دکوراسیون جدید، شیک و دیدنی خانه حمید لولایی +فیلم

دکوراسیون جدید، شیک و دیدنی خانه حمید لولایی +فیلم

دکوراسیون شیک و دیدنی خانه حمید لولایی

حمید لولایی بازیگر ایرانی متولد 3 دی 1334 در بندر کیاشهر اما بزرگ شده محله‌ عشرت آباد در میدان سپاه تهران است. او که در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شده، 9 خواهر و برادر دارد. این هنرمند، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و عاشقش شد. او در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرد و دو دختر به نام‌های مریم و سارا دارد. اخیرا فیلمی از دکوراسیون جدید و شیک خانه حمید لولایی پربازدید شده است.

فیلم نت

دکوراسیون مدرن و لوکس خانه در این فیلم، خودنمایی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون شیک و مدرن خانه حمید لولایی با ما در چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون مدرن اما لوکس خانه حمید لولایی

دکوراسیون داخلی منزل حمید لولایی با مبل‌های مدرن و لوکس دیزاین شده. مبل چند کار‌ه‌ای که به چند روش مختلف چیدمان خواهد شد. ترکیب فلز و پارچه رنگ روشن این مبلمان ظاهری مدرن و در عین حال لوکس به خانه داده. در فیلم تصاویر قبل و بعد از چیدمان را خواهید دید. در این دکوراسیون، فلز طلایی پایه‌های مبلمان به خوبی با لوستر شیک فلزی طلایی و پرده طلایی رنگ ست شده و در کنار رنگ‌های خنثی‌ سفید به عنوان پارچه اصلی مبلمان و فرش و کوسن‌های طوسی رنگ ترکیب زیبایی ایجاد کرده. که خود آقای بازیگر هم از نتیجه کار راضی است.

دکوراسیون جدید و شیک خانه حمید لولایی

مبلمان خانه حمید لولایی با ظاهری مدرن و در عین حال لوکس

دکوراسیون داخلی منزل حمید لولایی

خلاصه‌ای از زندگی هنری حمید لولایی

حمید لولایی بازیگری را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. زمانی که رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردانی رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقش فیل و دارکوب ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمره سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد. کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت. با آنکه اولین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما با بازی در سریال‌های زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی، خانه به دوش در نقش ماشالا و مسافران در نقش فرخ افروخته بیشتر به شهرت رسید. او که در فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرده در سال ۱۳۸۴ برای ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

حمید لولایی

و در آخر

در این مطلب تصاویر دکوراسیون شیک خانه حمید لولایی را دیدید و در مورد سبک و ویژگی‌های دکوراسیونی منزل آقای بازیگر صحبت شد. اگر می‌خواهید تصاویر جذاب خانه دیگر بازیگران ایرانی را ببینید مطلب دکوراسیون داخلی لوکس خانه بهنوش طباطبایی را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه