Chidaneh.com placeholder image

چیدمان لیوان و فنجان، 10 ایده شیک برای آشپزخانه های کوچک!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: اگر نگاهی به کابینت خود باندازید حتما با تعداد زیادی لیوان و فنجان رنگارنگ مواجه می شوید که شاید از بعضی از آنها تنها یکی باقی مانده است، اگر دوست دارید چیدمان متفاوتی برای لیوان و فنجان های خود داشته باشید بهتر است  با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های منحصر به فرد چیدمان لیوان و فنجان در آشپزخانه را مرور کنیم. با ما همراه باشید. 

سرویس خواب بالسا

چیدمان لیوان و فنجان: دیوار رنگارنگ بسازید!

اگر به هر لیوان یا فنجانتان به شکل یک اثر هنری نگاه کنید به سادگی می توانید با کمک آن ها دیوار ساده ی آشپزخانه ی خود را تبدیل یک یک اثر هنری و چشمگیر کنید، کافی است همانند  تصویر از یک استند خنثی استفاده کنید و لیوان و فنجان خود راروی آن بچینید.

چیدمان لیوان و فنجان: استفاده بیشتر از فضای کابینت

شاید شما هم فضای کافی برای چیدمان لیوان درکابینت تان ندارید، با یک ترفند ساده می توانید فضای کابینتان را برای این منظور دو چندان کنید، کافی است از قلاب های کوچکی همانند تصویر در کابینت نصب کنید و فضای کابینت خود را برای چیدمان لیوان و فنجانتان دو برابر کنید.

چیدمان لیوان و فنجان: استفاده از فضای زیر شلف

اگر فضای آشپزخانه ی شما کوچک است بهترین ایده برای طبقه بندی و نظم دهی به لوازم و وسایلتان شلف ها هستند، حتی می توانید از فضای زیر شلف ها برای چیدمان لیوان و فنجان خود استفاده نمایید، کافی است برای این منظور همانند تصویر از یک میله و قلاب های S  شکل استفاده نمایید و همیشه لیوان و فنجان خود را دم دست داشته باشید.

چیدمان لیوان و فنجان: ایجاد فضای اضافی درکابینت

همان طور که در بندهای قبل گفته شد اگر شما فضای کافی برای طبقه بندی و قرار دادن لیوان و فنجان های خود ندارید می توانید با یک استند کوچک خلاقانه فضای کابینت خود را دو برابر کنید و به راحتی فنجان های خود را بچینید.

چیدمان لیوان و فنجان: دیوار فنجانی بسازید!

برای گوشه ی بی استفاده ی فضای آشپزخانتان فکری کنید و با کمک ایده های گفته شده چیدمان لیوان و فنجان خاص خود را داشته باشید، حتی می توانید در این بخش چای ساز و یا قهوه سازخود را قرار دهید و از داشتن شان در آشپزخانه ی خود لذت ببرید.

چیدمان لیوان و فنجان: عمودی بچینید.

با کمک یک قطعه چوب و چند میخ می توانید یک استند منحصر به فرد برای فضای آشپزخانه خود بسازید و لیوان و فنجانتان را روی عمودی بچینید، این ایده علاوه بر زیبایی فضای کمتری از آشپزخانه ی شما اشغال می کند.

چیدمان لیوان و فنجان: استفاده از سینی

اگر زیاد اهل نوشیدن چای یا قهوه هستید می توانید لیوان و فنجان مورد استفاده تان را روی یک سینی بچینید و روی اپن یا میزهای پذیرایی دم دست خود قرار دهید تا همیشه تمیز و مرتب باشند.

چیدمان لیوان و فنجان: استفاده از استندهای چرخان

شاید شما هم یک استند رو میزی درست همانند تصویر داشته باشید، می توانید از آن برای میز پذیرایی و یا صبحانه و یا حتی روی اپن آشپزخانه خود استفاده کنید و یک چیدمان لیوان و فنجان جذاب برای این بخش ها داشته باشید.

چیدمان لیوان و فنجان: برد فنجانی بسازید!

بهترین وسیله برای چیدمان لیوان و فنجان در خانه ی شما تخته های سوراخ دار می باشد، شما می توانید با کمک تخته های سوراخ دار لیوان و فنجان های خود را روی دیوار آشپزخانه بیاویزید و همیشه آن ها را دم دست داشته باشید.

مطلب بیشتر:با تخته های سوراخ دار، نظم را به دکوراسیون منزل خود بازگردانید!

چیدمان لیوان و فنجان: استفاده از استندهای رو میزی

با کمک یک استند رومیزی درست همانند تصویر می توانید به لیوان و فنجان خود نظم و ترتیب ببخشید و ظاهر آشپزخانه ی خود را زیبا تر از آن چه هست کنید.

اگر شما هم ایده های جذابی برای چیدمان لیوان و فنجان در آشپزخانه خود دارید، می توانید آن ها را با ما در میان بگذارید. ضمنا با مراجعه به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه می توانید سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و پاسخ بگیرید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه