Chidaneh.com placeholder image

خانه رویایی مسعود اوزیل در قلب لندن

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره ها: بیایید اجازه دهیم تخیلمان ورزش کند. تخیل درباره خانه ای رویایی به سبک معاصربا مساحت 16300متر مربع شهامت می خواهد .خانه ای که در قلب لندن واقع شده است.

بهنام حضرتی

 

شیرآلات کسری

مسعود اوزیل

 

این خانه توسط طراحی بسیار معروف به اسم هریسون وارم طراحی شده است.قسمت های مختلف این خانه شامل: 8 اتاق خواب ،  6 اتاق پذیرش ، یک سینمای خانگی بسیار بزرگ ،  استخری بزرگ و دیدنی ،  یک باشگاه کاملا مجهز ، یک ساختمان مخصوص کارکنان ،  آسانسوری 8 نفره  و   یک پارکینک زیرزمینی زیبا با گنجایش 6 ماشین  ،خانه ای کاملا مجهز را تشکیل داده است.

 

مسعود اوزیل

 

این واقعا افسانه ای است! آپارتمانی پوشیده از نور های فراوان و انرژی مثبت   که هر روز شما را به یک روز زیبا و پر از شادی تبدیل می کنند ،مانند یک روز تعطیل.

 

 

فضاها پر شده اند از اشیای لوکس وزیبا که بدون شک با شما حرف می زنند.

 

مسعود اوزیل

 

قسمت بار این خانه لوکس وزیبا با نور پردازی های  ساده و صندلی هایی از جنس چرم و پوست با طرح های متفاوت مزین شده است. برای کابینت ها در های شیشه ای تعبیه شده است تا زیبایی بلور ها را به نمایش بگذارد.

 

مسعود اوزیل

 

در سرویس بهداشتی از رنگ تمام سفید که  فضا را لوکس تر می نماید و حس پاکیزگی می دهد استفاده شده است.در حمام شیشه ایست تا هم فضا بزرگ تر به نظر برسد وهم به نور فضا می افزاید.

 

مسعود اوزیل

 

سینمای خانگی بسیار بزرک با مبلمان چرم و نور پردازی آرامش بخش و ملایم طراحی شده است تا این فضا تاریک تر باشد و حس سینما را القاء کند.

 

مسعود اوزیل

 

پارکینگی بسیار زیبا و بزرگ با شیشه های وسیع تا هم نور را وارد محیط کند و هم زیبایی ماشین های لوکس را مانند نمایشگاه ها نمایان کند.

 

مسعود اوزیل

 

اتاق خواب طراحی ساده و کاربردی دارد. استفاده از کمد های چوبی و پرده های ساده و عاری از وسایل تزیینی به این اتاق فضایی آرامش بخش می دهد.

 

مسعود اوزیل

 

در فضای ناهار خوری دکوراسیونی متفاوت به چشم می خورد. فضایی رنگی ، کاغذ دیواری های پر از طرح حس زندگی و شادابی را هنگامی که اعضاء خانواده در کنار هم هستند القاء می کند.

 

مسعود اوزیل

 

استخر در کنار  پاسیویی زیبا با نور پردازی صورتی که تنها با شیشه ای از هم مجزا می شود ،  تلوزیون  برای سرگرمی  و گیاهان گلدانی  فضایی کاملا شخصی و در عین حال سر گرم کننده ایجاد کرده است.

 

مسعود اوزیل

 

نور پردازی آبی در سطح استخر حس آرامش را تشدید کرده و در تاریکی شب کمک میکند تا استخر را به وضوح و زیبایی روز دیده شود.

 

مسعود اوزیل

 

فضای گرم کنار شومینه با مبل هایی که به صورت گرد در کنار هم چیده شده  است تا حس صمیمیت  وبا هم بودن را تشدید کند .در دکوراسیون این اتاق رنگ هایی با تناژ های  قهوه ای ،کرم با تضاد در روشنی و تیره گی بالا در کنار هم قرار گرفته اند که  دکوراسیونی جذاب و دوستانه ایجاد کرده اند.

 

مسعود اوزیل

 

این خانه شامل چند سوییت مجزا می باشد که حتما دارای یک تی وی روم مجزا نیز می باشند . به نور پردازی و انتخاب رنگ در این خانه نگاه کنید بسیار استادانه است.

 

مسعود اوزیل

 

در ورودی خانه  برای ایجاد هماهنگی در کل خانه از مصالح  یکسانی که در فضاهای دیگر خانه  استفاده شده است به کار رفته مانند شیشه ،سنگ، چوب ،رنگ قهوه ای و سفید، پنجره های بزرگ و نور پردازی های فوق العاده زیبا.

 

 

مسعود اوزیل

 

این آشپزخانه احتمالا برای تعداد افراد زیادی طراحی شده تا در کنار هم در فضایی خودمانی و راحت غذا بخورند و وقت صرف کنند. رنگ نارنجی برای افزایش اشتها به کار رفته و در کنار قهوه ای ترکیبی زیبا ایجاد کرده است.

 

 

مسعود اوزیل

 

به اتاق کار میرویم . میبینید که صندلی های زیادی در کنار میز کار چیده شده اند تا تمام کفتگو ها در فضای نزدیک به هم و صمیمی تر انجام گیرد.در این فضا  استفاده از همان رنگ قهوه ای _اکر و مصالح بکر طبیعی را که در دیگر فضا ها دیده میشود میبینید.

 

 

مسعود اوزیل

 

 

نمای پشتی  این  خانه را با هم میبینیم . فضای سبزی ساده و زیبا احتمالا برای بازی فوتبال ،آلاچیق و نمایی آجری رنگ به خوبی  در این محیط کنار هم جا افتاده اند.

 

مسعود اوزیل

 

نظر شما درباره این خانه چیست؟

 

منبع:myfancyhouse | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
aysal در تاریخ 29 خرداد 1393
اینجا یه قصره از نوع مدرن والبته بسیار زیباوشگفت انگیز فکر کنم زندگی تو همچین خونه ای باید جالب باشه.
avina در تاریخ 31 خرداد 1393
البته از مسعود اوزیل بعید نیست؟!! منم با aysal موافقم کم از قصر نداره
nazanin_kd در تاریخ 25 خرداد 1394
مسعود اوزیل بازیکن فوتبال آلمانه که تو آرسنال و تیم ملی آلمان بازی می‌کنه.بهش لقب پادشاه پاس را داده‌اند و از طرف فیفا آقای پاس گل جهان معرفی شده .

ثبت دیدگاه