Chidaneh.com placeholder image

با تخت تاشو دیواری از کمبود جا خلاص شوید!

به قلم: مژگان احمدی

شرایط شهرنشینی سبب شده تا مجبور به زندگی در آپارتمان‌های کوچک شویم و مشکل متراژ کم خانه‌های امروزی، دغدغه مشترک بسیاری از مردم در جامعه پر مشغله امروز است. اما فراموش نکنید که زندگی در فضای کم خانه‌های امروزی، هرگز به این معنی نیست که از وسایل رفاهی مورد نیاز بی‌بهره باشیم و تنها دلمان را به وسایل ضروری دلخوش کنیم. با طراحی‌های خلاقانه امروزی می‌توانید با اشغال کمترین فضا در خانه، بهترین استفاده را از لوازم رفاهی همچون تخت خواب داشته باشید. در این مطلب از چیدانه قرار است با همراهی شرکت کم جا چوب پارک ویبه‌ سراغ تخت تاشو دیواری برویم از ویژگی‌های آن برایتان بگوییم. در این مطلب برای زیباسازی دکوراسیون منزل، از کاربرد محصولات چوبی با اشغال فضای کم استفاده خواهیم کرد.

کمجا چوب پارک وی
تخت و سرویس چوب شیک و ساده
کمجا چوب پارک وی

چوب و هنر

خرید تخت تاشو دیواری برای چه اشخاصی مناسب است؟

  • افرادی که در فضاهای کوچک آپارتمانی ساکن هستند؛
  • مناسب برای خانه‌های کوچکی که بیش از سه نفر در آن ساکن هستند؛
  • افرادی که اتاق کوچک خانه را به عنوان اتاق خواب انتخاب کرده‌اند؛
  • اشخاصی که در سوئیت ساکن هستند؛
  • برای شمایی که اتاق خواب کودکتان کوچک و همیشه شلوغ است؛
  • اشخاصی که از نامرتب بودن ظاهر تخت خواب در اتاق کلافه شده‌اند.
تخت تاشو در دکوراسیون خانه

 تخت تاشو دیواری در دکوراسیون خانه

  • راهکاری برای استفاده بهینه از فضای خانه‌های کوچک،
  • قابل استفاده شدن فضای اتاق‌های کوچک برای چیدمان دیگر وسایل،
  • مرتب‌تر شدن ظاهر خانه به‌خصوص اتاق کودکان،
  • اشغال فضایی بسیار کم.
تخت تاشو کودک

تخت تاشو دیواری معجزه‌ای در چیدمان اتاق کودک

وقتی که قرار است با وجود فرزند، در یک آپارتمان کوچک زندگی کنیم، کمبود جا بیشتر به چشم می‌آید و کاربرد وسایل کم‌ جا بیش از گذشته اهمیت پیدا می‌کند. اگر وسایل فرزند شما قرار است در اتاقی کوچک چیده شود، بهتر است فضای اتاق را با قرار دادن تخت اشغال نکنید و از یک تخت تاشو دیواری استفاده کنید. 

اهمیت استفاده از تخت تاشو دیواری در اتاق خواب کودکان در زمانی که فرزندان شما بیش از یک نفر باشد، بیشتر لمس می‌شود. به‌خصوص اگر دو فرزند دارید، برای چیدمان دکوراسیون اتاق، دیگر امکان استفاده از دو تخت جاگیر معمولی نیست و تخت خواب تاشو دیواری در این مواقع به کمکتان می‌آید و فضای محدود اتاق را به شکلی کاربردی برایتان بهینه می‌کند.

تخت تاشو صورتی

انواع تخت خواب تاشو دیواری با طراحی‌های جذاب و کودکانه، ظاهری اتاق فرزند شما را زیبا می‌سازد و حتی در مواقع بسته بودن نیز ظاهری شیک به اتاق می‌بخشد. برای انتخاب و خرید مناسب، پیشنهاد می‌کنیم که سری به پروفایل شرکت کم جا چوب پارک وی بزنید و از راهنمایی و تجربه این گروه استفاده کنید.

کمجا چوب پارک وی
تخت و سرویس چوب شیک و ساده
کمجا چوب پارک وی

تخت خواب تاشو دیواری را به کمد تبدیل کنید

با وجود استفاده از تخت تاشو دیواری، کودکان شما فضای کافی برای بازی در اتاق خودشان دارند و تخت خواب آنها در زمان بسته بودن، تنها بخشی از دیوار اتاق را به خود اختصاص داد و ظاهری جمع‌وجور مثل یک کمد دارد. کمدی که یک تخت گرم و نرم را در خود پنهان کرده است و ظاهر ساده شبیه به کمد دیواری دارد. برای آنکه دکوراسیونی شیک و کاربردی در اتاق کوچک فرزندتان داشته باشید، می‌توانید از میزهای تحریر تاشو نیز استفاده کنید تا در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کند، به راحتی جمع شود و فضایی اشغال نشود.

انعطاف‌پذیری تخت تاشو دیواری و تبدیل آن به کمد دیواری، سبب می‌شود که از فضای اتاق استفاده بهتری کنید و محیط بازی کودکان را مهیا کنید.

انواع تخت تاشو افقی

انواع تخت تاشو دیواری، هم عمودی هم افقی

تخت تاشو دیواری به هر دو صورت افقی و عمودی قابل استفاده است. در زمان انتخاب سبک تخت تاشو دیواری، باید علاوه بر سلیقه خود، به نوع پلان اتاق خواب و ارتفاع سقف نیز بسیار دقت کنید. تنوع تخت تاشو دیواری به دو مدل افقی و عمودی سبب شده تا دست شما در زمان انتخاب بازتر باشد و بتوانید میزان فضای اشغال شده دیوار اتاق در زمان جمع شدن و همچنین متراژ فضای اشغالی کف اتاق در زمان استفاده از تخت را خوب بسنجید و مناسب‌ترین سبک را انتخاب کنید.

تخت تاشو شیک

در پایان:

در این مقاله از چیدانه درباره تخت خواب تاشو دیواری و مزایای آن در زندگی های امروزی گفتیم. زندگی در خانه‌های کوچک در زندگی شهری امروز به یک دغدغه تبدیل شده است و باید با کمک چیدمان بهینه، شرایط زندگی را جذاب کنیم و خانه‌ای کوچک، اما زیبا داشته باشیم. استفاده از وسایل کم‌جا معجزه‌ای طلایی برای زندگی در خانه‌هایی با متراژ پایین است.

برندها و مجموعه‌های حرفه‌ای و معتبر، با تولید زیباترین وسایل کاربردی زندگی با ترفند اشغال فضای محدود، راهنمای مجربی در انتخاب و خرید وسایل دکوراسیون برای خانه‌های شما خواهد بود. برای زیباتر شدن خانه با شرکت کم جا چوب پارک وی همراه شوید و نمونه کارهای این شرکت را ببینید.

مطلب پیشنهادی:

تهیه شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه