Chidaneh.com placeholder image

تزیینات لوکس منزل، 10 مجسمه برنزی دکوری!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: مجسمه ها، مخصوصا مجسمه های طلایی و برنزی از آن دسته لوازم دکوری ای هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند و هر کسی از آن ها استفاده نمی کند، اما استفاده از مجسمه برنزی دکوری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هم می تواند حال و هوای آن را حسابی زیر و رو کند. مخصوصا که اگر طرفدار سبک کلاسیک و لوکس باشید. با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا ببینیم چگونه می توانیم این مجسمه های برنزی را در دکوراسیون داخلی منزل مان استفاده کنیم؟ این مطلب جذاب را از دست ندهید. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

تابلو فرش ریحان

مجسمه برنزی دکوری در اتاق نشیمن خانه 

اولین و بهترین جایی که می شود این مجسمه های برنزی دکوری رابه نمایش در آورد و رضایت کامل داشت، نشیمن خانه است. اگر نشیمن خانه تان کلاسیک است؛ که دیگر واقعا جای این مجسمه ها آن جا است. این مجسمه ها را هم روی میز کنسول ها می توانید قرار دهید و هم روی میزهای بغل مبلی. اگر در نشیمن تان شلف هم دارید آن هم بد نیست. تصمیم با خودتان است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها!

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری روی میز جلو مبلی 

اگر می خواهید مجسمه برنزی دکوری شما حسابی به چشم بیاید از آن به عنوان یکی از دکوری هایی که برای تزیین میز استفاده می کنید؛ بهره بگیرید. با این کار هم میز جلو مبلی تان زیباتر و شکیل تر می شود و  مجسمه برنزی دکوری تان حسابی به چشم می آید. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری در راهرو خانه

راهرو های خانه معمولا فضاهای مهجوری هستند که زیاد به دکوراسیون داخلی آن اهیمت داده نمی شود، اما می خواهیم به شما بگوییم که استفاده از مجسمه برنزی دکوری در این فضا یکی از ترفندهای دکوراسیونی است که می تواند حسابی در دکوراسیون راهرو خانه تان غوغا کند و باعث شود این فضا به یک فضای جذاب و دوست داشتنی تبدیل شود، مخصوصا اگر به زیبایی هم این مجسمه ها نورپردازی شوند. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری در آشپزخانه 

چرا تعجب می کنید؟ مگر آشپزخانه ها دل ندارند؟ کجای قوانین دکوراسیونی نوشته است که نباید از مجسمه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کرد؟ مگر این که جزو قوانین نانوشته باشد که خب ما هم همیشه به شما می گوییم دلیل بر رعایت همه این قوانین نیست و شما می توانید در خانه تان قوانین خودتان را وضع کنید، پس اگر از مجسمه های برنزی دکوری خوش تان می آید یکی از آن ها را پرکاربردترین فضای خانه تان بگذارید تا مدام جلو چشم تان باشد. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری در فضای بیرونی خانه 

همان طور که می توانید از مجسمه های برنزی دکوری در اشپزخانه استفاده کنید، می توانید از آن ها در فضای بیرونی خانه تان مثل، حیات خلوت، بالکن و پاسیو هم استفاده کنید. مخصوصا در این فصل های گرم که بیشتر خلوت ها و دورهمی ها در فضای های باز صورت می گیرد. حتما به این نکته فکر کنید که برای پاسیو، ایوان و حیات خلوت تان یک مجسمه برنزی دکوری تهیه کنید.، حتی می توانید سری به ویترین کالاهای چیدانه بزنید و نگاهی هم به تندیس ها و مجسمه های زیبا بیاندازید.

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه های برنزی دکوری برای اطراف استخر 

حتی فضای اطراف استخر هم می تواند بستر خوبی برای استفاده از مجسمه برنزی دکوری باشد، اما الزاما این ایده برای خانه ها نیست. ار این ایده می توان در طراحی فضای بیرونی باغ ها و سالن های عروسی استفاده کرد. اما اگر دوست دارید این مجسمه های بزرگ را در فضای بیرونی خانه خودتان هم استفاده کنید، فکر نمی کنم مانعی وجود داشته باشد. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری در اتاق خواب 

خب برگردیم به ایده های استفاده از مجسمه های برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی. شما می توانید از جلوه زیبای این مجسمه ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان استفاده کنید. روی میز پاتختی تان به جای آباژور یک مجسمه برنزی دکوری بگذارید، اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید آباژورهایی به شکل مجسمه پیدا کنید. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری روی میز تحریر 

تا به حال به این قضیه فکر کده اید که میز تحریرتان می تواند پذیرای لوازم دکوری دیگری به غیر از کتاب و مداد و خودکار باشد؟ میز تحریر شما می تواند با مجسمه های برنزی دکوری تزیین شود تا جلوه ای خاص و جذاب پیدا کند. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه برنزی دکوری در حمام و سرویس بهداشتی 

حتی حمام و سرویس های بهداشتی هم می توانند پذیرای مجسمه های برنزی دکوری باشند. چه اشکالی دارد؟ در سرویس بهداشتی ها لوکس و کلاسیک معمولا از این نوع مجسمه ها برای طراحی دکوراسیون داخلی شان استفاده می شود. 

استفاده از مجسمه برنزی دکوری در دکوراسیون داخلی

مجسمه های برنزی در راهرو ها  

مجسمه برنزی دکوری تان را کنار راه پله خانه تان قرار دهید. به همین سادگی. این ایده را می توان به ایده هایی که در مطلب ۱۰ ایده تزیین راه پله ها در دکوراسیون داخلی به شما معرفی کردیم اضافه کرد. 

ما مشتاقانه منتظر هستیم تا بدانیم شما از مجسمه های برنزی دکوری در کدام قسمت از خانه تان استفاده کرده اید. کافی است عکس هایی از آن را از طریق لینک همکاری با تحریریه چیدانه برای ما ارسال کنید تا از عکس خانه تان در تولید مطالب بعدی استفاده شود. 

نویسنده : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه