Chidaneh.com placeholder image

وسایل اداری غول پیکر که شما را متعجب خواهد کرد!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای اداری و تجاری: ظاهرا رسیدن به اید‌ه‌های خلاقانه کار بسیار سختی نیست. خلق فضایی که نه تنها مسئله محدودشدن فضا را از نظر بصری حل می‌کند، بلکه نهایتا مانند یک پارتیشن به ایجاد فضاهای اداری جداگانه منجر می‌شود. این ها اهدافی هستند که توسط ذهن روشن و خلاق استودیو طراحی گرافیک رادفورد والیس (Radford Wallis) به دست آمده‌اند.

سرویس خواب بالسا

شرکت ساختمانی با نام Land Securities می‌خواست تا فضاهای بزرگی را به فضاهای اداری متمایز تقسیم کند تا بتواند آن‌ها را به مشتریان بالقوه خود نشان دهد. به جای استفاده از دیوارها و علامت‌های همیشگی، آن‌ها کار خلاقانه‌ای کردند و با ساختن وسایل اداری در ابعاد بزرگ و قراردادن آن‌ها در نقاط کلیدی فضا فضای بسیار جذاب و زیبایی خلق کردند. 

نتیجه نهایی از حالت‌های مختلف وسایل ادارای و این ایده که باید فضای موجود فضایی ملموس باشد الهام گرفته شده است. طراحان استودیو رادفورد والیس نحوه رسیدن به چنین ایده‌ای را بیان می‌کنند: «ما برای تاثیرگذاری زیاد و اجتناب از ایده‌های کلیشه‌ای سعی کردیم تا وسایل اداری را در ابعاد بزرگ بسازیم و آن‌ها را تبدیل به نشانه‌های اصلی فضا کنیم. سپس این اشیای بزرگ در جاهایی قرار گرفتند که معمولا پارتیشن‌ها در آن‌ قسمت‌ها ساخته می‌شوند.»

 

منبع: eoffice | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
فریما در تاریخ 10 تیر 1393
بعضی چیزا آدم رو به هیجان میاره . مثل اینا . خیلی جالبن
محبوبه در تاریخ 10 تیر 1393
اینا همش برای یک کمپانیه؟به راحتی توی ذهن میشینه
nazanin kd در تاریخ 11 تیر 1393
وااای خیلی خوبن

ثبت دیدگاه