Chidaneh.com placeholder image

استیکر اتاق کودک، تزئین دیوار با کمترین هزینه!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کودک: بدون شک بهترین دوران هر کسی دوران کودکی او بوده است و همگی دوست داریم مجددا به آن دوران خوب و خوش بازگردیم. بعضی مواقع پیش آمده به سراغ آلبوم عکس ها برویم یا در مجالس و دورهمی های دوستانه و خانوادگی از خاطرات دوران کودکی،چه تلخ و یا چه شیرین،برای همدیگر تعریف کرده باشیم و به قولی “حالمان خوب بشود" ! شاید دوران خوش کودکی برای ما تمام شده باشد اما حال باید به فکر ساختن “کودکی"برای فرزندانمان باشیم تا در آینده برای آنها یاد و خاطرات خوب و خوشی به جا بماند. یکی از راه های ساخت خاطرات خوب برای کودکانمان طراحی اتاق خواب آن هاست . اتاق خوابی پر از المان ها و شخصیت های دوست داشتنی و قهرمانان کارتونی! استفاده از استیکر اتاق کودک یکی از این راه حل های منحصر به فرد و کم هزینه است که امروز در چیدانه نمونه های متفاوت آن را از محصولات بوتیک خلاقیت صالسو و ژیوار برای شما انتخاب کردیم تا با آن ها بیشتر آشنا شویم با ما همراه باشید.

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر سه بعدی - طرح کلش آف کلنز (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو
بوتیک خلاقیت سالسو
پنجره سه بعدی - طرح پرندگان خشمگین
بوتیک خلاقیت سالسو
بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر سه بعدی - طرح کارتون توربو (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو

چوب و هنر

استیکر سه بعدی اتاق کودک

همان طور که همه شما می دانید طراحی اتاق کودک یکی از موارد پر اهمیت در رشد خلاقیت کودک دلبند شما می باشد. استیکر های سه بعدی اتاق کودک امروزه یکی از پر طرفدارترین انواع استیکر برای طراحی اتاق کودک دلبند شما می باشد. این طرح های شاد و سرزنده معمولا از شخصیت ها و قرمانان کارتونی می باشند که ظاهر منحصر به فردی به فضای اتاق کودک شما می بخشد.

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر سه بعدی - طرح شهر کارتونی (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو
 

بوتیک خلاقیت صالسو و ژیوار با استفاده از دانش و تکنیک روز دنیا چه در طراحی و چه در چاپ محصولات خود در جهت رشد سالم و شاد کودکان این سرزمین تدبیری اندیشیده است. این گروه در زمینه طراحی استیکر اتاق کودک ماهرانه فعالیت می کند و استیکرهای دیواری بامزه با طرح ها و نقش های متنوع در ابعاد مختلف تولید می کند و شما می توانید با انتخاب آن ها فضای اتاق کودک خود را بیش از بیش دوس داشتنی کنید.

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر سه بعدی - طرح کارتون ماشین ها (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو
 

استیکر اتاق نوزاد پسر

همان طور که گفته شد استیکر اتاق کودک معمولا نقشی از قهرمانان یا شخصیت های دوست داشتنی کارتونی می باشند. اگر در حال تدارک دیدن سیسمونی و یا آماده کردن اتاق نوزاد خود هستید به سادگی می توانید از طرح های تم پسرانه برای استیکر اتاق کودک استفاده کنید و ظاهر اتاق کودک خود را متناسب با خلق و خوی او طراحی کنید.

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر سه بعدی - طرح گیسو کمند (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو
 

استیکر اتاق نوزاد دختر

همان طور که در بند قبل توضیح داده شد استیکر های اتاق کودک بهتر است متناسب با خلق و قو و علایق فرزند شما انتخاب شود و ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی شما ببخشد و خاطره خوشی از این دوران برای آن ها به یادگار بگذارد. محصولات بوتیک خلاقیت صالسو می تواند بخش بسیار ناچیزی از این خاطرات را برای کودک شما بسازد.

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر نواری - طرح خرس (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو
بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر نواری طرح گوسفند
بوتیک خلاقیت سالسو
بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر نواری - طرح حیوانات (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو

استیکر نواری اتاق کودک

استیکرهای نواری اتاق کودک گونه ی پر طرفدار دیگری از استیکرها برای طراحی و تزئین اتاق کودک به خصوص اتاق نوزادان محسوب می شود. شما می توانید نوارهایی با رنگ های متفاوت از رنگ زمینه برای اتاق کودک خود انتخاب کنید و بازی هنرمندانه ای با ترکیب رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب دلبندتان ایجاد نمایید.

بوتیک خلاقیت سالسو
طاقچه مجازی (استیکر سه بعدی) صالسو- طرح فانتزی
بوتیک خلاقیت سالسو
 

طاقچه مجازی اتاق کودک

طاقچه مجازی پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان می‌باشند، که برای نخستین بار در ایران طراحی و تولید می‌شوند. با نصب طاقچه مجازی روی دیوار اتاق کودک خود حس داشتن سه طاقچه متفاوت با دکوری خاص و بامزه را می توانید برای کودکان خود رقم بزنید. خود چسب دار بودن طاقچه های مجازی در کنار ضخامت بهینه شده آن، زمان نصب را بسیار کم می کند. استفاده از چسب متفاوت در این سری از محصولات بوتیک خلاقیت صالسو و ژیوار سبب شده تا چسباندن آنها بر روی دیوار برای کودکان نیز کاری آسان و لذت بخش باشد. شما می توانید این محصول را روی هر سطح صاف با پوشش های متفاوت مانند دیوار پوش، کاغذ دیواری، ام دی اف، پوشش های ملامینی، رنگ های روغنی و آکرولیک نصب نمایید. همچنین نوع متفاوت چسب به کار رفته در این محصول اجازه جداکردن آن را بدون آسیب به دیوار مهیا می کند، تا امکان استفاده مجدد از آن فراهم شود.

برای مشاهده طرح های بیشتر می توانید به وبسایت بوتیک خلاقیت صالسو و ژیوار سری بزنید و آن ها را مشاهده نمایید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
www.payatechgroup.com در تاریخ 01 آبان 1395
خوب بود. پایاتک طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری www.payatechgroup.com www.payatech.co
sndekorisa در تاریخ 10 اسفند 1395
اگر میخواهید اتاق فرزندتون رو اصولی و خلاقانه بچینید، قبل از هر کاری با کارشناسان دکوریسا، رایگان! مشورت کنید: 021-66577515 0919-0755457 www.dekorisa.com تیم پرحوصله و با سلیقه دکوریسا در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی تمام شما عزیزان خواهد بود!

ثبت دیدگاه