زیباترین کاربردهای نی بامبو در معماری داخلی منزل!

زیباترین کاربردهای نی بامبو در معماری داخلی منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه گیاه بامبو به دلیل زیبایی و ماهیت خاص و انرژی بخشش جای خود را در دکوراسیون داخلی باز کرده است. و تزیین با چوب بامبو یکی از پرطرفدارترین تزیینات چوبی محسوب می‌شود، پیش‌تر در چیدانه 12 ایده خلاقانه تزیین با چوب بامبو را برای شما بازگو کرده‌ایم اما امروز در چیدانه می‌خواهیم با کاربرد نی بامبو در معماری داخلی بیشتر آشنا شویم با ما همراه باشید.

چوب و هنر

کاربرد نی بامبو در معماری داخلی: دیوار

یکی از ایده های خلاقانه برای تزیین منزل با چوب بامبو استفاده از طرح آن ها برای دیوار است. این طرح‌ها می‌تواند هر نوع دیوارپوشی برای دیوار شما، طرح چوب بامبو روی کاغذ دیواری و یا حتی کاشی کاری نقش برجسته باشد. کافی است با توجه به نیاز و فضای آن یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

کاربرد نی بامبو در معماری داخلی: پارتیشن

ساخت پارتیشن از چوب بامبو یکی از پرطرفدارترین کاربردهای بامبو است که می‌تواند ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی شما ببخشد و طبیعت و منظره‌ای از خانه‌های مناطق گرمسیری را به فضای داخلی شما مهمان کند. با استفاده از این نوع پارتیشن‌ها علاوه بر آنکه فضای داخلی خود را تقسیم‌بندی می‌کنید می‌توانید از زیبایی تزیین منزل با چوب بامبو نیز بهره‌مند شوید.

کاربرد نی بامبو در معماری داخلی: مبلمان

با کمک چوب‌های بامبو می‌توانید میزهای تاشو بسازید! این میزهای کم‌جا بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک محسوب می‌شود و همچنین جذابینت دکوراسیون با نی بامبو را برای شما به ارمغان می‌آورد. صندلی‌های ساخته شده از نی بامبو یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای دکوراسیون با نی بامبو می‌توانید از آن استفاده نمایید. این صندلی‌ها را می‌توانید در بسیاری از فروشگاه‌های سبک شرقی پیدا کنید و با کمک آن دکوراسیون خود را زیباتر کنید.

کاربرد نی بامبو در معماری داخلی: لوازم دکوری

یکی از تزیینات دوست داشتنی با چوب بامبو انتخاب بامبو به عنوان لوازم دکوری در فضاست، که می‌تواند ظاهر متمایزی به فضای داخلی شما ببخشد و چهره‌ی فضای شما را متمایزتر از قبل نماید، کافی است چوب بامبو را در گلدان قرار دهید و چهره‌ی دکوراسیون خود را زیباتر کنید.

کاربرد نی بامبو در معماری داخلی: نرده و حفاظ

پیش تر در مطلب نرده و حفاظ خالاقانه شما را با انواع نرده‌های خاص آشنا کرده‌ایم. یکی دیگر از نرده‌های خلاقانه که شما می‌توانید از آن در فضای داخلی خود استفاده نمایید و ایده‌ی تزیین منزل با چوب بامبو را در خانه خود داشته باشید؛ انتخاب و یا ساخت نرده‌هایی است که به سادگی طرح گیاه دوست داشتنی بامبو را مهمان خانه شما می‌کند.

کلام آخر:

در تزیین با چوب بامبو نیازی به استفاده از تعداد زیادی چوب بامبو نمی‌باشد. به سادگی با کمک یک شاخه بامبو هم می‌توانید چهره‌ی متفاوتی به فضای داخلی خود ببخشید.

آیا شما هم از نی بامبو در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده‌اید؟ اگر دکوراسیونی به سبک و سیاق خود دارید که در آن از ایده‌های خلاقانه استفاده کرده‌اید، از طریق همکاری با تحریریه چیدانه در تورهای چیدانه شرکت کرده و دکوراسیون زیبای خود را با مخاطبان چیدانه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه