Chidaneh.com placeholder image

بهترین میز آرایش برای جهیزیه، تازه عروس ها بخوانند!

به قلم: تحریریه چیدانه

علاقه به آراستن و آراستگی در خانم ها امری است که از بدو تولد همراهشان است. میز آرایش یکی از دوست داشتنی ترین عناصر موجو در اتاق خواب هر خانم مرتب و منظمی است. میز آرایش عروس معمولا یکی از اصلی ترین جزئیات سرویس چوب تازه عروس ها به شمار می رود. اگر شما هم به دنبال یک میز آرایش منحصر به فرد برای دکوراسیون اتاق خواب و یا جهیزیه خود هستید با این مطلب از چیدانه همراه شوید.

میز آرایش ام دی اف

سرویس خواب بالسا

انتخاب یک میز آرایش ام دی اف و یا چوبی سفارشی  می تواند تا حد زیادی فضای اتاق خواب شما را متفاوت کند. توجه داشته باشید مهمترین عامل برای استفاده درست از میز آرایش نور است. بهتر است این فضا نور طبیعی را همراه داشته باشد پس بهترین فضا را برای قرار دادن میز آرایش شما در نزدیکی پنجره هاست.

میزآرایش ساده

اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است و به این دلیل می خواهید خود را از داشتن یک میز آرایش محروم کنید بهتر است دست نگه دارید، با انتخاب یک میز آرایش جمع و جور و کاربردی می توانید به نیاز خود پاسخ دهید. برای بزرگ جلوه دادن فضای داخلی خود می توانید بدنه میز خود را آینه دار انتخاب کنید و به سادگی فضا داخلی خود را دو برابر کنید.

میز آرایش مدرن

همیشه نیاز نیست مدل میز آرایش ساده انتخاب کنید و یا  از یک نوع ترکیب هندسی پیروی کند، با انتخاب ترکیب های هندسی مختلف برای میز آرایشتان می توانید جلوه ی آن را در فضای دکوراسیونتان دو برابر کنید. انتخاب یک آینه گرد بدون قاب در کنار میز تمام چوب و صندلی مبلی توانسته است به راحتی با یک میز آرایش مدرن، سبک مدرن را به دکوراسیون این اتاق خواب مهمان کند.

میز آرایش عروس

در انتخاب آینه میز آرایشتان دقت کنید. این آینه قرار است شما را همان طور که هستید نشان دهد پس انتخاب یک آینه متعادل می تواند به لحاظ روانی به شما آرامش بیشتری ببخشد. برای آنکه آینه شما همواره تمیز باشد می توانید از آینه های درب دار استفاده نمایید اما حضور آینه به لحاظ فنگ شویی برای دکوراسون داخلی را در نظر بگیرید.

میز آرایش مدرن

در انتخاب صندلی میز آرایش خود دقت کنید، این صندلی باید حتما ارتفاع مناسب داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که برای صندلی های نسبتا بلند حضور پشتی الزامی است می توانید پارچه ی صندلی خود را با روتختی و یا فضای زمینه اتاق خوابتان هماهنگ کنید و جلوه ی منحصر به فردی به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید.

میز آرایش

میز آرایش کشو دار یکی از موهبت های اتاق خواب به شمار می رود شما می توانید به سادگی جزییات و لوازم خود را در آن جای دهید و زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی خود ببخشید. با انتخاب یک میز آرایش کشو دار و آینه بزرگ به راحتی فضای اتاق خواب خود دو برابر کنید و به فضای داخلی خود نظم و ترتیب ببخشید.

مدل میز آرایش ساده

شما می توانید برای ساخت میز آرایش خود ابتکار عمل بیشتری به خرج دهید، کافی است میز آرایشتان را خودتان بسازید! با کمک یک چمدان ساده قدیمی و یک میز پایه بلند میز آرایش ساده شما آماده می شود کافی است کمی خلاقانه تر به افراد خود نگاه کنید و میز آرایش منحصر به فردتان را با خلاقیت خود بسازید.

به ما بگویید….
شما برای میز آرایش اتاق خواب خود چه ایده ای دارید؟ می توانید سوالات خود درباره ی طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه