Chidaneh.com placeholder image

طراحی ویلا برای یک تعطیلات استثنایی!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای مسکونی: ساختمان رو به خلیجی که در عکس می‌بینید در منطقه اُشن سیتی (Ocean City) در شهر ورسستر کانتی (Worcester County) ایالات متحده واقع شده است و دارای یک معماری جذاب، هفت اتاق خواب، و مناظر بسیار زیباست. با چیدانه همراه شوید تا طراحی دکوراسیون داخلی ویلا را با هم ببینیم.

چوب و هنر

این خانه به دلیل داشتن توفال‌های سنتی از جنس درخت سرو، بام سنگی، و جزئیات ظریف نمای خارجی معروف است. این خانه 2250 متر مربعی دارای منطقه‌ای خصوصی برای قایق‌سواری و ایوان‌های مختلف برای گذراندن وقت‌های آزاد در فضای بیرونی است.  

اگر به درون خانه قدم بگذارید متوجه طراحی مجلل آن می‌شوید. احساس روشنی و درخشندگی که هنگام ورود به این خانه می‌کنید در اتاق‌های دیگر حتی با شدت بیش‌تری نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: بهترین هتل های ایران برای سفر

جزئیات کلاسیک در این خانه به وفور دیده می‌شود و زیبایی و ظرافت در طراحی داخلی آن به چشم می‌آید. مرکز عمومی این خانه یک اتاق نشیمن وسیع، اتاق غذاخوری، و آشپزخانه است که در نور طبیعی غرق است و از منظره دریا بهره می‌برد.

یک لوستر باابهت در فضای غذاخوری وجود دارد و منتظر مهمانان برای صرف غذا است.

دکوراسیون داخلی ویلا باید همیشه یک نشیمن راحت و صمیمی داشته باشد.

در آشپزخانه از جزیره ای قهوه ای که کنتراست زیادی با کابینت های سفید چوبی دارند استفاده شده  و از این طریق زیبایی منحصر به فردی به وجود آمده است.

در فضای سرگرمی  همه آنچه لازم است دور هم جمع شده اند.یک میز بیلیارد، یک آبدارخانه جمع و جور و یک نشیمن و تلویزیون دارد و به آسانی با فضای بالکن در ارتباط است.

اتاق خواب ویلای ساحلی برای تعطیلات قطعا باید پر از آرامش باشد و استفاده از رنگ های روشن در ترکیب با رنگ آبی و قهوه ای آرامش را به این اتاق خواب زیبا آورده است.

ورودی بزرگ و زیبای این ویلا سادگی و شکوه را هم زمان داراست.

از بالای راه پله های مار پیچ بر فضای ناهار خوری تسلط دارید.

سرویس بهداشتی و حمام نیز دارای فضایی لوکس اما راحت است و یک شومینه فوق العاده نیز در کنار وان حمام دارد.

تماشای منظره امواج دریا از روی بالکن ویلا در غروب و طلوع آفتاب بسیار رویایی است.

آیا این ویلا شبیه ویلای رویایی شما بود؟ سوالات خود را برای ساخت ویلای رویاییتان در قسمت بحث و گفتگو چیدانه مطرح کنید تا اهالی فن این حوزه و علاقه مندان به شما پاسخ گویند.

مطالب بیشتر: ویلای رویایی شکیرا در میامی!

طبیعت و زیبایی ایرانی در خانه حقیقی

خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت

منبع: astirk | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه