

صندلی تابی، هیجان گم شده دکوراسیون منزل شما است. یکی از آن ها را خریداری کنید و داخل اتاق خواب تان بگذاریدشان، آن وقت متوجه خواهید شد که چقدر جای این وسیله ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان کم بوده است. 

تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

استیکر دیواری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

گاهی هم وسیله ای که اتاق خواب شما کم دارد استیکر دیواری است، لزوما این وسیله ها نباید جزو وسیله های دکوری باشند.

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: استیکر دیواری، در ۵ دقیقه دکوراسیون منزل را متحول کنید!  

لوستر در دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

لوستر و آباژورهای شیک و متفاوت در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما غوغا می کنند. بهتر است برای تزیین اتاق خواب تان یکی از این لوستر های زیبا را که با سبک دکوراسیونی اتاق خواب شما ست است را تهیه کنید ولی قطعا جای این لوستر ها درست بالای تخت خواب نیست.  

تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

کنسول های تزیینی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان یک کنسول دکوری زیبا تهیه کنید، کنسولی متفاوت تر از میز لوازم آرایشتان. آن وقت می توانید قدرت خیره کنندگی و معجزه این وسیله دکوری را ببینید. آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند. 

تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تابلو های زیبا در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

شاید هم دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان فقط دو تابلو زیبا اما تاثیر گذار کم داشته باشد. راجع به گذاشتن چند تابلو زیبا در اتاق خواب تان فکر کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ۸ نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل

تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

پوف های زیبا در دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

برای این که دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان از یکنواختی خلاصی پیدا کند می توانید از پوف های زیبا کمک بگیرید نحوه ساختنشان بسیار ساده است، مطلب روشی ساده و ارزان برای دوخت مبل پوف شما را یاری می کند. 

مشاوره دکوراسیون چیدانه مکانی است که شما می توانید هرگونه سوال دکوراسیونی را آن جا مطرح کنید و در کمترین زمان ممکن به بهترین جواب برسید. 

مطالب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ ایده هوشمندانه طراحی دکوراسیون اتاق خواب های کوچک
۷ اشتباه رایج در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
۱۰ راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب بی نقص!
با این رنگ ها اتاق خوابی سرزنده اما آرام داشته باشید!
تخت خواب کلاسیک برای درخشش دکوراسیون اتاق خواب شما
۱۰ ایده کارساز برای اتاق خواب جادار تر!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه