تصاویری از خانه و ماشین لاکچری جدید امیر عابدزاده

تصاویری از خانه و ماشین لاکچری جدید امیر عابدزاده

خانه و ماشین لاکچری جدید امیر عابدزاده

امیررضا عابدزاده دروازه‌بان معروف ایران عاشق طبیعت و حیوانات است. تا جاییکه در اسپانیا در حومه شهر زندگی می‌کرد. او که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد، تصاویری از خانه‌اش منتشر کرده است. جدیدا تصاویرش در اینستاگرام در کنار ماشین لاکچری غول پیکرش پر بازدید شده است. برای دیدن تصاویر خانه و ماشین لاکچری‌ امیر عابدزاده با ما در این مطلب از چیدانه همراه باشید…

کی پلاس

بیوگرافی امیررضا عابدزاده، بچه عقاب

بیوگرافی امیررضا عابدزاده، بچه عقاب

امیررضا عابدزاده فرزند دروازه‌بان معروف ایران، احمدرضا عابدزاده است. او در 6 اردیبهشت 1372 در تهران به دنیا آمد و یک خواهر کوچکتر به نام نگار دارد. عابدزاده پسر که به بچه عقاب معروف است، در آکادمی‌های خارج از کشور پرورش یافته. او در دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های مهمی چون لس‌آنجلس، پرسپولیس، راه آهن، ماریتیمو پرتغال و ونفرادینا اسپانیا بازی کرد و به شهرت رسید.

تصویر ماشین لاکچری و لوکس امیر عابدزاده

تصاویری از خانه و ماشین لاکچری امیر عابدزاده

امیر عابدزاده در اردیبهشت 1399 عکس تولد خود را در بالکن خانه‌، کنار گربه‌اش منتشر کرد. در این تصویر دکور جذاب کیک فوتبالی جلب توجه می‌کند.

امیر عابدزاده عکس تولد در بالکن خانه‌، کنار گربه‌اش

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در اسفند 1401، اتفاق تلخی را تجربه کرد. خانه‌ امیر عابدزاده در سان میگل آرگانزا اسپانیا در آتش سوخت. البته خوشبختانه در منزل نبود و آسیبی به او نرسید.

خانه‌ امیر عابدزاده در سان میگل آرگانزا اسپانیا

امیر عابدزاده در تیر 1402 تصویری از خودش کنار یک سگ زیبا در خانه‌ منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

تصویر امیر عابدزاده کنار یک سگ زیبا در خانه‌

جدیدا امیر عابدزاده دروازه‌بان ایران که این روزها در کشور پرتغال بازی می‌کند، از خودرو لاکچری جدیدش در اینستاگرام رونمایی کرد. ماشین لاکچری امیر عابدزاده یک آئودی Q۸ E-Tron است که به تازگی توسط این کمپانی آلمانی رونمایی شده و قیمت پایه آن از ۷۴ هزار یورو آغاز می‌شود.

تصاویری از ماشین لاکچری امیر عابدزاده

زندگی فوتبالی امیر رضا عابدزاده

امیررضا عابدزاده که از 7 سالگی زیر نظر پدرش تمرین می‌کرد، فعالیت حرفه‌ای‌اش را از سال 2006 آغاز کرد. در سال 2006 تا 2007 عضو آکادمی فوتبال پرسپولیس تهران بود و از 15 سالگی به انگلستان منتقل شد. سال 2008 مدتی عضو تیم برنتفورد بود و سال 2009 به آکادمی باشگاه تاتنهام پیوست. بعد از آن به تیم لندن تایگر و در سال 2011 به آمریکا و تیم لس آنجلس بلوز رفت.

امیر عابدزاده در سال 2012 به باشگاه پرسپولیس پیوست. در فصل اول حضورش در پرسپولیس فرصت بازی کردن در بازی‌های رسمی را پیدا نکرد. در فصل دوم با نظر علی دایی سرمربی وقت تیم به تیم امید پرسپولیس پیوست. سپس به تیم راه‌آهن پیوست و در ۹ بازی به عنوان دروازه‌بان ثابت برای این تیم به میدان رفت.

زندگی فوتبالی امیر رضا عابدزاده

امیر رضا عابدزاده پس از یک فصل حضور تیم باریرنسه و لیگ دسته یک پرتغال، به تیم ماریتیمو پیوست تا در لیگ برتر پرتغال بازی کند. عملکرد خوب او در ماریتیمو باعث شد کارلوس کی روش او را به تیم ملی دعوت کند. در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین نفرات لیست کارلوس کی روش بود، اما در حضور بیرانوند، فرصت بازی پیدا نکرد. او در سال ۲۱–۲۰۲۰ بهترین دروازه‌بان فصل لیگ حرفه‌ای پرتغال شد.

در ژوئیه ۲۰۲۱ به پونفرادینا پیوست و در اولین فصل حضور خود توانست عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد. پسر عقاب فوتبال ایران در شرایطی تابستان امسال به ماریتیمو بازگشت که این تیم در لیگ دسته دوم پرتغال حضور داشت. پس از بازگشت به ماریتیمو در دو مسابقه مراحل چهارم و سوم جام حذفی پرتغال به میدان رفت. او برای اولین‌بار در لیگ دو این کشور به زمین رفت که یک سیو او و گل منجر به شکست تیمش این روزها خبرساز شده است.

خانه و ماشین لوکس و لاکچری امیر عابدزاده

و در آخر

در این مطلب خبرهای روز و تصاویر خانه و ماشین لوکس و لاکچری امیر عابدزاده دروازه‌بان معروف ایرانی و فرزند عقاب آسیا را با هم دیدیم.

برای دیدن تصاویر خانه سلبریتی‌ها به مطلب خانه هنری کیسینجر معمار سیاست خارجه امریکا مراجعه کنید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه