Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون آپارتمان «کامرون دیاز» در منهتن

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره ها: کامرون دیاز، ستاره فیلم «زن دیگر»، در محله وست ویلیج منهتن، آپارتمانی به مساحت 220 متر مربع خریده و همه اتاق‌های آن را با رنگ‌های خنثی طراحی کرده است.او در پس‌زمینه خنثی جلوه‌های رنگی هم خلق کرده است. کلی ویرستلر، طراح دکوراسیون، در این کار به او کمک کرده است.در منزل دیاز بیش‌تر از رنگ‌ها و سایه‌های متالیک طلایی استفاده شده است. در اتاق نشیمن، که پس‌زمینه و رنگ غالب خنثی است، از مبل راحتی زردرنگ، لوستر شیشه‌ای مورانو، کوسن‌های زرد، و … استفاده شده است.


 

قالیشویی ادیب

ویرستلر می‌گوید: «پالت رنگی اتاق انعکاسی از شخصیت کامرون است، ذاتا جذاب است، بدون آن‌که زیادی خودنما باشد. کامرون سلیقه خیلی خوبی دارد و می‌داند که کدام رنگ با کدام رنگ هماهنگی دارد و چطور اجناس باکیفیت موجب خاص‌شدن هر اتاقی می‌شوند.» میز نهارخوری ساخته‌شده از فلز برنج، در کنار صندلی‌های سفید ولادیمیر کاگان، در مقابل دیواری از کاشی‌های آینه‌ای عناصر اتاق نهارخوری را تشکیل می‌دهند.


 

ویرستلر ادامه می‌دهد: «افراد کمی هستند که رنگ جسورانه سبز زمردی را برای کابینت آشپزخانه و رنگ برنجی را برای پیش‌خان‌ها انتخاب کنند.» دیاز وقت‌گذرانی در آشپزخانه را خیلی دوست دارد و بودن در این آشپزخانه را بیش‌تر شبیه زندگی‌کردن در جعبه جواهراتی زیبا می‌داند. جنس پس‌زمینه، پیش‌خان‌ها، و سینک برنجی است. کف چوبی آن با رنگ آبنوسی نقاشی شده و سپس سفیدکاری شده است.


 

ویرستلر عاشق جواهرات و مد است و در دکوراسیون هر اتاقی هم این علاقه خود را نشان داده است. آباژور زیبای این اتاق روی کمدی متعلق به دهه شصت قرار گرفته و تابلوی نقاشی هم اثر هانت اسلونم است.


 

پارچه‌های حریر، دامن چین‌چینی تخت در اتاق خواب اصلی، به همراه صندلی سفید موهر، ما را یاد مد دهه هفتاد می‌اندازد.


 

ویرستلر توضیح می‌دهد: «من در تجربه با هر مشتری چیزهای تازه‌ای یاد می‌گیرم. کامرون به من یاد داد تا در مورد پارچه‌ها حساس‌تر باشم. او در تمام مراحل و در تمام انتخاب‌ها با من همکاری کرد و خیلی خوشحالم از این‌که خانه او کلا با انتخاب‌های خودش طراحی شده است.»حمام میزبان با کاشی‌های آینه‌ای پوشیده شده و آینه‌ها و روشویی سفارشی هستند.


 

به نظر دیاز، او اگر هنرپیشه نمی‌شد، می‌توانست به‌طور حرفه‌ای در کار طراحی فعالیت داشته باشد. او از این‌که ساعت‌ها به چیزهای زیبایی نگاه کند، آن‌ها را لمس کند، و درباره‌یشان حرف بزند لذت می‌برد.اتاق خواب مهمان شامل تخت چارچوب‌دار برنجی، بغل‌تختی‌های پوستی و صندلی مرمری بدون پشتی است. تابلوی نقاشی اثر ریکاردو پروسپری و قالی ابریشم متعلق به Rug Company است.

 

دیاز حالا خانه‌‌ای در نیویورک دارد که می‌تواند آن را واقعا خانه بنامد: «من در کنار چیزهایی هستم که برایم معنا دارند. معنای خانه همین است.».در حمام مهمان، دیوارها، و روشویی از جنس اونیکس صورتی هستند و سینک و تاسیسات دیگر برنجی هستند.

مطالب بیشتر: جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

کریستین رونالدو خارج از مستطیل سبز فوتبال

منبع: برترین ها | گرد آوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه