Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون دخترانه، اتاق خواب زینب 17 ساله!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای مسکونی: من آرامش را از حس مثبت خانه ام می گیرم، فضایی رویایی و زیبا که تک تک اجزای آن را با ذوق و عشق چیده ام. در معرفی “اتاق خواب هفته" فضایی را می بینید که خانم زینب انصاری با ذوق و سلیقه بسیار اتاق خواب دخترانه دلنشین و آرامی را برای خود طراحی و دکوراسیون کرده است. داستان او را بخوانید:

اتاق خواب من

چوب و هنر

اتاق خواب هفته در یک نگاه

  • شغل فرد استفاده کننده از فضا: دانش آموز سال سوم دبیرستان رشته تجربی
  • موقعیت شهر: اصفهان/ محله: میرداماد
  • متراژ اتاق خواب: حدود ١١ متر
  • سال ساخت: 1391
  • ملک شخصی
  • سبک دکوراسیون: مدرن
  • رنگ های غالب: سفید، بنفش، یاسی، صورتی
  • طراح: زینب انصاری
  •  مدت زمان طراحی داخلی و خرید وسایل: کمتر از یک ماه
  •  هزینه دکوراسیون: حدود ٩ میلیون تومان

اتاق خواب من

طراحی اتاق زینب با ورود سرویس خواب جدید

وسایل چوبی دکوراسیون اتاق خواب مثل تخت و کمد را از کودکی داشتم. کمد لباسم خیلی کوچک بود و تختم هم خراب شده بود. به همین دلیل سرویس اتاق خواب جدید و طرح نوجوان خریدیم و باعث شد دکوراسیون اتاق به کلی تغییر کند.

رنگ روشن برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک نوجوان

این رنگ و سبک را به علت علاقه ام به رنگ روشن و همچنین برای بزرگتر و دلبازتر نشان دادن فضا انتخاب کردم.

اتاق خواب من

قسمت مورد علاقه: میز تحریر

قسمت میز تحریر را بیشتر دوست دارم و چون بیشتر زمان من پشت میز می گذرد، سعی می کنم همیشه آن را مرتب نگه دارم. برای اینکه چیدمان میز تحریر دچار یکنواختی نشود، هر چند وقت یکبار دکوراسیون آن را تغییر می دهم.

اتاق خواب من

وسایل و مبلمان اتاق خواب دخترانه خود را از کجا تهیه کردید؟

تخت خواب، میز کنار تختی، میز تحریر و میز آرایش و روتختی از فروشگاه بامبینو در اصفهان خیابان آپادانا خریدیم. وسایل چوبی مجموعا حدود 7.5 میلیون تومان و روتختی ۵٨٠ هزار تومان هزینه داشت.

اتاق خواب من

قالیچه ٢٧۵ هزار تومان از فروشگاه انگلیش هوم در اینستاگرام، دراور حصیری ٢٨٠ هزار تومان از پیج اینستاگرام فروشگاه پاپیون گالری، گلدان و قاب عکس ها را هم از فروشگاه ایکیا خریدم.

اتاق خواب من

توصیه زینب: به اختلاف قیمت مغازه ها دقت کنید!

برند بودن هر محصول باعث اختلاف قیمت زیادی می شود و متاسفانه خیلی اوقات ما پول زیادی را صرفا بابت برند معروف پرداخت می کنیم! جالب است بدانید همین سرویس خواب من با همین طرح و چوب ولی برند متفاوت در فروشگاهی بالای ٢٠ میلیون تومان بود!! ولی ما 6.5 میلیون خریدیم که البته در آن زمان جشنواره بود و تخفیف خوبی هم داشت.

اتاق خواب من

گل های شاخه بریده در اتاق خواب زینب

نور اتاق من برای نگهداری از گیاهان به صورت دائمی مناسب نیست و باعث می شود زود پژمرده بشوند ولی اکثر مواقع سعی می کنم در اتاقم گلهایی مثل میخک، نرگس، داوودی و … داشته باشم که هم باعث زیباتر شدن فضا می شوند و هم انرژی مثبت زیادی دارند.

مطلب مرتبط: عمر گل های شاخه بریده را طولانی کنید!

اتاق خواب من

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

در فضای آرام بخش و دخترانه اتاق زینب چیزی که بیشتر حس می شود لطافت و آرامش است. زینب با عشق و ذوق بسیاری برای دکوراسیون اتاق خواب خود تلاش کرده است و این را در هر قسمت فضا می توان مشاهده کرد. کاغذ دیواری سفید با طرح های دایره ای و خطوط عمودی بنفش و یاسی در نقش دیوارپوش اتاق ظاهر شده است.

اتاق خواب من

رنگ سفید در مبلمان چوبی و وسایل دیگر قالب است و در قسمت هایی ترکیب رنگی سفید با بنفش یا صورتی به چشم می خورد.

اتاق خواب من

به کاغذهای رنگی و اشکال اوریگامی که از دیوار و سقف آویزان شده اند، خوب دقت کنید. بدون شک زینب برای درست کردن آنها لحظات خوبی را گذرانده است.

اتاق خواب من

عروسک های پارچه ای، لوازم دکوری، جعبه جواهرات و وسایل تزیینی گوشه و کنار این فضا نشان از سلیقه دخترانه و ظریفی دارد که از دیدن اتاق خواب خود غرق در شادی و لذت می شود.

برای اینکه داستان خانه شما را در تور خانه گردی معرفی کنیم، تصاویر فضاهای داخلی را به تلگرام چیدانه 09388547140 ارسال کنید. اهالی فن چیدانه برای دکوراسیون زیبا راهنمای شما هستند.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه