Chidaneh.com placeholder image

10 چیدمان متفاوت گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

گیاهان خانگی: وقتی صحبت از طراوت و تازگی در گوشه و کنار زندگی مان می شود همیشه گلدان ها حرف اول را می زنند. نگهداری از گیاهان آپارتمانی در زندگی پرمشغله ی شهری می تواند برای مدتی کوتاهی استرس و اضطراب را از شما دور کند. انواع گیاهان آپارتمانی می توانند به گونه های مختلف در گوشه و کنار دکوراسیون منزل شما جای گیرند اما امروز در چیدانه می خواهیم ایده های جذاب دیگری را برای حضور متفاوت گیاهان خانگی در دکوراسیون داخلی تان با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی

تابلو فرش ریحان

ساده ترین ایده ای که با کمک آن می توانید جلوه ی متفاوتی به فضای دکوراسیون خود ببخشید قرار دادن گروه مختلفی از گیاهان آپارتمانی در کنار هم در گوشه ای از فضای دکوراسیون تان مانند یک جنگل کوچک می باشد. کافی است به اطراف خود نگاه کنید و خلاقانه ترین چیدمان را برای گیاهان آپارتمانی خود داشته باشید.

گیاهان آپارتمانی

برای گیاهان آپارتمانی که نیاز به نور بیشتری دارند و یا می خواهید در کنار پنجره از آن ها نگهداری استند های این چنینی بهترین گزینه محسوب می شوند و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون شما می بخشند .

انواع گیاهان آپارتمانی

برای داشتن یک عنصر دکوری منحصر به فرد می توانید از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. بخشی از گیاهان خود را قاب بگیرید! تعجب نکنید ترکیب این قاب ها و گیاهان طبیعی در کنار هم پارادوکس منحصر به فردی را در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می کنند و فضای شما را خاص تر می کنند.

 گیاهان آپارتمانی مقاوم

تلفیق یک آباژور با یک تراریوم ایده ی خلاقانه و منحصر به فردی است که می تواند در دکوراسیون اتاق خواب شما جلوه گری خاصی داشته باشد. کاکتوس ها بهترین گزینه برای این ترکیب محسوب می شوند چرا که از جمله گیاهان آپارتمانی مقاوم محسوب می شوند.

گیاهان آپارتمانی مقاوم

آکواریوم قدیمی خود را تبدیل به گلخانه کنید! با این ایده ی ساده می توانید فضای مرطوب و خاصی را برای گیاهان آپارتمانی خود به وجود آورید و جلوه ی دکوراسیون خود را دو چندان کنید.

گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی خود را تبدیل به میز کنید! تعجب نکنید به سادگی می توانید برای گیاهان آپارتمانی سایه دوست و کم آب یک باکس شیشه ای در نظر بگیرید و آن را تبدیل به یک میز بغل مبلی بامزه تبدیل کنید. فراموش نکنید فضایی را برای آبیاری گیاهان تعبیه کنید.

انواع گیاهان آپارتمانی

حتی می توانید فضای خالی بین میز جلو مبلی امروزی را تبدیل به یک گلدان بزرگ کنید! کافی است گیاهان آپارتمانی مقاوم مثل کاکتوس ها را در کنار هم بکارید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون نشیمن خود ببخشید.

انواع گیاهان آپارتمانی

شاید گلدان های آویزی گذشته را به یاد داشته باشید این گلدان ها که معمولا پوتوس و یا پیچک بودند جلوه ی خاصی به فضای داخلی خانه می بخشند. می توانید از همان ماهیت گلدان های آویزی گذشته به شکل مدرن در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید کافی است کمی خلاقیت را چاشنی این ایده ی ساده و نوستالژیک کنید.

انواع گیاهان آپارتمانی

استفاده از یک استند خاص در فضای دکوراسیون شما می تواند جلوه ی منحصر به فردی را برای دکوراسیون شما ایجاد کند. استندها نه تنها می توانند جلوه ی گیاهان آپارتمانی شما را دو چندان کند بلکه می تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در گوشه و کنار فضای دکوراسیون تان جلوه گری کند.

گیاهان آپارتمانی

حتی می توانید از استند ها برای داشتن یک دیوار سبز و جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون خود استفاده کنید ترکیب این استندها با مبلمان شما می تواند جلوه ی دکوراسیون خارق العاده شما را دو چندان کند. بنابر این توجه داشته باشید در انتخاب استند های خود دقت زیادی داشته باشید.

اگر شما هنوز نمی دانید گلدان انتخابی شما برای فضایتان مناسب است یا نه؟! تصویر گلدان و فضای مدنظرتان را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید تا مشاوران چیدانه شما را در این موضوع راهنمایی کنند. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه