طراحی خانه های بتنی معلق با هوش مصنوعی

طراحی خانه های بتنی معلق با هوش مصنوعی

به قلم: سمانه زارعی

سبز چوب

خانه‌ای مکعبی شکل که از زمین فاصله دارد. یک چهاردیواری بتنی که در جنگل، روی دریاچه، وسط دشت و.. با یک پایه مستحکم ساخته شده. فکر کنید در یک روز زمستانی در این خانه هستید. چه حسی دارید؟ تصور اینکه هوا بیرون از این چهار دیواری چقدر سرد است و حیواناتی که بیرون از آن پرسه می‌زنند، شبیه به یک فیلم ترسناک است. تصاویری از این خانه‌ها که با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند را در این مطلب ببینید.

شیرآلات کسری

 

اثری از میدجورنی

تا امروز نمونه‌های طراحی متنوعی از هوش مصنوعی در زمینه‌های طراحی داخلی و معماری معرفی کرده‌ایم. ابزارها و سایت‌های مختلفی از هوش مصنوعی برای طراحی هر نوع ساختمان و فضایی وجود دارد. هر ایده‌ای که از ذهن انسان می‌گذرد قابل طراحی شده است. مانند همین خانه‌های معلق که در فضاهای طبیعی مختلفی طراحی شده‌اند. ولی تا اینکه به اجرا برسد باز هم جای بررسی دارد و شاید تا چندین سال بعد همه این طرح‌ها قابل اجرا شوند.

مطلب پیشنهادی: هفت طرح معماری خارق‌العاده با کمک هوش مصنوعی + تصاویر

 

خانه‌های معلق

تصاویری از فضای گرم و نرم و روشن داخل این خانه‌ها در فضایی سرد و زمستانی حس گرما و انرژی را به افراد منتقل می‌کند. این خانه‌های معلق که در تصاویر زیر می‌بینید، با استفاده از هوش مصنوعی میدجورنی طراحی شده‌اند. این خانه‌های معلق با استفاده از متریال بتن و شیشه، به مدرنترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه