Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون هالیوودی برای طرفداران خانه های پر زرق و برق!

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک های دکوراسیونی: تا به حال چیزی راجع سبک هالیوودی آن هم از نوع  پر زرق و برق اش به گوش تان خورده است؟ این سبک یک سبک بسیار بسیار دوست داشتنی است. همه چیز در این سبک پر زرق و برق است، همه چیز می درخشد و تلالو دارد، همه وسایل و لوازم در این سبک خودنمایی درخشانی دارند که حسابی چشمگیر است. خلاصه برای تان بگویم که این سبک دکوراسیونی یک سبک درخشان و خیره کننده است که اگر دوست داشته باشید و با چیدانه همراه باشید؛ در این مطلب با آن آشنا می شویم و یاد می گیریم که چگونه می توانیم این سبک را به دکوراسیون داخلی خانه خودمان بیاوریم. 

سرویس خواب بالسا

1. پارچه های تجملی برای دکوراسیون هالیوودی پر زرق و برق 

همان طور که گفته شد، در سبک هالیوودی پر زرق و برق همه چیز درخشان است. اولین چیزی که به وسیله آن ها می توانید این زرق و برق را در دکوراسیون داخلی خانه تان پدید بیاورید، پارچه ها هستند، مطمئن هستم شما هم قبول دارید که پارچه ها اعضایی هستند که در همه قسمت های خانه حضور دارند و نمی شود آن ها را نادیده گرفت، پس اگر سبک هالیوودی و پر زرق و برق می خواهید، اولین کاری که می کنید این است که پارچه هایی را انتخاب کنید که در آن ها از لمه های طلایی و نقره ای استفاده شده است. وقتی دکوراسیون هالیوودی پر زرق و برق می خواهید باید این مساله را هم قبول کنید که در نهایت خانه ای خواهید داشت که پر از بافت است و جزئیات خیلی زیادی دارد. 

توصیه های مقرون به صرفه: پارچه های پلی استر بسیار مقرون به صرفه تر از پارچه های مخمل و ابریشمی هستند و برای وسیله هایی که خیلی با سطح پوست تان در ارتباط نیستند مانند پرده ها، می توانید از این پارچه ها استفاده کنید ولی برای وسایلی از قبیل رومبلی که عملا با آسایش شما در ارتباط هستند، نوع پارچه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. پیشنهاد می کنم مطلب انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید را حتما بخوانید. 

2. رنگ های براق برای دکوراسیون هالیوودی پر زرق و برق 

استفاده از رنگ های روغنی که سطحی براق و بازتابنده دارند، می تواند به دست یابی شما به دکوراسیون هالیوودی پر زرق و برق کمک کند. اگر نمی توانید رنگ دیوارهای خانه تان را عوض کنید، می توانید از لاک های براق کننده برای دیوارها و سطوح رنگ شده خانه تان استفاده کنید. این لاک های در واقعا مایع بی رنگی هستند که روی سطح رنگ های می نشینند و باعث می شوند تا دیوار ها و سطوح خانه تان براق تر جلوه کنند. 

توصیه های مقرون به صرفه: اگر هزینه لاک کردن دیوارها و سطوح خانه برای تان مقرون به صرفه در نمی آید می توانید فقط به اجزای کوچک تر مانند، پایه صندلی ها، میزها، قاب عکس ها و این جور چیزا بسنده کنید و یا نهایتا روی یکی از تاثیر گذار ترین و در دیدترین دیوارهای تان در دکوراسیون داخلی خانه برای این کار سرمایه گذاری کنید. 

3. رنگ طلایی برای دکوراسیون هالیوودی پر زرق و برق 

هر جا سخن از دکوراسیون لوکس و دکوراسیون تجملی است، پای رنگ طلایی هم در میان است. اصلا این رنگ با لوکس بودن و درخشیدن گره خورده است. اگر دکوراسیون داخلی به سبک هالیوودی و پر زرق و برق می خواهید استفاده از رنگ طلایی را در اجزا و عناصر فضا را از یاد نبرید. این رنگ می تواند به روش های مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده شود. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: دست سازهای طلایی کم هزینه برای دکوراسیون لوکس!

توصیه های مقرون به صرفه: برای این که این کار برای تان مقرون به صرفه تر در بیاید، می توانید یک اسپری طلایی تهیه کنید و پایه های صندلی ها، میزهای بغل مبلی و جلو مبلی را طلایی کنید. حتی لوازم دکوری کوچک هم می توانند به طلایی تغییر رنگ بدهند. 

4. سقف هایی به سبک هالیوودی و پر زرق و برق 

شاید باورتان نشود اما در این سبک جذاب حتی سقف ها هم تغییر چهره می دهند و تحت تاثیر ظاهر پر زرق و برق دیگر اجزای خانه قرار می گیرند. برای این که بدانید دقیقا با سقف ها چه باید بکنید، پیشنهاد می کنم که مطلب سقف کاذب هایی که در دکوراسیون داخلی شما می درخشند را بخوانید تا به بهترین شکل ممکن راهنمایی شوید. 

توصیه های مقرون به صرفه: بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای تغییر چهره سقف ها و هماهنگ کردن آن ها با سبک دکوراسیونی هالیوودی و پر زرق و برق؛ استفاده از کاغذ دیورای ها است. نکته های خرید کاغذ دیواری مقرون به صرفه و خوب را می توانید در مطلب نکات کلیدی در خرید کاغذ دیواری شیک و زیبا بخوانید. 

5. خانه های پر زرق و برق، خانه هایی با بافت های زیاد 

همان طور که بالاتر هم به آن اشاره کردیم، در خانه های هالیوودی پر زرق و برق بافت ها بسیار خودنمایی می کنند، بافت های مختلف و اغلب درخشان و در چشم. البته این بافت ها می توانند چهره ای معاصرتر هم به خانه شما ببخشند. پارچه هایی با پرز های بلند، پارچه هایی که طرح و نقش پوست حیوانات را دارند. پارچه های خز و به طور کلی هر چیزی که سطحی نا معمول داشته باشد می تواند جایی در این بافت داشته باشد. 

توصیه های مقرون به صرفه: کوسن ها بهترین وسیله هایی هستندکه به وسیله آن ها بافت ها می توانند به دکوراسیون داخلی خانه شما بیایند. شما می توانید دکوراسیونی لوکس با بافت هایی گرم و جذاب را از این طریق تجربه نمایید. 

6. آینه های درخشان برای خانه های پر زرق و برق 

آینه ها سطوحی هستند که می توانند درخشش و زیبایی خانه های شما را بیشتر کنند، آن ها با انعکاس نور باعث می شوند تا خانه شما دارای درخشش و شفافیت زیادی شود. بهترین کاربرد آینه ها در دکوراسیون لوکس هالیوودی و پر زرق و برق است. دیوار های آینه پوش، استفاده از آینه های کوچک و بزرگ، همه و همه می تواند در دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر گذار باشد. پیشنهاد می کنم مطلب ۵ ایده برای درخشش دیوار آینه ای در دکوراسیون منزل را بخوانید. 

توصیه های مقرون به صرفه: این نکته هم که دیگر گفتن ندارد، شما می توانید یک آینه به ابعاد و اندازه دلخواه تان تهیه کنید و بعد هم قاب دور آن را خودتان بسازید. در قسمت خودتان بسازید های چیدانه می توانید کلی مطلب را ببینید که در آن ها برای تزیین آینه ها ایده های زیادی گفته شده است. مطلب با کمترین هزینه یک قاب آینه فانتزی بسازید شما را با یکی از این ترفند های آشنا می کند. 

7. بازی با احجام در سبک دکوراسیونی هالیودی پر زرق و برق 

در خانه های پر زرق و برق احجام مختلف زیاد دیده می شود. در عکس بالا می توانید حضور احجام مختلف را ببینید. این احجام مختلف می توانند در لوستر ها و روشنایی های خانه اعمال شوند، شاید حتی پایه های میز های بغل مبلی و جلو مبلی تان را در بر بگسرد. 

توصیه مقرون به صرفه: لزمی ندارد که حتما احجام مختلف به خانه تان وارد کنید، اگر فکر می کنید که این کار لزومی ندارد اصلا بی خیال آن ها شوید و به وسیله موارد دیگر سبک هالیوودی پر زرق و برق را به خانه مهمان کنید. 

8. وسایلی با مقیاس کوچک در خانه های هالیوودی پر زرق و برق 

در خانه های هالیوودی و پر زرق و برق وسیله ها معخمولا مقیاس های کوچکی دارند، اما تعداد آن ها زیاد است همین زیاد بودن وسایل یکی از مشخصه های بارز این سبک دوست داشتنی است. ممکن است در نگاه اول دکوراسیون داخلی خانه تان شلوغ به نظر برسد. اما وقتی دقیق تر شوید متوجه خواهید شد که به همه آن ها نیاز دارید. 

9. خانه هالیوودی و پر زرق و برق 

در واقع خانه هایی با سبک هالیوودی و پر زرق و برق سبکی تلفیقی دارند، معمولا از هر سبکی ذره در دکوراسیون داخلی این خانه ها دیده می شود، بنابر این اگر واقعا عاشق این سبک هستید ان را در دکوراسیون داخلی خانه تان اعمال کنید. 

اگر در رابطه با اجرای سبک هالیوودی در دکوراسیون داخلی خانه تان مشکلی داشتید و یا احتیاج به راهنمایی دارید می توانید به مشاوره دکوراسیون چیدانه مراجعه کنید. 

منبع: houzz | مترجم: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه