Chidaneh.com placeholder image

عجیب و غریب ترین ایده های دکوراسیون منزل که تا به حال دیده اید!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: این 10 اتاق خلاقیت در خانه را به سطح جدیدی ارتقا داده اند. آن‌ها نمونه‌هایی از طراحی داخلی و معماری خلاقانه با چاشنی خیال، هوشمندی، و بی‌باکی هستند. اما برای ساختن فضایی که با فضاهای مرسوم متفاوت است فقط خلاقیت و خیال کافی نیست. این کار نیاز به جسارت و خب البته حساب بانکی پرپول دارد. در حالی که اکثر ما ممکن است گاهی به این طرح‌ها فکر کنیم، طراحان پیش می‌روند و چنین طرح‌هایی را عملی می‌کنند.

چنین طراحی‌هایی مناسب همه نیست، اما به ما یادآوری می‌کند که می‌توان هر چیزی را در یک محیط طراحی و اجرا کرد. 

قالیشویی ادیب

این فضا مخصوص کسانی است که می‌خواهند زیرزمین خانه خود را تبدیل به فضایی برای تفریح و سرگرمی کنند. 
اولین کار: راه‌پله‌ای مارپیچ بسازید که شبیه دم اژدهاست. یک دیوار صخره‌ای، طاق طلایی به آن اضافه کنید. اکنون فضای شما شبیه داستان‌های تخیلی است. 

عکس های جذاب و دیدنی دکوراسیون داخلی 

این خانه براساس تخیل ساخته شده است اما جذاب‌ترین بخش آن سرسره‌ای است که به زیرزمین راه دارد. مطمئن هستم انجام کارهای رختشویی در این زیرزمین جذاب و لذت‌بخش است.

این سرسره استیلِ جذاب دو آپارتمان را در شهر نیویورک به هم متصل می‌کند. این سرسره هم کاربردی است و هم طراحی آن جذاب و دیدنی. در واقع در این فضا سرسره و مجسمه یکی شده‌اند.

هنسل و گرتل به هنر مدرن می‌رسند. چیزی مثبت و تا حدودی تهدیدآمیز در این شاخه‌های درختان که از پشت به آن‌ها نورتابیده می‌شود وجود دارد. آن‌ها از زمین شروع شده‌اند و تا سقف امتداد پیدا کرده‌اند.

این آپارتمان در ایران است. احتمالا این اتاق یک اتاق خواب است و مجسمه پوشیده از پوست گوسفند تخت‌خواب است. این فضا بیش از حد نامتعارف و خاص است و حسی کاملا مرموز دارد.

خانه چرخان شریفی ها در خیابان دروس تهران

خراب کردن یک دیوار برای ایجاد فضایی بیشتر و جابه جایی فضاها جزئی از فرایند بازسازی خانه‌هاست. اما اکثر ما از یک دیوار تخریب شده در پایان کار استفاده نمی‌کنیم.

یک زمین بسکتبال در فضای داخلی خانه چیز عجیبی در خانه‌های لوکس نیست، اما ایجاد چنین زمینی در مرکز خانه همراه با نیمکت‌ها و بالکنی برای تماشا کار نامتعارف و منحصربه‌فردی است.

استفاده از این دیوار چوبی راهی ارزان و جذاب برای ایمن نگه داشتن کودکان هنگام عبور از پله‌ها است. البته فضای خوبی هم برای جاسوس‌بازی است.

این فضای خاص به یک اتاق دیگر در پشت این فضا منتهی می‌شود. وقتی می‌خواهید وارد فضای پشتی شوید آبشار از کار بازمی‌ایستد و شما خیس نمی‌شوید. 

مطالب پیشنهادی: ۱۲ افسانه غیر واقعی در دکوراسیون داخلی!

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با ایده های فوق العاده

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 12 تیر 1393
چقدر عجیب ولی بامزه بودن
شقایق در تاریخ 14 تیر 1393
یکم ترسناکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nazanin kd در تاریخ 14 تیر 1393
با شقایق موافقم بیشتر ترسناکن.

ثبت دیدگاه