Chidaneh.com placeholder image

کابینت سفید، دکوراسیون آشپزخانه دلباز و پر نور!

به قلم: تحریریه چیدانه

آشپزخانه: دکوراسیون آشپزخانه ایده آل بسیاری از ما باید با فضای بیرون ارتباط داشته باشد و نور زیادی از تمامی پنجره هایش وارد فضا شود ولی خوب به دلایل متعددی این اتفاق همیشه رخ نخواهد داد. بهترین راه برای مهیا کردن چنین شرایطی این است که از رنگ سفید به صورت تک رنگ در فضا استفاده کرد و نوری مصنوعی به محیط بخشید. در این حالت به نظر می رسد که آشپزخانه نور خود را از یک منبع طبیعی دریافت می کند و یا حداقل احساس روشنایی و بزرگی فضا به شما دست خواهد داد.

دکوراسیون پارسه نوین
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون پارسه نوین

اسکای اسکرپر

در تصویر بالا فضای طراحی شده از گروه دکوراسیون پارسه نوین را می بینید که بر روی دیوار های اصلی اش پنجره ای ندارد ولی از آنجایی که از رنگ سفید استفاده شده است کابینت ها و آشپزخانه روشن و بزرگ تر به نظر می رسند.

دکوراسیون پارسه نوین
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون پارسه نوین

افرادی که ترجیح می دهند آشپزخانه ای با رنگ های مختلف و لوازم ترکیبی داشته باشند می توانند در پس زمینه فضای خود رنگ سفید را به کار ببرند. این کار شبیه به این است که در یک گالری با پس زمینه روشن تمامی آثار هنری، خودشان را به خوبی نمایان خواهند کرد.

دکوراسیون پارسه نوین
انواع دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون پارسه نوین

به گفته گروه دکوراسیون پارسه نوین بسیاری از افراد به استفاده از لوازم آویختنی و دکوری در آشپزخانه علاقه بسیاری دارند. در این شرایط داشتن آشپزخانه سفید رنگ مانند یک بوم سفید عمل کرده و باعث جلوه بیشتر لوازم تزئینی می شود.

دکوراسیون پارسه نوین
انواع دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون پارسه نوین

رنگ سفید همچنین برای کسانی که شانس داشتن منظره بسیار خوبی در پشت پنجره های آشپزخانه شان دارند گزینه بسیار خوبی خواهد بود. در این صورت اصلا لازم نیست با کمک طرح های شلوغ و پرنقش بخواهید توجه کسی را جلب کنید. رنگ سفید همچنین در به تعادل رساندن رنگ های تیره هم کارآیی دارد چرا که ما تمام تلاشمان را می کنیم که حداقل استفاده از رنگ های تیره را در کف زمین داشته باشیم بنابراین استفاده از رنگ های روشن تر بسیار مناسب خواهد بود.

دکوراسیون پارسه نوین
دکوراسیون آشپزخانه سفید
دکوراسیون پارسه نوین

در تصویر بالا دکوراسیون آشپزخانه ای را می بینید که در آن استفاده از رنگ سفید به خوبی طراحی شده و از موادی با کیفیت بسیار بالا مانند سنگ مرمر بر پیشخوان آشپزخانه سفید نیز استفاده شده است. در این شرایط استفاده از رنگ های مختلف از زیبایی و جذابیت سنگ مرمر کاسته خواهد کرد.

دکوراسیون پارسه نوین
طراحی و دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون پارسه نوین

رنگ سفید همچنین باعث این می شود که آشپزخانه به نظرتان بزرگ تر و زیبا تر از آنچه که هست جلوه کند.

اگر هم آنقدر خوش شانس هستید که آشپزخانه ای بزرگ و گران قیمت داشته باشید به پیشنهاد دکوراسیون پارسه نوین باز هم می توانید به کمک رنگ سفید جذابیت آن را افزایش داده و فضای خانه تان را بزرگ تر و جذاب تر کنید.

دکوراسیون پارسه نوین
انواع دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون پارسه نوین

شرکت های رنگ سازی بسیاری هستند که رنگ های سفید فوق العاده و جذابی تولید می کنند که باعث تمیزتر و زیباتر جلوه دادن دکوراسیون آشپزخانه تان می شود. با این حال می توانید از نوعی رنگ سفید استفاده کنید که مقداری زردی، قهوه ای  و یا خاکستری در آن ترکیب شده باشد که کمی گرمای بیشتری را به شما القا کند.

به این نکته نیز توجه داشته داشته باشید که در زمانی که می خواهید به فروشگاه رنگ فروشی بروید و رنگ سفید را خریداری کنید، درجه رنگی سفید در مانیتور هایی که کد رنگی آن را برایشان تعریف شده می کنند متفاوت خواهد بود.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل اهالی فن دکوراسیون پارسه نوین در وبسایت چیدانه مراجعه کنید تا همچنین اطلاعات تماس آنها در دسترس شما قرار گیرد.

منبع: دکوراسیون پارسه نوین | گردآوری در تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه