Chidaneh.com placeholder image

شادی را به همین سادگی به خانه خود بیاورید!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: همه ی ما دوست داریم یک دکوراسیون شاد داشته باشیم. آنچه سبب ایجاد احساس شادی در زندگی ما می شود امری ذهنی و شخصی است، اما می دانیم که لمس و دیدن عناصر هنری زیبا، رنگ های انرژی بخش یا حتی داشتن یک خانه مرتب می تواند در بسیاری از افراد احساس شعف و خوشحالی ایجاد نماید. با این تفاسیر همه ی ما می دانیم احساس شادی از عوامل ساده نشات می گیرد پس با چیدانه همراه باشید تا با هم این شادی های کوچک را مهمان خانه های خود کنیم.

دکوراسیون شاد منزل

تابلو فرش ریحان

فضای خانه را مرتب کنید!

یک خانه مرتب و منظم می تواند تفاوت بزرگی در احساس رضایت از زندگی تان ایجاد نماید. هنگامی که فضای زندگی شما مرتب و منظم است و دکوراسیون شاد دارید در واقع ذهنتان از اغتشاش به دور خواهد بود و شما می تواند به سادگی روی مسائل مهم خود تمرکز داشته باشید و زندگی خود را بهبود ببخشید، این نظم می تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلامت شما و افراد خانوادتان هم داشته باشد.

دکوراسیون شاد

تجربه های شاد خود را بنوسید.

با نوشتن در مورد تجربه های شاد خود می توانید خلاقیت خود را پرورش دهید و انرزی مثبت بیشتری را در فضای خانه پراکنده کنید. این نوشتن را می توانید هر شب انجام دهید و اتقافات خوشایند طول روزتان را یاداشت کنید. برای خودتان اهداف ماهانه تنظیم کنید و با خودتان قرار بگذارید که همه ی آن ها را محقق کنید تا بتوانید فضای زندگی خود را شادتر از گذشته نمایید.

دکوراسیون شاد منزل

گل های تازه بخرید.

با اضافه کردن یک دسته گل طبیعی و خوش رنگ به فضای ورودی خانه، میز غذاخوری و یا کانتر آشپزخانه تان می توانید احساس شادی را در خانه خود دوچندان کنید. با استفاده ازگل هایی با رنگ های زرد و نارنجی می توانید انرژی فضای داخلی خود را دو چندان کنید. یک دسته گل های تازه را در ظرف های کوچک شیشه ای قرار دهید و در گوشه و کنار فضای دکوراسیون شاد خود پراکنده کنید حتی می توانید این ظروف شیشه ای را با ظروف قدمی ترکیب کنید و ظاهر خاصی به فضای داخلی خود ببخشید.

دکوراسیون شاد منزل

رختخواب خود را بچینید!

همه ی ما مشغله های زیادی در زندگی خود داریم اما روزانه چند دقیقه از زمان خود را به مرتب کردن تخت خواب و آراستن ظاهر آن بپردازید با روش جرقه ی کوچکی از انرژی را در فضا روشن کنید. شروع روزتان با این موارد کوچک می تواند سطح شادی را در فضای شما و برابر کند.

دکوراسیون شاد

خانه را عطراگین کنید!

استشمام یک عطر خوب می تواند استرس و اضطراب را کاهش دهد. از خوشبو کننده های طبیعی برای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده نمایید و از فضای آرامش بخش خود لذت ببرید.

دکوراسیون شاد

اشیاء مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید.

همه ی ما طرفدار یک خانه مرتب و منظم و دکوراسیون شاد هستیم، اما این موضوع مانع از خرید اشیاء فانتزی و زیبا و پر کردن دکوراسیون خود با این اشیا نمی شود. پس دکوراسیون خود را با عناصری که فضای داخلی شما را شادتر و سرزنده تر می کند پر کنید.

دکوراسیون شاد

از اصول فنگ شویی استفاده کنید!

اصول فنگ شویی همواره باعث ایجاد جریان انرژی در فضای داخلی شما می شود می تواند در شادی بخشیدن به فضای داخلی شما کمک به سزایی کنند. برای دانستن این اصول کافی است مطالب بخش فنگ شویی چیدانه را دنبال کنید و دکوراسیون شاد منزل خود را بیشتر از انرژی مثبت سرشار نمایید.

دکوراسیون شاد

لباس های متفاوت بپوشید!

پوشیدن لباس های یک نواخت در روزمرگی ها وزندگی های پر مشعله امروزی می تواند شما را کسل تر از روز قبل کند! با یک تغییر ساده در استایل و لباس ها و ظاهر خود به سادگی می توانید انرژی و تغییر دوست داشتنی را در خود و فضای زندگی تان ایجاد نمایید این کار علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس شما می تواند در بدست آوردن موفقیت های بیشتر به شما کمک نماید.

دکوراسیون شاد منزل

با عزیزانتان وقت بگذرانید!

زمان بیشتری را به صرف وقت با عزیزانتان بپردازید. در میان مشغله ها و روزمرگی های خود یک وقت کوتاه برای صرف چای و یا یک عصرانه دلپذیر با عزیزان و دوستان می تواند انرژی از دست رفته ی شما را به شما بازگرداند.

دکوراسیون شاد منزل

برنامه ریزی کنید!

کارهای عقب افتاده همواره می تواند برای شما دغدغه و استراس ایجاد کند برای جلوگیری از این موارد یک دفتریادداشت زیبا بخرید و لیستی از فعالیت های خود تهیه کنید، کارهای روزانه خود را در آن یادداشت کنید با کار علاوه بر مرتب کردن ذهن خود می توانید مشکلات خود را به راحتی برطرف کنید.

دکوراسیون شاد منزل

قدردان عزیزان خود باشید!

قدرشناسی نه تنها در شما احساس انرژی خوبی ایجاد می کند بلکه در طرف مقابل شما هم این حس خوب را ایجاد می کند. این قدر دانی می تواند با یک کارت پستال جذاب دست ساز و یک جمله ساده “متشکرم" صورت گیرد! به همین سادگی…

به ما بگویید….
شما برای سرزنده کردن فضای زندگی خود چه ایده هایی دارید…..؟سوالات و مشکلات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Houzz |مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه