Chidaneh.com placeholder image

مبل تک نفره گرد، حتما می پسندید!

به قلم: سمانه زارعی

احتمالا وقتی صحبت از مبلمان می ­شود؛ یاد ست مبلمان و یا مبلمان چند نفره می ­افتیم. خرید یک مبل تک نفره خاص و زیبا، می­ تواند به جذابیت خانه شما اضافه کند. شما می ­توانید از مبل تک نفره در گوشه ­ای از دفتر کارتان هم استفاده کنید. در این مطلب با گروه طراحی مبلمان راینو ایران همراه هستیم تا راجع به مبل تک نفره گرد صحبت کنیم. با چیدانه همراه باشید.

 

تابلو فرش ریحان

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبل پاپاسان گرد راحتی تک نفره
طراحی مبلمان رای نو ایران

مبل تک نفره گرد؛ کرنل همان چیزی است که می­ خواهید!

مبل تک نفره گرد می ­تواند همان چیزی باشد که مدت هاست دنبالش می­ گردید؛ مبلی که طراحی و رنگ آن طبق سلیقه شماست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از چیدمان خانه و قرار دادن ست مبلمان و وسایل دیگر، فکر می­ کنید در گوشه­ ای از خانه جای یک فضای نشیمن خالی است؛ و یا به دنبال یک مبل برای کنار پنجره هستید، مبل تک نفره کرنل می ­تواند یک انتخاب عالی برای چنین فضاهایی باشد.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبل پاپاسان گرد راحتی تک نفره
طراحی مبلمان رای نو ایران

مبل پاپاسان گرد راحتی تک نفره

مبل تک نفره راحت، یک فضای دنج مختص شما!

اگر از افراد اهل مطالعه هستید و دوست دارید برای این کار یک فضای دنج و مخصوص به خودتان داشته باشید، می­ توانید با تهیه یک مبل تک نفره راحت این فضا را ایجاد کنید. مثلا می­ توانید یک گلدان زیبا در کنار مبل تک نفره قرار دهید و یا یک چراغ روشنایی مناسب برای مطالعه فضایی عالی برای شما به وجود می ­آورد.

طراحی مبل پاپاسان گرد راحتی تک نفره راینو، به صورتی است که ترکیب متریال پارچه و چوب در کنار هم، فرم آن را جذاب و دلنشین کرده است.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
جدیدترین مدل مبل راحتی کرنل
طراحی مبلمان رای نو ایران

مدل مبل راحتی کرنل

مبل تک نفره گرد؛ نرم و راحت!

مبل­ های تک نفره در انواع مختلفی تولید می­ شوند، برخی از افراد ترجیح می­ دهند یک مبل تک نفره کرنل از ست مبلمان منزل سفارش دهند و در گوشه دیگری از خانه آن را به کار ببرند. ولی شما می ­توانید برای ایجاد تنوع مبل تک نفره خاص و مورد سلیقه خودتان را بخرید. گروه طراحی مبلمان راینو ایران مبل تک نفره گرد با طراحی خاص تولید کرده است که طراحی جذابی دارد. نشیمن نرم و راحت آن انتظارات شما از مبل تک نفره را برطرف خواهد کرد.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان تمام چوب مدرن خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

خرید مبل تک نفره؛ بخرم یا نه؟

در خرید مبل تک نفره مانند هر نوع مبلمان دیگر، باید نکته ­هایی را مدنظر قرار دهید تا بعدا برایتان به عنوان یک وسیله جاگیر و غیر قابل استفاده نباشد. بهتر است قبل از خرید مبل تک نفره به این موارد فکر کنید؛ 

  • کدام قسمت از خانه برای قرار دادن مبل تک نفره مناسب است؟
  • چند مبل تک نفره نیاز دارم؟
  • چه طرح و رنگی را می­پسندم؟
  • چه فرمی از مبل تک نفره با فضای منزل من هماهنگ است؟
  • مبل تک نفره گرد به چه سبکی طراحی شده است؟

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان راحتی ریلکسی
طراحی مبلمان رای نو ایران

مبل تک نفره راحتی، برای محل کار مناسب است؟

با اینکه اتاق کار و یا محل کار شما با استفاده از مبلمان اداری مخصوص طراحی شده است؛ ولی شما می ­توانید یک مبل تک نفره گرد و راحت برای زمان استراحت در فضای کارتان در نظر بگیرید، تا هم باعث ایجاد تنوع در فضای کارتان شود و هم چنین فضای کارتان از رسمی و بی روح بودن خارج می­کند. شما می ­توانید در اتاق کار منزل خود، از یک ست مبل تک نفره و رست برای قرار دادن پاهایتان استفاده کنید.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان راحتی ریلکسی
طراحی مبلمان رای نو ایران

جای مبل تک نفره گرد کجاست؟

مبل تک نفره را می­ توانید در قسمت­ های مختلفی استفاده کنید. همه چیز بستگی به نیاز شما و دکوراسیون منزلتان دارد. برخی از فضاها برای قرار دادن مبل تک نفره:

  • اتاق کار: همانطور که گفتیم یک مبل تک نفره راحت محل کار شما را جذاب­ تر خواهد کرد. این مبل راحتی شرایط ریلکس کردن بعد از یک کار طولانی را برای شما فراهم می­ کند.
  • نشیمن: می­توانید در کنار مبلمانی که در نشیمن قرار داده­ اید، یک یا دو مبل تک نفره داشته باشید. اگر می ­خواهید بعضی از روزها از پنجره به بیرون نگاه کنید و یک لیوان چای بنوشید، مبل را در کنار پنجره قرار دهید. در اینصورت هر زمان نیاز به جابه ­جایی آن داشتید برایتان سخت نخواهد بود.
  • پذیرایی: اگر کمی جسارت داشته باشید، حتی می­ توانید از مبل تک نفره در کنار ست مبلمان پذیرایی هم استفاده کنید. این مبل زمانی که تعداد مهمان­ هایتان بیشتر می ­شود به شما کمک خواهد کرد.
  • اتاق خواب: دو مبل تک نفره در گوشه ­ای از اتاق خواب و یا نشیمن منزل، می ­تواند فضایی عالی برای گفتگوی دو نفره باشد.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان تمام چوب مدرن خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

قیمت مبل راحتی تک نفره 

یکی از موارد مهم در خرید هر نوع مبلمانی، قیمت آن و میزان بودجه شماست. قیمت مبل تک نفره به عواملی زیر بستگی دارد؛ 

  • کیفیت و جنس چوب، فلز و پارچه­ی آن: علاوه بر جنس بخش ­های مختلف مبل به اتصالات بین پایه ­ها و بدنه مبل توجه کنید.
  • ابعاد و اندازه مبل تک نفره: هر چه متریال بیشتری در یک محصول استفاده شده باشد، بر قیمت مواد اولیه آن تاثیرگذار است.
  • ضمانت محصول: راجع به گارانتی محصول قبل از خرید از فروشنده سوال کنید.
  • برند و شرکت تولید کننده: شرکت­ های معتبر با سال ­ها تجریه و مهارت در طراحی و تولید مبلمان، کیفیت بالاتری خواهند داشت در نتیجه لازم است شما قیمت کیفیت آن را پرداخت کنید.

 

مبل تک نفره گرد

کلام آخر:

مبل تک نفره گرد، می­ تواند حسی از صمیمیت را به خانه شما اضافه کند. با توجه به نوع نیاز خود و یا سبک دکوراسیون منزل، بهترین مدل مبل تک نفره را انتخاب کنید.

مجموعه راینو ایران، در زمینه­ ی طراحی و تولید انواع مبلمان با هدف خلق تجربه های جدید زیبایی بصری برای مصرف ­کنندگان و همچنین رهبری بازار مبلمان با معرفی طرح ها و خدمات مشتریان خلاقانه فعالیت می ­کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل طراحی مبلمان راینو ایران سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه