Chidaneh.com placeholder image

10 ایده که در دکوراسیون ورودی آپارتمان غوغا می کند!

به قلم: تحریریه چیدانه

ورودی و راهرو: ورودی خانه ی شما یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی تان محسوب می شود، این فضا به عنوان اولین فضایی که شما با آن مواجه می شوید باید حالت دعوت کننده و جذابی داشته باشد تا بتواند تاثیر خوبی در بدو ورود برای شما و عزیزانتان داشته باشد. پیش در چیدانه در رابطه با اجزا مختلف لوازم و وسایل موجود در دکوراسیون ورودی آپارتمان شما با شما صحبت کرده ایم اما امروز می خواهیم ترفندهای ساده ای برای داشتن دکوراسیون ورودی آپارتمان جذاب تر با شما در میان بگذاریم پس برای داشتن ورودی جذاب تر با ما همراه باشید. 

دکوراسیون ورودی آپارتمان

قالیشویی ادیب

1. دکوراسیون ورودی آپارتمان: نور

نور یکی از مهمترین عناصری است که در فضای نسبتا کوچک دکوراسیون ورودی آپارتمان ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بنابر این به سادگی می توانید با یک دیوار کو، لامپ های پر نور و یا حتی درصورت امکان بهره بردن از نور طبیعی فضای ورودی تان را منحصر به فرد تر نمایید و زیبایی خاصی به آن ببخشید.  

دکوراسیون ورودی منزل

2. دکوراسیون ورودی آپارتمان: آینه

در اغلب آپارتمان های امروزی فضای ورودی نسبتا کوچک است، اما این بدان معنا نیست که شما از دکوراسیون این فضا غافل شوید می توانید با کمک یک ترفند ساده ی قدیمی و با استفاده از آینه ی نسبتا بزرگ این فضا را دو برابر کنید همچنین میزان روشنایی آن را بیشتر کنید و دکوراسیون ورودی آپارتمان تان را بیش از بیش جذاب نمایید. 

دکوراسیون ورودی آپارتمان

3. دکوراسیون ورودی آپارتمان: مقیاس

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که ورودی آپارتمان وسیعی دارید پس بهتر است برای ورودی آن بیش از بیش وقت بگذارید وظاهر منحصر به فردتری برای آن در نظر بگیرید. انتخاب یک جالباسی مناسب، آینه و کنسول، گلدان و لوازم تزئینی همه و همه عناصری است که می توانید برای یک دکوراسیون ورودی جذاب از آن ها استفاده نمایید. 

دکوراسیون ورودی منزل

4. دکوراسیون ورودی آپارتمان: سبک

ورودی خانه ی شما در واقع پیش نمایشی از فضای داخلی تان است بنابراین بهتر است هم سبک با دکوراسیون داخلی تان باشد، کافی است دکوراسیون ورودی آپارتمان تان را متناسب با سبک و سیاق فضای داخلی تان بچنید تا دربدو ورود جلوه ای از زیبایی دکوراسیون تان باشد. 

دکوراسیون ورودی آپارتمان

5. دکوراسیون ورودی آپارتمان: فرش 

حضور فرش را در دکوراسیون ورودی آپارتمان تان جدی بگیرید اضافه کردن یک فرش به فضای دکوراسیون ورودی تان می تواند روح تازه ای به این فضا ببخشد، مطلب بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی! می تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری کند. 

ورودی آپارتمان مسکونی

6. دکوراسیون ورودی آپارتمان: رنگ

با کمک رنگ ها می توانید به سادگی ظاهر منحصر به فرد و گیرایی در فضای ورودی خانه ی خود ایجاد کنید، رنگ ها به هیجان انگیز تر شدن هر چه بیشتر دکوراسیون ورودی آپارتمان تان کمک شایانی می کند، پس حضور آن ها در فضای داخلی تان را جدی بگیرید.

ورودی منزل

7. دکوراسیون ورودی آپارتمان: کاغذ دیواری

با کمک کاغذ دیواری ها می توانید به سادگی ظاهر خیره کننده ای به فضای ورودی تان ببخشید، در انتخاب کاغذ دیواری مناسب حتما به مقیاس و نور ورودی آپارتمان تان توجه داشته باشید که چرا که برای ورودی های کوچک انتخاب کاغذ دیواری با طرح های شلوغ و رنگ های تند ابدا مناسب نمی باشد. 

دکوراسیون ورودی آپارتمان

8. دکوراسیون ورودی آپارتمان: قفسه و کنسول

 در طراحی ورودی آپارتمان تان یک محل برای طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایلی که در هنگام ورود و خروج به منزل در دست دارید فراهم کنید، با این کار همیشه آن ها را در دسترس خواهید داشت و هرگز همراه داشتنشان را فراموش نمی کنید. 

دکوراسیون ورودی

9. دکوراسیون ورودی آپارتمان: گل و گیاه

حضور گل و گیاه در دکوراسیون ورودی آپارتمان شما می تواند آن از یک فضای مرده تبدیل به یک فضای سرزنده و پویا نماید، توجه داشته باشید که اگر ورودی آپارتمان شما از نور مطلوب برخوردار نیست از گیاهان سایه نشین برای این منظور کمک بگیرید. 

دکوراسیون ورودی

10. دکوراسیون ورودی آپارتمان: لوازم دکوری

با اضافه کردن لوازم دکوری خاص به فضای ورودی آپارتمان تان می توانید آن را گیرا تر از قبل کنید، مطلب دکوراسیون ورودی آپارتمان، ۱۰ وسیله جذاب دکوری! در انتخاب لوازم دکوری مناسب براری ورودتان به شما کمک خواهد کرد. 

به ما بگویید…
ترفندهای شما برای زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون ورودی آپارتمان تان چه بوده اند؟ ایده های خلاقانه خود را با ما به اشتراک بگذارید!
ضمنا می توانید سوالات، نظرات و پیشنهاد های خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید.

منبع: Houzz| مترجم:  ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه