Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل تان را تابستانی کنید، 10 تغییر چشمگیر!

به قلم: تحریریه چیدانه

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان، دیگر وقت آن است که از خواب زمستانی بیدار شده تا با تغییراتی در دکوراسیون منزل، شور و هیجان  را به خانه بازگردانیم. در فصل تابستان باید اجازه دهیم که نور خورشید، اندکی به زندگی مان جریان یابد و خانه و اتاق های مان را سبک و روشن کنیم. با من در این مطلب چیدانه همراه باشید تا با هم چند ترفند برای داشتن دکوراسیونی تابستانه را ببینم.

 

تابلو فرش ریحان

استودیو پر
گلیم در دکوراسیون
استودیو پر

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی زعفرانیه
استودیو پر

تعویض لوازم پارچه ای برای تابستان

پیش از هر چیز باید پتوها و لباس های پشمی را جمع آوری کرده و با پارچه های نخی و نازک عوض کنیم با این راه حل فضای اطراف خود را خلوت تر خواهیم کرد اجازه می دهیم خانمان نفس بکشد!

مطالب بیشتر: با 10 حرکت دکوراسیون اتاق خواب تان را برای تابستان آماده کنید!

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن مدرن
گروه هنری ارمغان

معین صالحی
خانه شقایق
معین صالحی

کوسن ها و پاف های پشمی و یا خزدار را با کوسن های ساتن و کتان به رنگ های روشن تعویض کنید. سادگی را فراموش نکنید، اگر دوست دارید از پارچه های طرح دار استفاده کنید، سعی کنید از طرح های مینیمال و تابستانه بهره ببرید. ترکیب رنگ تابستانی صورتی، زرد و نارنجی در دکوراسیون داخلی منزل را فراموش نکنید!

مطالب بیشتر: ایده های خنک تابستانی برای دکوراسیون منزل شما

فهیمه و فردین
دکوراسیون خانه ما
فهیمه و فردین

معین صالحی
خانه دل نشین خانم یارندپور
معین صالحی

پرده یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون است. پرده های ضخیم را با پرده های حریر جایگزین کنید تا نور تابستان را به داخل خانه خود دعوت کنید. برای تنوع می توانید از پارچه های گیپور انتخاب کنید، بهتر است گیپور ساده و یا طرح دار درشت و پراکنده باشد.

مطالب بیشتر: کدام پرده برای کدام فضا در دکوراسیون منزل مناسب است؟

[[nid:299169]]

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی زعفرانیه
استودیو پر

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی زعفرانیه
استودیو پر

کف خانه را نمایان کنید

اگر کفپوش منزل شما سرامیک یا سنگ است بهتر است فرش های اضافی را از داخل منزلتان جمع کنید. سرامیک و سنگ منظره و احساس خنکی را برای شما با خود به همراه خواهند داشت. بهتر است قالیچه یا گلیم کوچکی قرار دهید، هرگز از قالیچه‌های بسیار زیبا و رنگارنگ غافل نشوید. قالیچه‌هایی که با طراحی بسیار زیبایی که دارند و مدل تار و پودی خود در رنگ‌های روشن می‌توانند روشنایی فضا را دو چندان کنند. میتوانید از جنس های حصیری هم استفاده کنید تا جلوه ای تابستانه به منزل خود دهید.

مطالب بیشتر: فرش در دکوراسیون منزل،11 قانون که باید بدانید!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی تارخ و ساغر در یوسف آباد
امیر صادقی

معین صالحی
خانه دل نشین خانم یارندپور
معین صالحی

معین صالحی
خانه شقایق
معین صالحی

تغییرات تابستانه در مبلمان

تعویض روکش های مبلمان می تواند تا حد زیادی حس و حال تابستانی به دکوراسیون شما ببخشد، این احساس می تواند حس یک دریا و عرشه ی کشتی باشد یا یک دشت با گل های آفتابگردان. استفاده از مبلمان در رنگ های سفید با ترکیب آبی و صورتی کم رنگ می تواند ایده خنک تابستانی برای دکوراسیون منزل شما باشد!

مطالب بیشتر: اتاق نشیمن، این دکوراسیون تابستانی خنکتان می کند!

تلفیق سنت و مدرنیته

اگر در منزل تان شومینه دارید می توانید با قرار دادن اکسسوری های دکوراتیو از آن بهره ببرید. تنها در زمستان و برای گرم کردن خانه نمی توان از شومینه استفاده نمود بلکه شما می توانید برای ایجاد فضایی تابستانی از شومینه استفاده نمایید و چند تابلو با عکس های زیبا، چند شاخه گل و یک قالیچه روشن در مقابل شومینه قرار دهید.

دکوراسیون منزل خانم ریحانی

امیر صادقی
عکاسی منزل سپیده و حبیب در اسلامشهر
امیر صادقی

خانه‌ای نقلی و دلنشین با وسایل چوبی دست ساز

تابستان در اتاق خواب

انتخاب یک رو تختی به رنگ روشن با طرح های تابستانه هم می تواند فضای اتاق خواب شما را دو چندان خنک جلوه دهد. حضور عناصر سبز در فضای اتاق خواب بیش از بیش می تواند حال و هوای طبیعت را به دکوراسیون اتاق خواب شما بیاورد کافی است یک گلدان را به اتاق خواب خود بیاورید یا اگر توانایی نگهداری آن را ندارید از پارچه ها، عکس ها و المان هایی با طرح های گل و گیاه استفاده کنید.

اتاق خواب خود را به سبک ساحلی دکوراسیون کنید، رو تختی های راه راه، استفاده از صدف های دریایی همه می تواند حس و حال دریا را برای شما همراه داشته باشد.

مطالب بیشتر: رنگ های تابستانی در دکوراسیون منزل

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی یوسف آباد
استودیو پر

سهیل زندآذر
خانه اقا و خانم اکبرزاده
سهیل زندآذر

امیر صادقی
عکاسی منزل سپیده و حبیب در اسلامشهر
امیر صادقی

 

 

تعویض تجهیزات آشپزخانه در تابستان

به آشپزخانه ی خود سری بزنید! ماگ ها و فنجان های بزرگ شیرگرم و قهوه داغ را جمع کنید. جای آن ها را با لیوان های شیشه ای بلند برای یک شربت خنک تابستانی پر کنید! با تغییری کوچک مثل عوض کردن رومیزی آشپزخانه به راحتی جلوه تابستان را ببینید. در دکوراسیون آشپزخانه خود فضای تنفسی برای آشپزی ایجاد کنید، این کار را می توانید با استفاده از شلف ها انجام دهید و از لوازمی با رنگ های سر زنده و خنک برای تزیین شلف های خود استفاده کنید. فراموش نکنید گیاهان گزینه خوبی برای روح تابستانی هستند.

مطالب بیشتر: 15 ویژگی یک آشپزخانه رویایی!

پگاه طالقانی
تور خانه گردی
پگاه طالقانی

لوازم دکوراتیو

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی زعفرانیه
استودیو پر

از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید

گیاهان را در هیچ جای خانه فراموش نکنید! استفاده از گیاهان آپارتمانی در خانه به غیر از زیبایی بخشیدن به خانه، حس تازگی عجیبی به خانه می دهد و کیفیت هوای خانه را افزایش می دهد. بهترین فرصت برای استفاده از گیاهان و درختچه ها در خانه تابستان و بهار است.

مطالب بیشتر: گیاهان آپارتمانی؛ چگونه در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

رسا قوام شهیدی
دکوراسیون منزل خانم رحیمی
رسا قوام شهیدی

استودیو پر
بالکن چوبی
استودیو پر

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خاص پردیس
امیر صادقی

تابستان در تراس خانه
 

روزهای تابستان معمولا بلند و صد البته کسل کننده است! برای آنکه در عصرهای نسبتا خنک تابستان سرگرمی داشته باشید و از فضای بیرونی خود لذت ببرید میز و صندلی مناسبی برای فضای بیرونی خود درنظر بگیرید و از اوقات خود لذت ببرید. یک میز کوچک دوست داشتنی برای یک عصرانه منحصر به فرد در فضای حیاط یا تراس خود ترتیب دهید تابستان فصل خانه نشینی نیست!

 

 

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه