Chidaneh.com placeholder image

میز و صندلی چوبی خاص، به یک دکوراسیون جذاب فکر کنید!

به قلم: سمانه زارعی

مبلمان و وسایل چوبی، از آن دسته متریال هستند که در اغلب فضاها می ­توان نگهداری کرد. به همین دلیل در اغلب خانه ­ها در بخش­ های مختلف کشور مبلمان چوبی دیده می­ شود. تنوع مبلمان چوبی در بازار زیاد است ولی با این حال افراد به دنبال مبلمان خاص هستند. در این مطلب با گروه طراحی مبلمان راینو ایران، راجع به میز و صندلی چوبی خاص صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

قالیشویی ادیب

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان تمام چوب مدرن خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

میز و صندلی چوبی خاص، انتخاب شما چیست؟

اگر به خانه خود نگاهی بیندازید حداقل تعدادی از وسایل منزل­تان چوبی هستند. احتمالا ذات و خاصیت چوب که برگرفته از طبیعت است و انرژی مثبتی با خود دارد ما را به سمت این متریال می­ کشاند. وسایل چوبی یکی از عناصر دکوراسیون هستند که به دلیل مد روز وارد خانه ­های ما نشده ­اند و سال­ های سال است که افراد از وسایل و میز و صندلی چوبی استفاده می­ کنند. شما برای خاص شدن دکوراسیون منزل خود، میز و صندلی چوبی انتخاب می ­کنید؟ ترجیح می ­دهید سبک طراحی آن­ها به چه شکلی باشد؟ 

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان تمام چوب مدرن خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

مزایای میز و صندلی چوبی خاص

چوب از جمله عناصری است که تکراری و خسته­ کننده نمی­ شود. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال میز و صندلی چوبی هستند. میز و صندلی چوبی خاص، باعث جذابیت دکوراسیون شما خواهد شد. برخی از مزایای میز و صندلی چوبی خاص عبارتند از:

  • استحکام و دوام بالا: چوب یک ماده با دوام و مستحکم است. به همین دلیل ممکن است وسایل چوبی مادربزرگ شما هم بعد از سال­ ها باقی مانده باشد. با خرید میز و صندلی چوبی نیازی به تعویض آنها پس از مدتی نخواهید داشت. نوع چوب به کار رفته و نگهداری درست از وسایل چوبی هم باعث دوام بالای وسایل چوبی شود.
  • خاص بودن و جذابیت: چوب چه با رنگ روشن و چه رنگ تیره، می­ تواند وقار و جذابیت خاصی به منزل شما اضافه کند. با استفاده از چوب، صنعت گران ماهر می­ توانند بستر مناسبی برای نوآوری در طراحی داشته باشند.
  • دوستدار محیط زیست: با اینکه برای ساخت میز و صندلی چوبی، درختانی قطع می­ شوند ولی اگر در خرید وسایل چوبی به صورت مسئولانه عمل کنید، این متریال نسبت به مواد و مصالح دیگر ردپای کربن کمتری دارد. وقتی میز و صندلی چوبی خاص برای منزل­تان می­ خرید؛ تا زمانی که قابل استفاده است آن را دور نیدازید و یا به فرد دیگری بدهید تا استفاده کند.
  • تنوع در طرح و بافت: چوب درختان مختلف از نظر رنگ و بافت با هم متفاوت هستند. برای داشتن میز و صندلی چوبی خاص، می ­توانید میز و صندلی چوبی را تهیه کنید که طرح چوب طبیعی بر روی آن وجود داشته باشد.
  • سازگاری: یکی از دلایل خاص بودن چوب، امکان هماهنگی و سازگاری آن با هر نوع سبک دکوراسیون است. میز و صندلی چوبی به راحتی با وسایل دیگر منزل جور در می­ آیند.

مطلب پیشنهادی: با تاب ریلکسی فراغتی بی نظیر رو تجربه کن!

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
میز و صندلی چوبی با طراحی خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

دو نکته مهم در انتخاب میز و صندلی چوبی خاص

ممکن است خاص بودن از نظر هر فردی متفاوت باشد ولی به طور کلی میز و صندلی­ های چوبی که در طراحی متفاوتی از انواع طرح ­های موجود در بازار داشته باشد به نوعی خاص است. برای انتخاب میز و صندلی چوبی خاص برای منزل به موارد زیر توجه کنید:

  • کاربرد میز و صندلی: میز و صندلی برای ست ناهارخوری می­ خواهید یا صندلی­ های چوبی برای کانتر؟ فراموش نکنید در تهیه میز و صندلی چوبی باید به راحت بودن آنها برای کاربرد مدنظر توجه زیادی داشته باشید و فقط جذب طراحی و ظاهر آن نشوید.
  • فضای قرارگیری میز و صندلی چوبی: با توجه به نوع طراحی میز و صندلی باید فضای مناسبی برای قرارگیری آن در نظر بگیرید. اگر فضای پذیرایی منزلتان مبلمانی کلاسیک دارد، شاید میز و صندلی چوبی خاص با طراحی روستیک در کنار آنها جذاب نباشد.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان تمام چوب مدرن خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

میز و صندلی چوبی خاص، به چه سبکی؟

برخی از سبک ­های طراحی مبلمان، دست طراح را برای فرم و شکل آن بازتر می­ گذارد در نتیجه ساخت میز و صندلی خاص امکان پذیرتر است. سبک­ های روستیک و بوهو و یا مدرن می­ توانند جایی برای میز و صندلی چوبی خاص باشند. شما می ­توانید یک ست میز و صندلی چوبی خاص به سبک روستیک برای ناهارخوری تهیه کنید و فضایی متفاوت در ناهارخوری منزل خود داشته باشید. و یا دو صندلی و یک میز چوبی خاص مدرن در گوشه­ ی نشیمن می­ تواند فضایی دنج را برای شما و مهمانتان ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی: مبل خاص چوبی، این مدل شگفت زده تان می کند!

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
تاب ریلکسی چوبی خانگی
طراحی مبلمان رای نو ایران

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبل پاپاسان گرد راحتی تک نفره
طراحی مبلمان رای نو ایران

میز و صندلی چوبی خاص، یک مبل تک نفره لازم دارید!

مبل تک نفره گرد راینو یکی از مبلمانی است که هر کسی با دیدنش متوجه جای خالی آن در خانه می­ شود. مبل تک نفره گرد، برای ایجاد فضایی مخصوص مطالعه و استراحت فراهم می­ کند و با طراحی خاص خود، دکوراسیون منزل شما را متفاوت خواهد کرد. یک پیشنهاد دیگر برای خاص شدن دکوراسیون منزل، استفاده از تاب ریلکسی چوبی است. اگر فضای کافی در بخشی از خانه دارید؛ می ­توانید به تهیه این تاب فکر کنید.

 

طراحی مبلمان رای نو ایران
مبلمان تمام چوب مدرن خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

طراحی مبلمان رای نو ایران
میز و صندلی چوبی با طراحی خاص
طراحی مبلمان رای نو ایران

میز و صندلی چوبی خاص

کلام آخر:

میز و صندلی چوبی خاص، باعث ایجاد فضایی جذاب در منزل شما می­ شود. در این مطلب با گروه طراحی مبلمان راینو همراه بودیم و نمونه کارهای میز و صندلی­ های چوبی خاص که نمونه کاری از این گروه است را دیدیم، برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل طراحی مبلمان راینو ایران سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه