Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

مبلمان رای نو ایران

کار خود را با تولید چراغ (لایتینگ) در یک کارگاه کوچک شروع کردیم، سپس با ورود به عرصه طراحی مبلمان، سعی بر آن داشتیم که با بهبود طراحی‌ها و استفاده از روش مدرن تر برای تولید مبلمان راحتی و خانگی در عین زیبایی، حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاوریم.
هم‌اکنون نیز در کارخانه رای نو ایران با بیش از 25محصول اعم از لایتینگ، مبلمان، دکوراسیون داخلی و خارجی همچنان عقیده داریم که مسیر پیشرفت و بهبود استمرار دارد.

رای نو ایران همواره طراحی با رویکرد حسی و بیونیک را در پیش گرفته و سعی بر این دارد که با طرح و ایده‌های خود چیزی را خلق کند که علاوه بر کاربرد آن، زیبایی را در خود جای دهد و حس خوب و مثبتی به کاربر القا کند.

بیونیک یعنی الهام از طبیعت و در واقع الهام از تمامی جانداران، گیاهان، حوادث طبیعی گاهی فرم آن‌ها به شکلی ساده‌تر هر آن چیز که انسان در به وجود آمدن آن نقشی نداشته باشد و ساخته‌ دست بشر نیست.

علت آن که ما از طبیعت الهام گرفته ایم این است که طبیعت خواه و ناخواه ساختارهایی که با خود هم سو نباشد را حذف می‌کند.
چه بسا بهتر است برای ساختاری پایدار و ماندگار و ایجاد ارتباط بصری با کاربر از طبیعت الهام بگیریم و طبیعت را الگوی طراحی خود قرار دهیم.

عقیده داریم همواره از بهترین و مرغوب‌ترین نوع اجناس استفاده کنیم تا علاوه بر بالا بردن کیفیت، دوام محصول هم برای سال‌های متوالی حفظ شود.

انتخاب اسم رای نو یک ایهام خلاقانه است.
رای نو به معنای خرد نو در زبان پارسیست چرا که همواره در تلاشیم رویکردمان در تولید مصنوعات همراه با ایجاد تحول در تولید و آن صنعت باشد و اما راینو (Rhino) در زبان انگلیسی به معنی کرگدن است که حیوانی کمیاب، نیرومند و گرانبهاست.
کارخانه: جاده کرج-ماهدشت، محمد شهر، بعد از مسجد صاحب الزمان، خیابان ثناجو، پلاک25
شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، مجتمع فیورکس، طبقه دوم
راه‌های ارتباط مستقیم
کارخانه: جاده کرج-ماهدشت، محمد شهر، بعد از مسجد صاحب الزمان، خیابان ثناجو، پلاک25
شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، مجتمع فیورکس، طبقه دوم