Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین عکس آشپزخانه های ایرانی در چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

آشپزخانه: نبض حیات هر خانه ای بدون شک آشپزخانه است. این جمله را شاید بارها و بارها شنیده اید، اما در واقع آشپزخانه یکی از مهمترین فضاهای هر خانه ای محسوب می شود که حساسیت چیدمان و دکوراسیون آن کمتر از نشیمن و سایر فضاهای عمومی خانه نمی باشد. به همین منظور امروز در چیدانه  ۱۰ نمونه از پربازدید ترین دکوراسیون آشپزخانه ایرانی را با شما به اشتراک گذاشتیم تا با هم بتوانیم از ایده های طراحی آن ها در دکوراسیون خود استفاده کنیم با ما همراه باشید. 

Mr.
دکوراسیون آشپزخانه ایرانی به سبک کلاسیک
Mr.

سرویس خواب بالسا

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک ممبران به رنگ سفید جزو محبوب ترین نوع کابینت های ممبران است. رنگ سفید به تزئینات و حکاکی ها اجازه می دهد که بیشتر خودنمایی کنند و بیشتر به چشم بیایند. علاوه بر این کابینت های سفید رنگ می توانند دکوراسیون آشپزخانه شما را بزرگ تر جلوه بدهند. در ضمن مطمئن باشید که رنگ سفید به شما اجازه نمی دهد که از تزئینات زیاد این نوع کابینت ها خسته شوید. این کابینت ها زیبایی آشپزخانه تان را دو چندان می کنند و وقتی یراق آلات آن را طلایی در نظر بگیرید می توانید یک اشپزخانه سلطنتی را تجربه کنید. مطلب کابینت ممبران، معجزه ای در آشپزخانه کلاسیک امروزی! در انتخاب کابینت مناسب به شما کمک خواهد کرد. 

گروه طراحی شیفت
آشپزخانه مدرن ایل خانه
گروه طراحی شیفت

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

امروزه آشپزخانه‌ها به جز پخت و پز، محلی برای دور هم بودن اعضای خانواده و حتی انجام کارها به حساب می‌آیند،آشپزخانه های امروزی محلی برای بازی بچه ها، پیگیری کارهای روزمره، پاسخ به ایمیل ها و… را نیز دارا می باشد. و از محلی صرفا برای پخت و پز و تک کاربرد تبدیل به محلی شده است که عمده فعالیت اعضای خانواده در آن میگذرد. ممکن است در وهله ی اول با دیدن یک آشپزخانه مدرن متوجه این نکته نشوید، اما حقیقت این است که خطوط افقی در آشپزخانه های مدرن نقش مهمی را ایفا می کنند. مطلب ۱۳ راز دکوراسیون آشپزخانه های امروزی! در انتخاب دکوراسیون مناسب به شما کمک خواهد کرد.

شرکت معماری دکوکو
طراحی مدرن آشپزخانه پروژه الهیه
شرکت معماری دکوکو

 در طراحی داخلی آپارتمانی رویایی و مدرن در برج های دوقلوی الهیه ، در کنار فضای ناهارخوری فضای آشپزخانه قرار داده شد، محیطی که به گونه ای اجتناب ناپذیر فضای زیادی را اشغال می کند و یکی از اساسی ترین بخش های درون زندگی است. بنابراین باید جایی دلپذیر و کارامد باشد. طراح هنگام برگزیدن ملزومات دکوراسیون آشپزخانه استحکام، طراحی کارآمد و همین طور کارایی جنس را با توجه به شرایط زندگی کارفرما مد نظر قرار داده است. استفاده از رنگ سفید فضایی کاملا مدرن را به وجود آورده و به وسعت فضا افزوده است.

دکوراسیون گروه تی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون گروه تی

در برخی از آشپزخانه های مدرن، فضای آشپزخانه به وسیله ی دیوارها جدا نمی شوند، بلکه چیدمان وسایل به گونه ای صورت می گیرد که خود معرف فضا می شوند. در این حالت، دکوراسیون داخلی آشپزخانه اهممیت خیلی زیادی دارد و باید با دقت بالا و حساسیت زیاد به چیدمان پرداخت، همچنین انتخاب رنگ مناسب برای چنین آشپزخانه هایی بسیار حائز اهمیت می باشد، مطلب فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه با بهترین ترکیب رنگ ها در رابطه به شما توضیحات بیشتری ارائه خواهد داد. 

مانی فرم
طبقه بندی داخل کابینت آشپزخانه
مانی فرم

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

فضاهای بسیار باریکی در گوشه و کنار دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد که در نگاه اول شاید پرت به نظر برسد اما اگر قرار است خودتان کابینت‌های‌تان را سفارش بدهید این فضاها را دریابید و از آن بهترین استفاده را ببرید. گول ظاهر کوچک این مدل کابینت‌ها را نخورید؛ وسایلی که آنها در خودشان جا می‌دهند خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. در مطلب ۸ اکسسوری کابینت که در آشپزخانه کوچک معجزه می کنند! اکسسوری های بیشتری را برای آشپزخانه شما معرفی کرده ایم.

کارما
دکوراسیون آشپزخانه مدرن
کارما

دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای 

شما می توانید در آشپزخانه های بزرگ تان از کابینت های جزیره به شکل های مختلف استفاده کنید. این کابینت ها در یک قسمت می توانند میزکار شما برای آماده کردن غذا باشند و در قسمت دیگر هم می توانند کانتری برای سرو غذا باشند، ضمن آن که کابینت های جزیره می توانند در حوزه بندی دکوراسیون آشپزخانه تان نیز به شما کمک کنند و به هر قسمت در آشپزخانه شخصیتی مستقل بدهند، بهتر است که کابینت های جزیره را دست کم نگیرید. مطلب ۱۰ کابینت جزیره شیک در دکوراسیون آشپزخانه! در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهد کرد. 

دکوراسیون سوین
طراحی کابینت آشپزخانه
دکوراسیون سوین

دکوراسیون آشپزخانه با پلان خطی

آشپزخانه پلان خطی یا تک دیواری به طور معمول برای خانه های کوچک کاربرد دارند. تمام فعالیت های آشپزخانه در محوری خط مانند در فضایی از یک دیوار انجام می گیرد. چالش اصلی چنین پلانی در فضای آشپزخانه کوچک بودن فضای کار برای کاربر است که در صورت امکان با اضافه کردن یک جزیره می توانید این مشکل را برطرف نمایید. مطلب انواع پلان آشپزخانه در آپارتمان های مدرن! می تواند در طراحی آشپزخانه تان به شما کمک بسیاری نماید.

دایا استودیو
ویلایی برای یک دوست در لواسان
دایا استودیو

دکوراسیون آشپزخانه روستیک

وقتی به دکوراسیون آشپزخانه فکر می‌کنیم بی‌شک واژه‌هایی که به ذهن‌مان می‌رسند «کهنه»، «قدیمی»، و «زمخت» نیستند. اما امروز آشپزخانه‌های روستیک تبدیل به رقیبی برای آشپزخانه‌های کلاسیک تمام‌سفید شده‌اند و شاید دلیل آن الوار، سنگ، آجر، وسایل باکیفیت، و شومینه باشد. اگر هنوز در انتخاب سبک مناسب آشپزخانه تان مردد هستید مطلب ۹ سبک طراحی کابینت در دکوراسیون آشپزخانه می تواند اطلاعات جامعی در این باره در اختیار شما بگذارد. 

[[nid:20686]]

سنگ گرانیت برای دکوراسیون آشپزخانه 

سنگ گرانیت به دلایل زیادی از معمول ترین مصالح مورد استفاده برای رویه کابینت است. این سنگ طبیعی ویژگی های بسیاری دارد و با توجه به رگه های طبیعی سنگ گرانیت، رنگ و طرح های متنوعی از این سنگ در بازار وجود دارد. زمانی که درزگیری سنگ گرانیت به خوبی انجام شده باشد، سنگ گرانیت دوام بیشتری خواهد داشت. محدوده قیمت سنگ گرانیت متغیر بوده و با در نظر گرفتن روش نصب، رنگ، فرآیندهای انجام شده متفاوت خواهد بود. برای انتخاب سنگ مناسب کانتر آشپزخانه تان به مطلب انواع صفحه کابینت، ۱۵ انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه! مراجعه نمایید. 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی سپهر
کابینت آشپزخانه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی سپهر
شرکت معماری و دکوراسیون داخلی سپهر

کابینت چوبی در دکوراسیون آشپزخانه

معمولا افرادی که مایل به آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن هستند، به سراغ کابینت های تمام چوب می روند. این کابینت ها از جمله کابینت های جذاب و دوست داشتنی ای هستند که جلوه ای خیره کننده به آشپزخانه شما می بخشد. البته این جنس کابینت ها برای خانه هایی به سبک کلاسیک هم مورد استفاده قرار می گیرند. کدام جنس کابینت آشپزخانه را انتخاب کنیم؟ مطلبی است که می تواند شما را در انتخاب کابینت آشپزخانه تان همراهی کند. 

اگر مشغول ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه